viikon linkki

4,217 posts, 211 pages, 648,521 views

#1981 • • Taedium Guest

biotekniikalla

KIITOS LINKISTÄ! Olin siitä Fish & Chipsistä lukenut ja aikaisemmasta plus ja miinus laskuja laskevasta koneesta, mutta en tiennyt että näin ollaan kehitytty.

Ja hyvä pointti tos tekstissä. Mul tuli ekoista riveistä Kylmä Lasarus mieleen. Törkeen hyvä sarja oli.

Vielä ku ne ihmisen hermoratoja korvaavat robotit saadaa kehitettyy markkinoille saakka ni sit alkaa olee kunnon Sci-Fi meininki.

Ihminen, joka ei hallitse itse omaa kroppaansa, vaan sitä ohjaa toinen tuhansien kilometrien päästä WLANin välityksellä. :D Kool!

Tulevaisuuden undercover agentit ei itse edes ole kuulleet koko agentuurista, jonka leipiin vakoilevat! Mahdollisuudet ovat rajattomat!
#1983 • • olliS Guest

10 pinnaa ja vaan sen takia et testin laatija ei o kuullu Mooseksen Arkista :mad:

Testin laatija onkin typerys...
nimim. 10 pistettä :rolleyes:
#1985 • • Edited pluralisti Guest

http://www.freshsensation.com/samorost.swf

Aivan uskomattoman hieno swf "peli".

Vaatii jopa vähän yrittämistä että jaksaa kahlata läpi.

Tää on yks surrealistisimmistä swf peleistä mitä olen pelannut. upeeta matskua :)
#1986 • • Taedium Guest

Tää on yks surrealistisimmistä swf peleistä mitä olen pelannut.

Jep. Tää on ylipäänsä yks surrealistisimmista peleistä mitä mä oon pelannu.
#1988 • • anton Guest

Tres: 10 pinnaa ja vaan sen takia et testin laatija ei o kuullu Mooseksen Arkista :mad:

Heheh! Kiwa huomata, et joku toinenkin kompastui samaan lankaan! :o
#1990 • • ipe Guest

Mä haluun tälläset tapetit himaan!

HUH! Aika pelottavat...
#1995 • • Daniel Braun Guest

Vapise Pikku G, Tumu89 on täällä!!!

http://www.sunpoint.net/~tumu89/

eek7.gif

Jep jep.. Tummu on gurko! Vähän tossa on tavotetta!
Kannattaa käydä katsastamassa se "mp3" osio. Ei vois enää eJay palikkapelit paremmaksi muuttua! Haastetta jokaikiselle musantekijälle...
Taidankin kasvattaa tollaisen takafledan, eiks jeah?

Oikeesti, elämä!

Mutta, jottei menis liian OT:ksi niin tällainen peli on ainakin mulle aiheuttanut riittävää jumiutumista tietokoneen ruudun eteen. Jokaisen wanabe skeittaajan (koskaan en oo skeitannu, ja enkä kyllä todennäköisesti tulekaan) unelma!