Technical Directors

72 posts, 4 pages, 12,142 views

#21 • • Quu Guest
Siirtäisikö joku Vaasan tänne?
#22 • • Kalle Karvanen Guest

Originally posted by Quu
Siirtäisikö joku Vaasan tänne?

Helpompi bookata meidät sinne ;)

Vaasan siirto tuskin tulee tapahtumaan, mutta seuraava spektaakkeli tulee hiukan lähemmäksi east coastille.
#23 • • Transistor Guest
Täähän on ihan kiva selkäänpuukotus kavereilta:mad:
#24 • • Transistor Guest

Onko poikabändi antanut yhdelle jäsenelle kenkää? Eikös teitä ollut kolme aikaisemmin? ;)

hyvä kysymys...
#25 • • Edited Laite Guest

Onko poikabändi antanut yhdelle jäsenelle kenkää? Eikös teitä ollut kolme aikaisemmin?

mua kiinnostais kanssa tietää mihin se yks jäi???

:mad: :mad: :mad:
:014: :014: :014:

edit:liekkimurrmurrhymiöt jäi
#26 • • Kalle Karvanen Guest
[quote="reset[/i]
Onko poikabändi antanut yhdelle jäsenelle kenkää? Eikös teitä ollut kolme aikaisemmin? [/quote]

Originally posted by Transistor"]
Täähän on ihan kiva selkäänpuukotus kavereilta:mad:

Originally posted by Laite

Tämä on jo selvitetty.

Alkuperäisen idean mukaan Technical Directors perustuu ja tulee perustumaan vanhojen analogien ja Roland kaman ympärille. Fetissi on yhteinen. Analogi on kaveri ja digitaali wannabe. Yksi vanhoista jäsenistä myi/vaihtoi suurimman osan omista kamoistaan pois, joten kutistuimme kaksihenkiseksi. Ollaan puristeja joo.

Ja henkilökohtaisesti pidä enemmän naamaan puukotuksesta, se on verisempää, odottamattomampaa ja rehellisempää.
#27 • • lelle Guest

Ja henkilökohtaisesti pidä enemmän naamaan puukotuksesta, se on verisempää, odottamattomampaa ja rehellisempää.

kiva kuulla.
#28 • • Transistor Guest

Tämä on jo selvitetty.

Alkuperäisen idean mukaan Technical Directors perustuu ja tulee perustumaan vanhojen analogien ja Roland kaman ympärille. Fetissi on yhteinen. Analogi on kaveri ja digitaali wannabe. Yksi vanhoista jäsenistä myi/vaihtoi suurimman osan omista kamoistaan pois, joten kutistuimme kaksihenkiseksi. Ollaan puristeja joo.

Jos nyt Kalle jättäisit nuo puheet rehellisyydestä jollekin toiselle.
#29 • • Secur Guest
quote:
Originally posted by Laite

samoin!!!

ilkeitä poikia.

:mad: :mad: :mad:
:014: :014: :014:
#30 • • rhedlund Guest
tästäpä alkaa tulla jo mielenkiintoinen topicci ;)
#31 • • lelle Guest

tästäpä alkaa tulla jo mielenkiintoinen topicci ;)

ootte uusi elwira/miss jarea/kaupunkisota! ^__^

ja ootte parasta viihdettä salattujen elämien jälkeen.
#32 • • Toffo Guest

ja ootte parasta viihdettä salattujen elämien jälkeen.

Tarvii ilmeisesti ruveta taas seuraan plattaria ;)
#33 • • dab Guest
Rehellisyys voittaa! PLUR ja DBTL.
#34 • • Kalle Karvanen Guest

Jos nyt Kalle jättäisit nuo puheet rehellisyydestä jollekin toiselle.

Miten niin? Se nyt vaan on fakta että ilman laitteita on varsin paha heittää keikkaa.

Huoh... mä kun luulin että koko juttu oli jo selvitetty ihan meidän kesken.

Secur: lue mun aiempi postaus. Siinä vastaus kysymykseesi.
#35 • • Secur Guest

Secur: lue mun aiempi postaus. Siinä vastaus kysymykseesi.

Mut onha se pepen kiva lukee plattarilta et jo me muute tehtii semmone et meitä o kaks. joku puhelin soitto vaikka! no iha sama mulle toivotaa vaa et musan laatu pysyy samana :)

peace
#36 • • rhedlund Guest

Mut onha se pepen kiva lukee plattarilta et jo me muute tehtii semmone et meitä o kaks. joku puhelin soitto vaikka!

haha, mistä lähtien susta on tullut sen äiti? :D
#37 • • HardS Guest

Ja henkilökohtaisesti pidän enemmän naamaan puukotuksesta, se on verisempää, odottamattomampaa ja rehellisempää.

:004:

ps. kaikki on kuitenkin rasin vika, joten jos hakattais se.
#38 • • Kalle Karvanen Guest

Mut onha se pepen kiva lukee plattarilta et jo me muute tehtii semmone et meitä o kaks. joku puhelin soitto vaikka! no iha sama mulle toivotaa vaa et musan laatu pysyy samana :)

peace

Joo, tässä tosiaan toimittiin hiukan tökerösti ja siitä olen jo välittänyt anteeksipyyntöni Peppelle.

Laatu tulee pysymään samana. Oltiin eilen jammailemassa ja täytyy sanoa että vitun tiukkaa tulee. Koneistossa esiintynyt alarekisterin puuroutuminen on historiaa ja bonuksena kolkkien määrä on lisääntynyt. Rok!
#39 • • Transistor Guest
eiköhän tästä oo nyt jo jauhettu tarpeeksi. Ei jaksa enää... :) PLUR kaikille ja piste tälle jutulle.
#40 • • alke Guest

ps. kaikki on kuitenkin rasin vika, joten jos hakattais se.

u know i'm always down with that!

.. jos vaan pesäpallomaila/uzi/AK47 löytyy!