Introvert

120 posts, 6 pages, 35,124 views

#81 • • introvert Guest
Tänään allekirjoittaneen miksaus LikWitin ja Reclusen Opaque Angle ohjelmassa Trancesphere radion alla. Tämä miksaus sisältää vain ja ainoastaan omia biisejäni, jotka julkaistaan tulevaisuudessa muutamalla eri lafkalla. Oma miksaus on ohjelmassa heti alussa (10 pm GMT+1) eli suomen aikaa 23.00.

Tune in!
#83 • • introvert Guest
Hieman virheellinen aika annettiin, eli se tuleekin just nyt se setti tuolta
#84 • • Genepool Guest
\o/

*cought*bedrock*cought*

;)
#85 • • introvert Guest

\o/

*cought*bedrock*cought*

;)

:hah:

;)
#86 • • Homegrove Guest
*hyssyttelee* :D
#87 • • olliS Guest

\o/

*cought*bedrock*cought*

;)

;)

OMG! \ :hah: /
#88 • • introvert Guest
Lisäsin uuden promomiksauksen tuonne.
#89 • • Lauri Leino Guest
Täytyy kyllä sanoa että multa on mennyt tää sun menestys vähän ohi,
mutta tuo Joga on mielestäni loistelias, ainakin se versio mikä on Zabielan miksauksella (joka on muutenkin mahtava), enkä ihmettele miksi se siellä on.
Täytyypä kuunnella miksauksesi ja muutakin tuotantoa.
props
#90 • • introvert Guest

Täytyy kyllä sanoa että multa on mennyt tää sun menestys vähän ohi,
mutta tuo Joga on mielestäni loistelias, ainakin se versio mikä on Zabielan miksauksella (joka on muutenkin mahtava), enkä ihmettele miksi se siellä on.
Täytyypä kuunnella miksauksesi ja muutakin tuotantoa.
props

Tänks, kiva kun uppoilee! :) Tuossa uudessa miksauksessa tosiaan se 4/4 versio Jogasta ja "From the depths". Ehkä laitan vielä mun productions miksauksen linjoille, jossa on vain mun omia tuotoksia niin pääsee tutustumaan enemmän mun saundiin.
#91 • • introvert Guest
Tsekkailkaa mun remix Kaan Duzaratin loistavasta Organic Intellectual biisistä. :) Only Recordsin nettijulkaisuna EDM Digitalissa täällä
#92 • • introvert Guest
Torstaina tulossa Greg Benzin Aurium show:ssa Protonradiolla allekirjoittaneen puolentoista tunnin miksaus kello 20.00 suomen aikaa.. linkki sivulle..

Progen ystävät muistakaas virittäytyä.. :)
#93 • • olliS Guest
Uujea, luxusta! :heart:
#94 • • okiru Guest
\o/

\\o

o//

*\o/*

*Huhhahhei, Jukka voiton vei!*

#95 • • djfuse Guest
Ihan älytöntä!Muista sitten Jukka että ku oot maailman stara niin MINÄ oon sitte sun manageri!! :cool:
#96 • • Homegrove Guest

Ihan älytöntä!Muista sitten Jukka että ku oot maailman stara niin MINÄ oon sitte sun manageri!! :cool:

Kyseinen paikka on viety jo parisen vuotta sitten. :hah:
#97 • • introvert Guest

Kyseinen paikka on viety jo parisen vuotta sitten. :hah:

Joo, Hannuhan tota managerin hommaa on täs hoidellu tähän asti.. :D

Noh mut, show pyörähtää käyntiin vajaan tunnin päästä ja ajattelin tracklistin viel tähän heittää.. :)

1. Chris Lake - Hiatus, Evrydaydowners remix [Pangea]
2. Bart Van Wissen - Electric [Private Reality]
3. Kalle M - Fukifuki [Iron Box Music]
4. Joshua Collins feat. Stryke - I'll Be There [CDR]
5. Clerk 33 - Hydraulix [Metamotional]
6. Oxia - Reflexion, Deetron mix [Goodlife]
7. Steve Porter - Electric Jelly [FDS]
8. Introvert - Charade [CDR]
9. Space Manoeuvres - Quadrant Four, Dousk remix [Lost Language]
10. Kaan Duzarat - Organic intellectual, Introvert's Organic Spaces mix [Only]
11. Blue Haze - Falling Into Nothing, Hamel's Last Time For 9 Voc mix [SAW]
12. Introvert - Wistful Longing [CDR]
13. Steve Porter - Sandbox [FDS]
#98 • • djfuse Guest
No voi prkl!No vaikka levylaukun kantajaksi sitte jos managerin virka on jo täytetty!Otetaan kenties parit drinkitki samalla :D
#100 • • introvert Guest
Etköhän sä jo oo, Petra. :) Laitan tuolle ekalle sivulle biisien perään lafkat miltä ne on tulossa, mut kaikki julkaisuajat on sitten tbc viel, mutta eiköhän nuo ala kohta tulemaan, onhan tässä jo odotetukin. ;) Uusin signaus on tosiaan 5 am illusions Benz & Md:n labelille Auriumille ja siitä on odotettavissa Rene Ameszin remix. Wistful longing pitäisi tulla kohta ulos uudella jenkkiläisellä "Substrata" labelilla. Nick Warrenin uudella labelilla siis tulossa jotain myös tulevaisuudessa luultavasti, tosin vielä ei ole mitään varsinaisesti sinne kiinnitetty. Hyvää supporttia kyllä tullut siltä suunnalta. :)

Myöskin uusi kotisivu on tulossa ihan lähiaikoina! Se tulee sisältämään sitten nuo audioklipit kaikista biiseistä ja infoo lisää julkaisuista ym.