IBIZA 28.8.-2.9.

13 posts, 1 page, 3,016 views

Avatar
#1 • • Anonymous Guest
moi onko muita hengailemassa Ibizalla 28.8.-2.9.
Avatar
#2 • • Jay Guest
ei... mutta pari viikkoa myöhemmin...
Avatar
#3 • • Anonymous Guest

Originally posted by Jay:
ei... mutta pari viikkoa myöhemmin...




jep, voin kertoo sit reissun jälkeen kokemuksia / menovinkkejä
tuolta muuten löytyi ihan kattava perustietopaketti: http://www.ibiza-spotlight.com/
tässä ihan matkakuume nousee, täytyy alkaa tutkimaan parhaat bilepaikat minne mennä. 29.8. siellä on ne MTV Ibiza bileet jossain, sinne ainaki mennään kun on jo liputki, on siellä ainaki Faithless ja Fatboy Slim, jotka haluu nähdä
Avatar
#4 • • Reijo_Perniö Guest
hey, me ollaan Barres 27.8-1.9 ja suunnitelmas olis "lauttailla" Ipitsalle yhdeks yöks (köyhiä kun ollaan) just noihin mtv-kekkereihin torstaina. Mistäs sinne saitte liput hommattuu? Saiskohan barresta tai viel sit paikan päältä ?!?
Avatar
#5 • • Anonymous Guest

Originally posted by tonppa:
hey, me ollaan Barres 27.8-1.9 ja suunnitelmas olis "lauttailla" Ipitsalle yhdeks yöks (köyhiä kun ollaan) just noihin mtv-kekkereihin torstaina. Mistäs sinne saitte liput hommattuu? Saiskohan barresta tai viel sit paikan päältä ?!?




moi. meitsin liput on saatu eli en oo niitä itse mistään hankkinu ja eipä mitään hajuu mistä niitä saa, mut tsekkaa vaikka http://www.mtve.com jos sieltä löytyis jotain infoo.
Avatar
#6 • • Reijo_Perniö Guest
meitsin liput on saatu eli en oo niitä itse mistään hankkinu ja eipä mitään hajuu mistä niitä saa, mut tsekkaa vaikka

oukkisDoukkis...
Wielen Danke! C U There maybee
..ellemme sit suuntaa suoril jo ti:na tamppaamaan Tieston tahtiin.
Avatar
#7 • • Mazai Guest
Viime vuonna hankittiin liput MTV kekkereihin soittamlla MTV:n weppisaitilta löytyvään numeroon ja varaamalla liput. Sitten vain paikanpäällä partytoimistosta sai liput lunastettua, kun nimetkin oli puhelimessa ihmeen oikein ymmärretty.
Avatar
#8 • • switch one Guest
MTV bileet ?? :P
Avatar
#9 • • Fusione Guest

Originally posted by switch one:
MTV bileet ?? :P



Jossei parempaa sanottavaa ole niin älä sano sitä täällä. Tämä on jo toinen kerta kun lähettämäsi spämmi on osunut tänään silmään. (freeform 5.9)
Avatar
#10 • • Physics Guest
Mikäs sensurointi tääl on?päätätkö fusionmafia mitä saa sanoa ja mitä ei?
Avatar
#11 • • Anonymous Guest

Originally posted by FusionMafia:
Jossei parempaa sanottavaa ole niin älä sano sitä täällä. Tämä on jo toinen kerta kun lähettämäsi spämmi on osunut tänään silmään. (freeform 5.9)



Täällähän ilmenee paljon turhempia postauksia päivittäin ja se spede sign oli ihan v#&un hyvä...
Mistä lie moinen linja Switch:in suhteen??
Avatar
#12 • • olbe Guest
Olikos ketään muita MTV Ibiza 2001 bileissä? Itse olin Ibizalla 29.8-1.9, Keskiviikkona MTV Bileissä. Torstaina sitten Cream@Amenesia ja perjantaina MoS@Pacha+jotkut kemut Edenissä..hauskaa oli ja jengin paljous oli aikamoinen MTV kemuissa..20-07 siellä tuli heiluttua =)
Avatar
#13 • • Anonymous Guest

Originally posted by olbe:
Olikos ketään muita MTV Ibiza 2001 bileissä? Itse olin Ibizalla 29.8-1.9, Keskiviikkona MTV Bileissä. Torstaina sitten Cream@Amenesia ja perjantaina MoS@Pacha+jotkut kemut Edenissä..hauskaa oli ja jengin paljous oli aikamoinen MTV kemuissa..20-07 siellä tuli heiluttua =)




no minä + frendi oltiin joo nyt pe-la yönä muistaakseni klo 01-04 tulee MTV:ltä jotain lähetystä sieltä, muista kattoo!