Introvert

120 posts, 6 pages, 35,103 views

#41 • • timoteus Guest
Ja kuulostikin muuten oikeen hyvältä :excellent:

Se sama rata on hyvä rata....jatka sitä :)
#42 • • introvert Guest

introvert hyökkää ylexin aalloilla jo toisen kerran tänä vuonna. hienoa! :)

jos tarkkoja ollaan niin se eka kerta oli vielä radiomafian aikaan 2002 lopulla..tai sit oon missannu jotain ;) Mut joka tapauksessa paljon kiitoksia Kallelle tästä! :) Ja mun 6 biisin demoa alan postittamaan ens viikon alussa niille jotka ovat mun matskua kyselleet..

tl:
Wistful longing
Seaside floater
Future (dub 2003)
Future (original)
Introvert vs Björk - Jòga-breaks
Sasha - Mr. Tiddles (Introvert's twisted breaks remix)
#43 • • ville e Guest

Ja mun 6 biisin demoa alan postittamaan ens viikon alussa niille jotka ovat mun matskua kyselleet..

Onhan 1 levy tulossa tänne helsinkiinkin päin? Onhan? :)
#44 • • introvert Guest

Ja mun 6 biisin demoa alan postittamaan ens viikon alussa niille jotka ovat mun matskua kyselleet..

Onhan 1 levy tulossa tänne helsinkiinkin päin? Onhan? :)

Kyllä sinne helsinkiin päin on muutama levy lähdössä, että eiköhän sullekin yksi kappale liikene.. :)
#45 • • timoteus Guest

tl:
Wistful longing
Seaside floater
Future (dub 2003)
Future (original)

Moikka! En oo vielä mitään kyselly mutta, jos nyt sen teen niin mitä sit tapahtuu :confused: Toivottavasti saan hienon demo-ceedeen Introvertilta...voin pistää osotteen privana :)
#46 • • introvert Guest

tl:
Wistful longing
Seaside floater
Future (dub 2003)
Future (original)

Moikka! En oo vielä mitään kyselly mutta, jos nyt sen teen niin mitä sit tapahtuu :confused: Toivottavasti saan hienon demo-ceedeen Introvertilta...voin pistää osotteen privana :)

Valitettavasti tulee mulle vähän liian kalliiksi kaikille lähetellä cd:tä kun pitää vielä muutamalle lafkallekin pyrkiä saamaan noita.. :) Pitänee saada noi jonnekin serverille josta ne voi napata korkealaatuisina..
#47 • • timoteus Guest
Joo, toi on ihan ymmärrettävää kyllä :( ...olisin voinu tietty ostaa sen omakustannushintaan eli maksaa postin ja cd-R:n.
#48 • • okiru Guest
Levy tuli himaan - iso kiitos!
Ei muuta, kuin cd kulumaan. Onnea uralle ja toivottavasti lafkat lämpiää. Hulluja ovat elleivät niin tee :right:

Wistful longing
Seaside Floater
Future (Original)
Sasha - Mr Tiddles (Introvert mix)

Nää toimii niin perkeleesti. Hyvää leijailuprogee ja maistuu mainiosti.
Varsinkin tuo Mr Tiddles on s**tanan hyvä!!! Hyvä meininki jäbä ja jatka ihmeessä mitä vapaa-ajallasi kerkeät. Sinulla tuntuu olevan tämä tuottajan rooli hyvässä kuosissa ja huomasin biiseissä jotain samankaltaisuuden toistoakin (joka vain tarkoittaa sitä, että sulla on se tietty oma soundi/fiilis, jonka näistä voi kenties erottaa). Iso rispekti Suomen parhaalle progen tuottajalle!

Mutta näkemisiin ja hyvät kestot intin karuissa oloissa :D

- mika
#49 • • introvert Guest
Iso kiitos palautteesta okirulle! :) Toivottavasti alkais jotain julkaisuu tippuun kohtapuolin... jonkun verran on jo mennyt eteenpäin.

Mutta näkemisiin ja hyvät kestot intin karuissa oloissa :D

- mika

Juu, pitää koittaa kestää.. :D Ja pitää koittaa keretä tehdä biisejäkin välillä sit.
#50 • • Homegrove Guest
Armeijaan maanantaina vai? HAH!

Muut CD:ssä olikin jo tuttuja mutta tuo Seaside Floater on kyllä taas jotain niin hienoa että sukat pyörii jaloissa. :happyroll:
#51 • • ville e Guest

tuo Seaside Floater on kyllä taas jotain niin hienoa että sukat pyörii jaloissa. :happyroll:

Se on kyllä huima biisi. Tuotannollisesti ehkä kaikkein paras Introvertin kappale. Vaikka paha noita nyt on mennä vertailemaan, ku kaikki on niin hyviä. :)
#52 • • introvert Guest
Jep, mulla loppu sotaleikit tällä kertaa tähän.. :D Eli introvert on back in the business.

Biisien julkaisun kanssa näyttää jo paljon paremmalta. Siitä lisää kun asiat selviää. :)
#53 • • Mikko Guest

Jep, mulla loppu sotaleikit tällä kertaa tähän..

:eek: :hah:
#54 • • okiru Guest
Hurrayah!!! Ja bujaka viel päälle!! :heart:
#55 • • Tapsa Guest
Huono juttu . .
Mutta myös hyvä !

Ja mä haluun noita sun piisejä jo 12"!
#56 • • vain Guest
Pakko ilmaista mielenkiintoni sun tuotoksia kohtaan, onko niitä tulossa jotenkin yleisesti jakoon? Erityisesti toi Future (Dub 2003) kiinnostaa, eli miten voisin saada itselleni sun tuotoksia? Onko tota 6 kappaleen poltto cd:tä liikkeellä Ylivieskan korkeus asteilla?
#57 • • introvert Guest

Pakko ilmaista mielenkiintoni sun tuotoksia kohtaan, onko niitä tulossa jotenkin yleisesti jakoon? Erityisesti toi Future (Dub 2003) kiinnostaa, eli miten voisin saada itselleni sun tuotoksia? Onko tota 6 kappaleen poltto cd:tä liikkeellä Ylivieskan korkeus asteilla?

Sanon tämän samalla kaikille, jotka ovat nyt kyselleet mun matskua.. Valitettavasti en voi toimittaa noita tämän hetkisiä biisejä kuin vaikuttaville dj:lle, promoottoreille jne. kun niiden julkaisu alkaa kumminkin olemaan ajankohtaista lähitulevaisuudessa ja nyt itse harkitsen tarkkaan minne niitä yleensäkin laitan tämän takia. Yksi lafka on nyt aika varmasti signaamassa pari kappaletta noista. Eli ostakaa sitten vaikka niitä julkaisuja. ;) Niistä kerron lisää kun asiat etenee..

Mutta sellaisen uutisen voin mainita tässä nyt että James Zabiela lupasi ottaa Jòga-breaksin soittoon. ;)

Kiitos vaan kaikille kiinnostuksesta!
#58 • • okiru Guest

Sanon tämän samalla kaikille, jotka ovat nyt kyselleet mun matskua.. Valitettavasti en voi toimittaa noita tämän hetkisiä biisejä kuin vaikuttaville dj:lle, promoottoreille jne. kun niiden julkaisu alkaa kumminkin olemaan ajankohtaista lähitulevaisuudessa ja nyt itse harkitsen tarkkaan minne niitä yleensäkin laitan tämän takia. Yksi lafka on nyt aika varmasti signaamassa pari kappaletta noista. Eli ostakaa sitten vaikka niitä julkaisuja. ;) Niistä kerron lisää kun asiat etenee..

Juu näin se tapahtuu, kun saa materiaalia kiinnitettyä lafkalle. Pitää olla tarkkana, etteivät biisit etenkään päädy p2p-ohjelmiin jakoon ja tätä kautta vaaranna julkaisun todennäköisyyttä.

Mutta sellaisen uutisen voin mainita tässä nyt että James Zabiela lupasi ottaa Jòga-breaksin soittoon. ;)

Erittäin hienoa! Hieman näkyvyyttä konemusiikin luvatulla saarella ja hieman hypetystä aikaseks GU friikkien ihmeteltäviksi :laugh:

Lykkyy pyttyyn ja niin sitä pitää :)
#59 • • olliS Guest
Go Jukka! Tätä onkin jo odotettu :heart:
#60 • • Homegrove Guest
Onnittelut!
:hearts: