viikon linkki

4,217 posts, 211 pages, 648,520 views

#1283 • • yomanda Guest

heh, vanha juttu. näyttäis kuitennii aina säännöllisin väliajoin herättävän närää eri puolilla nettii. hyvin tehty läppä, ei siinä mitään. itse asiassa kyttääjät oli just it-viikossa lyötylinkkinä... siinä toinen tapaus joka näemmä säännölisin väliajoin otetaan liian tosissaan :)

Joo, sain saman tiedon jo muualtakin. Hyvä vaan.
Ei tarvitse painajaisia nähdä..
#1285 • • Tapi T Guest

Tehkääpä toi älykkyystesti.. :) ...Ja mitä saitte?

135
Mä oon aina ollu ihan onneton näissä palikkatesteissä. :007:
#1286 • • Edited dixoff Guest
150

[edit] On vähän pöljä testi kuitenkin. Tein testin uudestaan, mutta tällä kertaa käytin aikaa minuutin, enkä katsonut yhtään, mitä kysyttiin. Tulos: 90, eli täysi kasviskin voisi saada tuosta testistä varsin imartelevan vastauksen (:
#1287 • • kuilu Guest

Tuollonsit tommonen 200 kysymyksen persoonallisuusanalyysi.
http://www.scientology.org/ocafin.htm

Onks kukaa kahlannu? Scientologien analyysist luulis tulevan jotai "tule heti tänne, parannamme sinut" tai jotai vastaavaa hubbardhurraata... "Katso battleship earth sata kertaa"

- uusihymiöaika -
#1288 • • jUSSi Guest
135 ja aikaa ~8 minuuttia

nämä matemaattisiä ja hahmotuskykyjä mittaavat testit on muutenkin vähän huteria. Muistan tehneeni tämän saman (tai samanlaisen testin) joskus koulussa toisella luokalla ja tulos oli jotain 170 kieppeillä. Ei tainnut olla sillä vaikutusta, että tuli jostain syystä laskettua matikkaa *aika* paljon vapaa-aikanakin...
#1290 • • JussiS Guest

Toivottavasti tämmönen ei o totta!! :mad:
http://www.bonsaikitten.com/

Kissanpennut pistetään purkkiin (lopulta luut muotoutuu purkin mukaiseksi) ja ne kasvaa elämänsä siellä syöttö- ja ulostusletkujen varassa.. pidetään näyttelyesineinä.

Jos haluaa osallistua adressiin ainakin tän sivuston sulkemiseksi, niin saa ottaa yhteyttä meilillä..

Tää on ehkäpä yksi netin kuuluisimmista kusetussivuista, vieläkin mulle tulee kerran kuussa sähköpostilla joku ketjukirje, missä pyydetään kirjottamaan nimi addressiin että tää sivu saatais suljettua...

Omaakin järkeä voi käyttää näissä jutuissa...
#1291 • • Jay Logic Guest

Tehkääpä toi älykkyystesti.. :) ...Ja mitä saitte? :D

http://www.aanet.aanekoski.fi/iq/iqtest.html

Ja muistakaa olla sitten harrastamatta itsepetosta,...eli se 20min. ;) Ne 26-29 tehtävät alko olemaan niin hämäriä että multa loppu prosessorista tehot kesken. :confused: No 162 tuli silti. :confused: No muistakaa sitten että toi mittaa vaan visuaalista ja loogista älykkyyttä...eli on paljon muutakin älykkyyttä olemassa. :)

Nää iq-testit on aina samanlaista pippelinheilutusta. Jos vähänkään on lukenut matikkaa ja jaksaa keskittyä niin saa helposti 150+.
#1292 • • Edited miikkaL Guest

Nää iq-testit on aina samanlaista pippelinheilutusta. Jos vähänkään on lukenut matikkaa ja jaksaa keskittyä niin saa helposti 150+.

Juup, sama juttu mensan testeissä, Loogista älyähän ne mittaa. Tosin ne ei ole ihan yhtä olanheilutustestejä, vaan oikeasti todella vaikeaa saada yli 140.
#1293 • • kuilu Guest

Juup, sama juttu mensan testeissä, Loogista älyähän ne mittaa. Tosin ne ei ole ihan yhtä olanheilutustestejä, vaan oikeasti todella vaikeaa saada yli 140.

Tyhmästä saattaa kaikki tuntua vaikeelta...:D En ostanu paitaa. Ja tosta kyseessä olleesta tuli n. 8min 150... Kukkua sanon minä.

- testaahymiöelä -
#1294 • • Leaphion Guest
Suuntautuneisuus: 97.5%
Sympattisuus: 97.1%
Tunnollisuus: 45.7%
Tunteiden vakaus: 7.5%
Avoimuus Kokemuksille: 99.1%

Että näin.

Jottei menisi off-topic: http://www.somethingawful.com
#1295 • • Tres Guest

Varsinaiset Mensan testit on muuten suunniteltu niin, että niissä
ei ole matemaattisia eikä kielellisiä tehtäviä lainkaan, toisin
kuin noissa netissä olevissa älykkyystesteissä.

Ja nyt kaikki sisustamaan ^___^

http://www.sisustus.com
#1296 • • yomanda Guest

Nii ja kaikessa muussakin voi käyttää omaa järkeään.

Nykymaailmassa mä voin ainakin sanoa, että mikään ei ole enää mahdotonta. Hulluja riittää joka lähtöön..
Anteeksi että olen tyhmä..
#1297 • • Sniff Guest

Originally posted by JZZ

seuraavilla saiteilla on usein paljon bonsaikissoja järkympääkin läppää:

reuters
valkone talo
cnn

ei silti etteikö pitäisi olla (media)kriittinen, mutta kuitenkin...
#1298 • • Edited JussiS Guest

Nii ja kaikessa muussakin voi käyttää omaa järkeään.

Nykymaailmassa mä voin ainakin sanoa, että mikään ei ole enää mahdotonta. Hulluja riittää joka lähtöön..
Anteeksi että olen tyhmä..

Sen lisäksi kyseinen sivu taitaa olla käsitelty tässäkin topikissa jo kolme kertaa... Sitäpaitsi, jos tota sivua lukee, niin huomaa kyl alle minuutissa että kyseessä on läppä.

En tarkoittanut kuitenkaan tolla mitään henkilökohtaista *plur* vaan sullekin :)
#1299 • • :t:c: : : Guest

jos tota sivua lukee, niin huomaa kyl alle minuutissa että kyseessä on läppä.

Ei ainakaan tästä lauseesta:

"In fact, if you take a week-old kitten and throw it to the floor, it will actually bounce!"

:D