Jonnin verran on varmaan tullu selväx et se on se mun "mesta" !!
16 posts, 1 page, 3,862 views
Originally posted by Dj Swiss:
Kysymys kuuluu : Onko teistä armaksista Platinumeista / muista bilettäjistä kukaan käynyt Sveitsissä..esim Zürichissä kokemassa kemua / musaa ?!
Jonnin verran on varmaan tullu selväx et se on se mun "mesta" !!
Voisin olla melkeen 99.99999 varma et mistään ei miksejä saa..sen verran kiven alla varmasti.Tunnen muutamia heppuja sveitsistä joten ehkä niiden kautta.Mutta hei..olisitko kenties joskus valmis olemaan mukana jos yhdessä koetettas repästä muutamat Sveiti bestikset tänne ?!
No Britti (*heh*)
...ja toisen (CD:n) tätini lähetti mulle tossa viime vuonna (Cubes '99 - mixed by Snowman) Jiee...
It's CUBIK'99 ...I was there with Dj Neon =)=)=)
Kysymys kuuluu : Onko teistä armaksista Platinumeista / muista bilettäjistä kukaan käynyt Sveitsissä..esim Zürichissä kokemassa kemua / musaa ?!
sveitsiläisten kundien tanssityyli voi kuitenkin olla hienoinen yllätys suomesta sinne meneville; lanteet keinuu ja jalat sipsuttaa...
No..eipä mua se tanssi style siel ookaan mua sinne vieny vaan se täydellisyys musiikin ja bileitten kanssa
Originally posted by 029:
joo, Sweitsi on muutenkin sellanen puhtoinen (oikeesti ihan kipeen puhdas) "unimaa", et bileet kans onneks seuraa sitä linjaa...
Ei perkele jäin koukkuun Sveitsiin, kun kävin vaan pari kertaa bileissä + olin siellä 1. kesän duunissa.. ärr =)=)
Originally posted by Hiski:
todella puhdasta! joka aamu kun meni kouluun niin kaupungin duunarit olivat siivomassa jalkakäytäviä ja kadunvarsia - tehokasta!
jep, siihen maahan jää helposti koukkuun...
Originally posted by gurney:
Ihan uskomatonta, että jossain huoltsikoiden vessoisssa on kangas pyyhkeet, jotka käytön jälkeen laitetaan pesukoppaan. Kertakäyttöisiä kangaspyyhkeitä...kipeetä
[This message has been edited by gurney (edited 17 February 2001).]
Originally posted by luka:
jee jee täällä on ihmisillä hyvä maku!!! eiköhän lähetä joukolla hakemaan ne sydämenpalaset sieltä jotka sinne viime visiitiltä jäi??!? Kyllä se on mesta jossa bileet on isolla B:llä.
Süisse=der beste