Jussi Soro (JussiS) [Five AM, ATCR, Real Music]

89 posts, 5 pages, 22,228 views

#21 • • Efo Guest

toi on jotain windowsin säätöä. Mulki XP tekee välillä jotain tollasta kummaa.

XP on taas vauhdissaan näköjään.
#22 • • DyyD Guest
Man without smile! :D
#23 • • Anakin Weider Guest
Voi helvetti. Oon nyt kuunnellu noit sun komea mixiä ainakin tuhat kertaa ja aina jään vaihtojen aikana monttu auki kuinka tarkasti ja teknisesti vaihdat. Olen itse soittanut vähän alle vuoden ja kohta olisi ekat bileet tiedossa. Voisitko antaa jotain vinkkejä vaihtamiseen.. miten sä sen teet.. siis säädät tasoja ja muuta..
#25 • • JussiS Guest
Ekan postauksen layouttia hieman paranneltu, kiitos Jonelle kuvista!
#26 • • JussiS Guest
Eli kyseisenä päivänä tulee meikäläisen puolen tunnin setti radiosta, tarjolla hieman tiukempaa trancea, breiksejä ja goaa.

Tracklist tulee ehkä myöhemmin nettiin :)
#27 • • olliS Guest

Originally posted by JZZ

Upcoming gigs:
17.04.2003 @ Hallmark, Helsinki

katos vaan! tänne pitääkin sitten tulla!
#28 • • Edited samlainio Guest

Originally posted by JZZ
JussiS has played alongside with
big international names like RMB, Westbam, Thrillseekers,
Taucher, Agnelli & Nelson and many more.

Juupa juu. Onhan tuo totta, ett JussiS on Labyissa yms. bileissä soitellut, missä on esim. Westbam soittanu, mutta se vaan kuulostaa aikast hassulta. Jos noin vois laittaa ni kai voisin omaankin biohon laittaa, ett olen soittanut sellasten deejiitten kanssa, ketä oli esim. Koneistossa samaan aikaan ku itte siellä soitin taikka Sun Dance Music festareilla, kuten Crystal Waters taikka Plastikman. Mut sehän on vaan mun mielipide.
#29 • • Tapi T Guest

Jos noin vois laittaa ni kai voisin omaankin biohon laittaa, ett olen soittanut sellasten deejiitten kanssa, ketä oli esim. Koneistossa samaan aikaan ku itte siellä soitin taikka Sun Dance Music festareilla, kuten Crystal Waters taikka Plastikman. Mut sehän on vaan mun mielipide.

Joo. No sitte vaan yksinkertaisesti laitat omaan bioos kaikki artistit, joiden kanssa oot soittanut ja sillä selvä.

(Jos et ole sattunut huomaamaan, niin lähes kaikki DJ:t käyttää samaa tapaa bioissaan, eikä tossa mun mielestä ole mitään pahaa.)
#30 • • JussiS Guest

Juupa juu. Onhan tuo totta, ett JussiS on Labyissa yms. bileissä soitellut, missä on esim. Westbam soittanu, mutta se vaan kuulostaa aikast hassulta. Jos noin vois laittaa ni kai voisin omaankin biohon laittaa, ett olen soittanut sellasten deejiitten kanssa, ketä oli esim. Koneistossa samaan aikaan ku itte siellä soitin taikka Sun Dance Music festareilla, kuten Crystal Waters taikka Plastikman. Mut sehän on vaan mun mielipide.

Jep, kuten Tapi T tossa sanoi, niin toi on aika yleinen Bio-järjestelmä. Kaikki on kuitenkin ihan oikeita, eikä keksittyjä, ja sä voit ainakin listata pitkän listan isoja nimiä itelles, olethan säkin sen ansainnu. Peace.
#31 • • samlainio Guest

Jep, kuten Tapi T tossa sanoi, niin toi on aika yleinen Bio-järjestelmä. Kaikki on kuitenkin ihan oikeita, eikä keksittyjä, ja sä voit ainakin listata pitkän listan isoja nimiä itelles, olethan säkin sen ansainnu. Peace.

Juu, tottahan toki voin laittaa, jos haluan. Mutta jos Suomen maata kattellaan, ni en kauheen monella tyypillä ole kysesitä "järjestelmää" nähnyt, ainoastaan ulkomaalaisten tunnettujen deejiitten bioissa. Enkä väitä että nuo on keksittyjä, olen mä noi flaikut nähnyt mm Labyista ja tiedän mikä on homman nimi. Mun mielestäni se vaan näytti hassulta, etkä Jussi voi väittää, että silloin kun ittelles on toi juttu tullu mieleen, ettet olis hieman itsekin naurahtanut ajatukselle, vaikka se totta onkin. Ja jos ajatellaan asia toisin päin, ett sä olisit vaikka nähnyt ennen oman bion tekemistäs mun bion missä lukee, ett oon soittanut ties kenen maailman luokan huippu deejiin kanssa samoissa bileissä, niin olisit hyvinkin luultavasti "tuhahtanut" jutusta.

Mutta ei kummempia tästä. Tsemppiä vaan jatkossakin deejii uralles. Peace.
:D

#32 • • :D

(Jos et ole sattunut huomaamaan, niin lähes kaikki DJ:t käyttää samaa tapaa bioissaan, eikä tossa mun mielestä ole mitään pahaa.)

Enmä aio mainita että oon soittanut proteuksen kanssa samoissa bileissä esim. :confused:
#33 • • olliS Guest

Mutta ei kummempia tästä. Tsemppiä vaan jatkossakin deejii uralles. Peace.

uhhh... ihme whinetystä imho. tsemppiä vaan sinunkin dj-urallesi (yhdyssana btw.)
#34 • • samlainio Guest

uhhh... ihme whinetystä imho. tsemppiä vaan sinunkin dj-urallesi (yhdyssana btw.)

whinetystä... voisit säkin käyttää sellasta suomenkielee, ett siitä joku jotain ymmärtää. Ja jos noista yhdyssanoista tai ylipäätään kirjoitus tavoista ruvetaan noin tarkoiks,ni jo nyt on helvetti! Sitten tämän foorumin vois sulkee.
#35 • • Edited olliS Guest
tupla.
#36 • • olliS Guest

whinetystä... voisit säkin käyttää sellasta suomenkielee, ett siitä joku jotain ymmärtää. Ja jos noista yhdyssanoista tai ylipäätään kirjoitus tavoista ruvetaan noin tarkoiks,ni jo nyt on helvetti! Sitten tämän foorumin vois sulkee.

:001: pahoittelen, jos et ymmärrä. loppu.
respectit jussille.
#37 • • Homegrove Guest
Sami pauhaa taas. :001:
#38 • • Edited samlainio Guest

Sami pauhaa taas. :001:

Joo, kun näillä joillakin puupäillä ei ole tajua, etten tässä nyt Jussille mitään vittuilemassa ole, vaikkei meillä koskaan mitkään lämpimät välit ole ollutkaan. Jos kuulostaa hassulta, niin kuulostaa hassulta ja jos toivotan menestystä dj uralle, huom. <- nyt oikein kirjoitettuna, niin sitä se myös tarkoittaa. Onhan Jussin ura lähtenyt hyvin kehittymään.

Aina ei voi ymmärtää :confused:
#39 • • Edited samlainio Guest
;)
#40 • • JussiS Guest
Jep, koitetaan pitää tää topikki mahdollisimman kaukana "Miss Jarea" ja "Elwira"-linjasta. Kiitos.