...ja keskiviikkona 2. huhtikuuta Club Target Kotkassa :)
I Can't Wait! :)
99 posts, 5 pages, 18,075 views
...ja keskiviikkona 2. huhtikuuta Club Target Kotkassa :)
Pakkaahan pete vappuna sit jotain kunnon kolinaa laukkuus..vaikka jotain massimo kamaa ym.!
ja voisit vaikka taas pyöräyttää jotain uutta miksaustakin ilmoille!?
keep on going.. :002:
Massimoa ei löydy
mutta eiköhän tosta tartu mukaan teknoa tyyliin Regis, Surgeon, Advent, Christian Wünsch, Tuomas Rantanen... :)
Promomiksausta en ihan hetkeen ole tekemässä mutta olen ajatellut jos päräyttäis ilmoille jonkun häröilysekoitteen, eli vähän normaalista tyylistä poikkeavaa tavaraa mitä ei niin bileissä tule soitettua.
sun linkit noihin mikseihin ei tunnu toimivan
Sinänsä mielenkiintoinen pointti kun mainostat CD:tä internet -foorumissa johon päästäkseen täytyy olla nettiyhetys.
Totta, mutta pointtini olikin että omien mixaus- ym. skillsien esittelytarkoituksissa tehdyn mixin uppaaminen nettiin ILMAISEKSI ladattavaksi on moraalisesti huomattavasti kestävämpi ratkaisu kuin piraattiCD:n myyminen. En kyllä välttämättä suosittelisi Suomessa sitäkään.
Ei. Itse olen tehnyt jokusen mixin ja lykännyt niitä ihan antamisen ilosta CD:llä lahjaksi muutamalle kavereille joiden tiedän sen tyyppisestä musiikista diggailevan. En niitä kaikille halukkkaille lähettelisi, en edes korvausta vastaan.
Ymmärrän kyllä että on kannaltasi kiusallista keskustella asiasta julkisesti, mutta halusinpa vain kartoittaa motiiveitasi ja perusteita toiminnallesi. Enpä tiedä mitä esimerkiksi työnantajasi levykauppa olisi mieltä siitä että myyt "tiskin alta" omaan laskuusi musiikkia? Eipä tuo juuri minua kosketa, mutta mistä löydät oman oikeutuksesi - se jäänee "ketä kiinnostaa" -tyylisistä kommenteistasi päätellen arvoitukseksi. Onnea jatkopeleihin.