eräs minut syvälle tranceen johdattanut kaverini kerran kertoi biisistä minulle... aluksi biisi sai hymyn kasvoille ja sellaisen rennon fiiliksen... mutta lopun reveytyksen jälkeen suu jäi ammottamaan auki... nyttenmmin biisi vaan paranee joka kuuntelulla ja biisissä kaikki on niin täydellistä!
2. Gouryella: Gouryella
kieltämättä melko suosittu poppis kipale, mutta tämä on kolahtanut todella kovaa. biisiin ei ole kyllästynyt vaikka sitä on soittanut ties monta kertaa vuosien aikana. melodia on täydellinen.
3. Solar Stone - Seven Cities
eka kuuntelu kertani biisistä oli melko huolimaton enkä edes kuunnellut kokonaan sitä, kun kuitenkin kuulin erään clubi ohjelman taustalla biisin se kolahti... olin varma että olen kuullut biisin jossain, mutta nyt se kuulosti todella hyvältä.
4. Deepsky - Stargazer (original & andy ling mix)
ehdoton proge helmi. biisi räjäyttää tajunnat todellakin!
5. Way Out West - Ajare
ehkä intensify:n ja domination ohella way out westin tasaisen hienosta tuotannosta nousevia biisiä. paljon samaa kuin intensifyssa ja dominationissa fiilis on uskomaton.
6. Way Out West - Intensify
proge fiilis on hillitön biisi tykittää koko pituuden täysillä hienoa! soundeja soundeja soundeja!
7. Veracocha - Carte Blanche
nostatus kiksun parhaimmistoa! ferryn ja vincentin melodiat ovat korvia hiveleviä!
8. Three Drives On A Vinyl - Greece 2000
en tajua mihin biisin vetovoima perustuu mutta ainakun kuulen tämän alan nähdä halluja... melodia on niin niin jotain ja biisi on muutenkin jotain ihmeellistä !
9. Anjunabeats - Volume 1
Free State/Above and Beyond kaksikon todellinen helmi! käsittääkseni ensimmäinen yhteinen tekele. melodia potkii ja clubi fiilis on käsittämätön... varsinkin siljamäen omat "Dirt Devils" ja "Above and Beyond" remixit nousevat esiin!
10. Aalto - Liquid Sweep
vasta muutamia kuukausia sitten löytämäni uuden Paavo Siljamäki projektin biisi! Biisin fiilis on jotain todella uskomatonta... tämä repii tajunnan joka kerta kun kuulen sen ja se potkii niin helvetin hienosti... biisissä on selvästi potentiaalia potkia way out westit sun muut, kuhan pääsen vielä hieman sisälle!
- - - - - -
joo eli tossa oli kymmenen ja mielipide voi aina tiettynä hetkinä vaihella ja oisin tosiaan mielummin tehnyt top100 listan koska niin paljon hyviä jää pois...