lisäys: alkoholinkäyttöni väheni about viidesosaan aikaisemmasta kun ei ollut enää aihetta dokata viikonloppuna.
Tämän olen kuullut monelta, sekä A-, että B-luokan huumeita käyttävältä. Osalla loppunut kokonaan. ...Ehkä itsekin pitäisi, kun ei saa sitä selkärankaansa suoristettua... *hikoilee*
No, onhan norsunlantaakin käytetty ;)
Hei, eikös se oo jotain niin, että joillain alueilla norsunlanta on parempaa ja joillain huonompaa, johtuen norsujen ruokavaliosta. Ja sitten siitä saa jollain keinolla otettua jotku kaasut ilmaan, josta suurin osa on metaania, mutta jotain muutakin siinä on... Siitä sitten höpö olo päälle. Tietääkö kukaan?
Ja kuulin myös, että erään maissilajikkeen homeesta voi valmistaa jotakin lysergiinihappo nimistä huumetta. Taisipa olla siinä -56 kun jenkit saivat osakseen tämän ja jättivät meskaliinin. (Dumbo on tullut Disneyltä vuonna -54 ja silloin ei jenkeissä tämä ollut vielä tuttu aine.)
Ruis, sekä vehnä omaavat oman
homelajikkeen, joka aiheuttaa vastaavia halluja. (Claviceps purpurea)
Juu ja
Piptadenia macrocarpan siemeniä on jauhettu ja laitettu jonku pampuputken tms. sisään ja toinen simmut kiinni, suu auki hengittää rauhallisesti sisään. (Vai oliko se nenän kautta?) Ja toinen tomerana puhaltaa siemenpölyn toisen hengitysteihin. Kuulemma tulee jotain kivoja näkyjä. Ja jonku heidän Manitoun tapasen kaa pääsee juttelee. Vissiin se kyllä myös hallusinaatioiden lisäksi lamaannuttaa jollain asteella. Tuntoaisti heikkenee tms.
Australiassa käyttivät jotain ilmeisesti tupakan sukuista kasvia, josta tekivät pituria.
Melkeenpä mikä tahansa aine, mitä koskaan kukaan on saanut käsiinsä on koitettu käyttää huumausaineena... (Miltäs tää vaahtomuovi tuntus poltettuna?)
Haistelevathan jotkut liimojakin.
:eek: Eikä?! :eek:
Prkle, ku sä tietty otat kaiken keulintana...
En olisi kysynyt, jos ottaisin.
Mm. kamelinpaskaa olen nähnyt omin silmin laitettavan lätkään.
Hennaa, kannabiksen lehtimassa... No melkeen mitä vain voi sinne laittaa.
Eihän se uloste tai kasvimassa ole kuin sen öljyn kuljetusta varten. ...No keuhkoonhan sen moni laittaa...
Olen kuullut, että jos lätkään laittaa sahanpuruja, siitä tulee liian kovaa ja erittäin kitkerää. Kuulemma haiseekin pahalle.
Tossa asiassa voisin olla eri mieltä...
Minä taas olen sitä mieltä, että paavi on juutalainen.
(
Siis varmaan perustelet tuon mielipiteesi)