toi on jotain windowsin säätöä. Mulki XP tekee välillä jotain tollasta kummaa.
XP on taas vauhdissaan näköjään.
89 posts, 5 pages, 22,295 views
toi on jotain windowsin säätöä. Mulki XP tekee välillä jotain tollasta kummaa.
Originally posted by JZZ
Upcoming gigs:
17.04.2003 @ Hallmark, Helsinki
Originally posted by JZZ
JussiS has played alongside with
big international names like RMB, Westbam, Thrillseekers,
Taucher, Agnelli & Nelson and many more.
Jos noin vois laittaa ni kai voisin omaankin biohon laittaa, ett olen soittanut sellasten deejiitten kanssa, ketä oli esim. Koneistossa samaan aikaan ku itte siellä soitin taikka Sun Dance Music festareilla, kuten Crystal Waters taikka Plastikman. Mut sehän on vaan mun mielipide.
Juupa juu. Onhan tuo totta, ett JussiS on Labyissa yms. bileissä soitellut, missä on esim. Westbam soittanu, mutta se vaan kuulostaa aikast hassulta. Jos noin vois laittaa ni kai voisin omaankin biohon laittaa, ett olen soittanut sellasten deejiitten kanssa, ketä oli esim. Koneistossa samaan aikaan ku itte siellä soitin taikka Sun Dance Music festareilla, kuten Crystal Waters taikka Plastikman. Mut sehän on vaan mun mielipide.
Jep, kuten Tapi T tossa sanoi, niin toi on aika yleinen Bio-järjestelmä. Kaikki on kuitenkin ihan oikeita, eikä keksittyjä, ja sä voit ainakin listata pitkän listan isoja nimiä itelles, olethan säkin sen ansainnu. Peace.
Mutta ei kummempia tästä. Tsemppiä vaan jatkossakin deejii uralles. Peace.
uhhh... ihme whinetystä imho. tsemppiä vaan sinunkin dj-urallesi (yhdyssana btw.)
whinetystä... voisit säkin käyttää sellasta suomenkielee, ett siitä joku jotain ymmärtää. Ja jos noista yhdyssanoista tai ylipäätään kirjoitus tavoista ruvetaan noin tarkoiks,ni jo nyt on helvetti! Sitten tämän foorumin vois sulkee.
Sami pauhaa taas. :001: