New Yorkin klubbaus-raportti

26 posts, 2 pages, 7,398 views

Avatar
#21 • • AK Guest
************************************************************
Noh, se tuli ainakin huomattua ettei siellä "tampata" samaan malliin kuin täällä... Tyyli on paljon hillitympää...
************************************************************

Luojan kiitos että jossain sentään ollaan vielä tyylikkäitä!!!

Olisi se kyllä kauheeta jos suomalainen siivutus tyyli leviäs maailman laajuisesti... on se meinaan kamalaa katteltavaa... smile.gif

Ite mietin asiaa viimekesänä ibizalla, että sinne jos olis vieny 100 suomalaista siivuttajaa, niin kaikilla muilla olis varmaan menny pasmat ihan sekasin ku ne ei ois tienny että miten päin olla, ja kuollako nauruun vaiko ei... smile.gif

Tosin, onhan kyseinen tanssityyli varmaankin mukaavaa tanssia kun siitä on tässä pienessä maassamme tullut sellainen trendi-ilmiö, mutta harvinaisen tyhmännäköinen tanssityyli se on.

Mutta joo, tää on vaan mun mielipiteeni... smile.gif
Avatar
#22 • • mirasane Guest
Tunnel on tosiaan miljöönä aika makea. Vanha metroasema on aika eksoottinen mesta kotisuomen klubeihin verrattuna. Kävin siellä jonain torstai-iltana ja silloin meno oli aika hillittyä. Koska paikka vetää tuhansia ihmisiä, on se todella aution tuntuinen silloin jo siellä onkin vain 800 bilettäjää.

Sound Factory olikin toinen juttu. Se taitaa olla jonkinlainen trendiklubi, koska sinne oli pitkät jonot joka iltana. Tultiin paikalle ajoissa ja päästiin sisään ennen kuin pahin jono oli syntynyt. SF:ssa näki paljon valokepeillä kikkailijoita ja savua siinä kerroksessa missä itse viihdyin (musana nu energy), oli savukone niin ahkerassa käytössä, että näkyvyys oli hyvin rajallinen. Baaritiskille oli välillä vaikea löytää.

Molempiin klubeihin oli muistaakseni sama sisäänpääsymaksu, joka oli $30. Samoin narikka oli molemmissa kolme taalaa. Lieneekö standardi nykissä?

Sound Factoryssa bongasin myös Lara Flynn Boylen...oli nätti luonnossakin. smile.gif

Pari sikäläistä bilettäjää kehui kovasti Webster Hallia kaupungin parasta mestaa kysyttäessä. Itse en sinne ehtinyt, kun matka loppui kesken. Onko jollain muulla kokemuksia paikasta?
Avatar
#23 • • laura Guest

Originally posted by Spaceboy:
Idea on siinä, että kun on ottanut nipsun ja laittaa sen naamarin päähän ja hengittää ulos, se vicks höyry menee silmiin ja tuntuu hyvältä. Itse oon ihmetellyt ettei tapa ole tullut Suomeen asti, mut täällähän pelätään kaikkea joka paljastaa kuosimisen.



Pitäiskö tesmaa?! Jos mul on ens bileis kaasunaamari naamal ni älkää tulko multa sillon viel kysyy, miltä tuntuu. Jaan teidän kanssa kokemukseni myöhemmin!

20.gif
Avatar
#24 • • Anonymous Guest

Originally posted by mirasane:
Tunnel on tosiaan miljöönä aika makea. Vanha metroasema on aika eksoottinen mesta kotisuomen klubeihin verrattuna. Kävin siellä jonain torstai-iltana ja silloin meno oli aika hillittyä. Koska paikka vetää tuhansia ihmisiä, on se todella aution tuntuinen silloin jo siellä onkin vain 800 bilettäjää.

Joo, oli se aika tyhjäntuntuinen lauantainakin... Ja suurihan se on! Jostain luin että paikka vetää noin 8000 asiakasta. Itseäni harmitti kovasti kun Danny Tenaglia ei ollutkaan enää residenttinä.

-P-

Avatar
#25 • • mirasane Guest

Originally posted by petteri:
Joo, oli se aika tyhjäntuntuinen lauantainakin... Ja suurihan se on! Jostain luin että paikka vetää noin 8000 asiakasta. Itseäni harmitti kovasti kun Danny Tenaglia ei ollutkaan enää residenttinä.

-P-



Mä muistan kuulleeni, että sinne mahtuisi 5000 ihmistä. Tarkka määrä jäänee arvoitukseksi...ihan sairaasti kumminkin.

Kävitkö muilla klubeilla?