Kalle Karvanen

27 posts, 2 pages, 7,871 views

#21 • • te i nie m mi Guest

älä uhkaile mun poikaa tai lähtee miehisyys ja instant-kahvi )8-D

emmi: word!

älä uhkaile mun kodinhoitajaa tai multa lähtee helppo elämä :(
#22 • • Kalle Karvanen Guest
Oho, täällä tapahtuu

Kiitos kun tulít sillon tonne dreamhallin vaikka oli aika nihkeet pileet. Pakotetaan sut vielä joskus uusiks. ;)

Kiitos itsellenne. On sitä tullut oltua huomattavasti nihkeämmissäkin paikoissa, että ei siinä mitään. Mulla oli ainakin ihan kivaa.

Originally posted by te i nie m mi
ai ai ai kalle mua sattuu no niinhän se on mutta rakkauteesi tottuu!

maailman paras turkulainen dj.

missä mun ylläri on muuten?

Tuskinpa nyt kuitenkaan maailman paras turkulainen dj, mutta miten olisi vaikka maailman paras paimiossa kirjoilla oleva turkulaistuva dj? Niitä tuskin on montaa.

Niin ja ylläri on tulossa... tässä kohta... toivottavasti...

Originally posted by upee
ei niin kova kuin eksklusiivinen ensimmäinen karvas-live plan b - emergency!:ssä maaliskuussa viime vuonna ;)

imo se nyt oli aika kauheeta :)

Originally posted by upee
mut kalle äläs vikittele mun tyttöä tai lähtee polvilumpiot ja 909 >:|

She started! ;)
#23 • • Kalle Karvanen Guest
Jos ketään kiinnostaa (ei?) niin infot päivitetty ja kuva vaihdettu lapsillekin sopivaksi.
#24 • • Edited HardS Guest

Jos ketään kiinnostaa (ei?) niin infot päivitetty ja kuva vaihdettu lapsillekin sopivaksi.

kalle on ollut kuvailemassa uusia galtsu-kuvia! :DD

ps. mut on se hieno *________*
#25 • • ViGGo Guest

Paimio näyttää potentiaaliselta mestalta..

No teknon ja muun konemusiikin suhteen paimio on potentiaalinen mesta! Artisteja ja deejiitä väkilukuun nähden riittää.
MUTTA yleisen elämän kannalta toi kallen itsemurhakapunki kuvaus sopii aika hyvin. :)
Pojot kallelle!
ps.uutta sikalaa .)
#26 • • Kalle Karvanen Guest

No teknon ja muun konemusiikin suhteen paimio on potentiaalinen mesta! Artisteja ja deejiitä väkilukuun nähden riittää.
MUTTA yleisen elämän kannalta toi kallen itsemurhakapunki kuvaus sopii aika hyvin. :)
Pojot kallelle!
ps.uutta sikalaa .)

No joo... Se on varmaan kaikilla pienemmillä paikkakunnilla ongelmana, että ei ole mitään (järkevää) tekemistä. Onneksi osa porukasta ymmärtää käyttää aikansa ja angstinsa johonkin hyödylliseen kuten esim. juuri siihen teknon soittoon ja tekemiseen (tai johonkin muuhun harrastustoimintaan), eikä mene helppoja polkuja pitkin.

Helpompaa on tietenkin mennä massan mukana "keskustaan" hengailemaan ja itkemään elämäänsä kuin tehdä sille jotain.

Onneksi Paimiossakin meni tuo itsemurhabuumi jo jokunen vuosi sitten ohi.

ps. uusi sikala ei ole musta kiinni, mä olen kyllä messissä jos vaan saadaan lupa korkeammalta taholta :)
¡ Previous post about a year ago !
#27 • • Kalle Karvanen Guest
Facelift!

Tuolla demo mixes puolella tiedustellut vanhemmat miksaukset (6-9) on nyt saatavana mp3:na 192KBps bitratella. Linkki löytyy tuolta ylhäältä.