Kos

22 posts, 2 pages, 13,671 views

Avatar
#21 • • Bedrock Guest




..Heinäkuun puolessa välissä ois tarkoitus mennä katsastaa Kos, joten jos suinkin muistan, heinäkuun loppupuolella voin kertoa kokemuksia.. *ei malta odottaa loman alkua* ..two more days to go..



Onko reissu jo takana? Jos on niin voisitko hiukan valaista meiningistä ja menomestoista?

Kiitos!
Avatar
#22 • • ~goddess~ Guest




Onko reissu jo takana? Jos on niin voisitko hiukan valaista meiningistä ja menomestoista?

Kiitos!



..Voi prkl.. grr. Oon jo kahdesti kirjottanu tänne juttuja matkasta, mutta kummallakin kerralla mä oon (tai kone) onnistunut kadottamaan tekstit..
Anyway.. Reissu on tehty.. Ja tykkäsin tosi paljon..

Mutta täytyy tuottaa pettymys heti alkuun.. Menomestat jäi tsekkaamatta.. jokatapauksessa
vaikutti siltä että Heaven ja Fashion olivat 'kuumimmat' menomestat.. musatarjonnasta paha
sanoa mitään.

Mutta yleensä ottaen meininki oli hyvä.. lämmintä, hyväntuulisia ihmisiä..

Siinä on lomakohde jonne voisin mennä uudestaankin.
Saaren pienuudesta huolimatta siellä oli mielestäni tarpeeksi nähtävää. Ja jos tuntuu loppuvan kesken, niin
Kolmen saaren etc -risteilyjä oli tarjolla. Samoin Turkin reissu, jolla käytiin (ilman matkanjärjestäjää+oppaita
reissu kustantaa n. 20e, mutta passisähläysten takia päätettiin mennä mj:n kanssa), oli ihan jees päivä Turkissa,
käytiin basaarissa.. 'special price only for ya ma friend' ..ja oli kuumaa n. 36'..

Yhtenä päivänä vuokrattiin skootteri, käytiin Tigakissa biitsillä ja vuoristossa tsiikaas näköaloja..
Serpenttiiniteillä kannattaa olla varovainen..
Kaupungissa kypärää ei tarvitse käyttää, mutta isommilla teillä saattaa saada 45e sakot jos huristelee ilman.

Kaupoissa viina oli_halpaa.. 700ml Finlandia Vodka 6e ja niin edelleen.. joten 'tuliaisia' tuli ostettua paljon..

Sisäänheittäjiä oli paljon.. 'terve, terve.. halpa hyvä ruoka' etc. ..kraah..

Oltiin parina päivänä Beachbar Jacksons'in rannalla.. siellä sai koko ajan aurinkoa ottaessaan pelätä saavansa
ämpärillisen vettä päälleen.. niiden toimintaan mulla ei riittänyt huumorintaju, vaihdettiin aika nopeesti rantaa..
niinkuin moni muukin.. Ja kyllähän kesä kuivaa sen minkä kastaakin, mutta kun oli monilla kännykät, kamerat, kirjat, pyyhkeet etc. tulilinjalla..

Oltiin St. Constantin hotellissa, sai siellä untakin.. earit korvissa ;) ..
As a whole oli tosi nasta reissu..

Bedrockille hauskaa matkaa!! :)