Se sama rata on hyvä rata....jatka sitä :)
120 posts, 6 pages, 35,127 views
introvert hyökkää ylexin aalloilla jo toisen kerran tänä vuonna. hienoa! :)
Ja mun 6 biisin demoa alan postittamaan ens viikon alussa niille jotka ovat mun matskua kyselleet..
Ja mun 6 biisin demoa alan postittamaan ens viikon alussa niille jotka ovat mun matskua kyselleet..
Onhan 1 levy tulossa tänne helsinkiinkin päin? Onhan? :)
tl:
Wistful longing
Seaside floater
Future (dub 2003)
Future (original)
Introvert vs Björk - Jòga-breaks
Sasha - Mr. Tiddles (Introvert's twisted breaks remix)
tl:
Wistful longing
Seaside floater
Future (dub 2003)
Future (original)
Introvert vs Björk - Jòga-breaks
Sasha - Mr. Tiddles (Introvert's twisted breaks remix)
Moikka! En oo vielä mitään kyselly mutta, jos nyt sen teen niin mitä sit tapahtuu :confused: Toivottavasti saan hienon demo-ceedeen Introvertilta...voin pistää osotteen privana :)
Mutta näkemisiin ja hyvät kestot intin karuissa oloissa :D
- mika
tuo Seaside Floater on kyllä taas jotain niin hienoa että sukat pyörii jaloissa. :happyroll:
Jep, mulla loppu sotaleikit tällä kertaa tähän..
Pakko ilmaista mielenkiintoni sun tuotoksia kohtaan, onko niitä tulossa jotenkin yleisesti jakoon? Erityisesti toi Future (Dub 2003) kiinnostaa, eli miten voisin saada itselleni sun tuotoksia? Onko tota 6 kappaleen poltto cd:tä liikkeellä Ylivieskan korkeus asteilla?
Sanon tämän samalla kaikille, jotka ovat nyt kyselleet mun matskua.. Valitettavasti en voi toimittaa noita tämän hetkisiä biisejä kuin vaikuttaville dj:lle, promoottoreille jne. kun niiden julkaisu alkaa kumminkin olemaan ajankohtaista lähitulevaisuudessa ja nyt itse harkitsen tarkkaan minne niitä yleensäkin laitan tämän takia. Yksi lafka on nyt aika varmasti signaamassa pari kappaletta noista. Eli ostakaa sitten vaikka niitä julkaisuja. ;) Niistä kerron lisää kun asiat etenee..
Mutta sellaisen uutisen voin mainita tässä nyt että James Zabiela lupasi ottaa Jòga-breaksin soittoon. ;)