2,191 posts, 110 pages, 874,312 views
ihan mielenkiinnosta miten te 'muistatte' mitkä raidat soititte? levyt samassa järjestyksessä vai...
Mulla on levyt tiukassa järjestyksessä laukussa, johon en settien aikana koske, eli ihan ulkomuistista :)
Parin tunnin setinkin ainakin meikäläinen vielä muistaa helposti on sen verran hassu tuo minun muistini. ;)
Hei mul on kans sama "ongelma" mut onneksi oon ottanut setteja talteen niin siitä voi sitten arvailla biiseja.
Mulla taas on päinvastoin, en yleensä muista setin jälkeen kuin muutaman biisin mitä soitin. Ja levytkin on järjestyksessä, senpä takia harvemmin tänne kirjoittelen mitään tracklistejä...
Onko kenelläkään tai osaisiko joku pulauttaa Hiski & Pinnien Screen 23/03/02 setin tracklistin? :confused: Siinä on useampikin kiva kipale joista haluisin lisätietoa. :D
Onko kenelläkään tai osaisiko joku pulauttaa Hiski & Pinnien Screen 23/03/02 setin tracklistin? :confused: Siinä on useampikin kiva kipale joista haluisin lisätietoa. :D