Switzerland

16 posts, 1 page, 3,623 views

Avatar
#1 • • Dj Swiss Guest
Kysymys kuuluu : Onko teistä armaksista Platinumeista / muista bilettäjistä kukaan käynyt Sveitsissä..esim Zürichissä kokemassa kemua / musaa ?!

Jonnin verran on varmaan tullu selväx et se on se mun "mesta" !!
Avatar
#2 • • 029 Guest

Originally posted by Dj Swiss:
Kysymys kuuluu : Onko teistä armaksista Platinumeista / muista bilettäjistä kukaan käynyt Sveitsissä..esim Zürichissä kokemassa kemua / musaa ?!

Jonnin verran on varmaan tullu selväx et se on se mun "mesta" !!



Joo, Sveitsissä bileet on kyllä jotenkin vaan Sveitsibileitä...

Mun mielestä voitas laittaa käyttöön jopa melkein termi "sveitsitrance" , kun siellä mm. Snowmanin setit on kolahtanut vuosi vuoden jälkeen. Olen jo kauan ihmetelly, ettei Snowman oo stara muutakuin omassa maassaan...

Mulla on hyvät kokemukset Zürichin bileistä. Kävin tsekkaamassa just Snowmanin, Mandalan liven (Kipee=) ja Mind X:n setit jossakin techno + Trance-bailuissa pari vuotta sitten ja siitä lähtien Snowman on ollut in mulle wink.gif

En muista oliko itse the "king" Gary D. noissa bileissä myös mut muuten kyllä D.Trancesoundia kuuli kunnolla Sveitsissä...
Avatar
#3 • • Dj Swiss Guest
VOIHAN JUMALA : BIGGEST PUSUT SULLE..WHO YOU EVER ARE !!

LOVE 06.gif AND 20.gif HÖYSTETTYNÄ 25.gif :LLÄ !

19.gif

Snowman is something for me....
Avatar
#4 • • 029 Guest
Joop... kelailtiin joskus sen suomeenkin tuomista, mut ei sitä kukaan oikeen tienny ni harmitti vaan.

Tiedätkö mistä sais imutettu Snowmanin miksejä netistä?? ois meinaan pakko saada lisää niit =)=)

[This message has been edited by 029 (edited 15 February 2001).]
Avatar
#5 • • Dj Swiss Guest
Voisin olla melkeen 99.99999 varma et mistään ei miksejä saa..sen verran kiven alla varmasti.Tunnen muutamia heppuja sveitsistä joten ehkä niiden kautta.Mutta hei..olisitko kenties joskus valmis olemaan mukana jos yhdessä koetettas repästä muutamat Sveiti bestikset tänne ?!

No Britti 08.gif (*heh*)
Avatar
#6 • • 029 Guest

Originally posted by Dj Swiss:
Voisin olla melkeen 99.99999 varma et mistään ei miksejä saa..sen verran kiven alla varmasti.Tunnen muutamia heppuja sveitsistä joten ehkä niiden kautta.Mutta hei..olisitko kenties joskus valmis olemaan mukana jos yhdessä koetettas repästä muutamat Sveiti bestikset tänne ?!

No Britti 08.gif (*heh*)



Joo no mulla on kaks miksausta. Toisen (Kassu) ostin joltain Snowman kassuäijältä joskus '97 (??) tai jotain ja toisen (CD:n) tätini lähetti mulle tossa viime vuonna (Cubes '99 - mixed by Snowman) wink.gif Jiee...
Avatar
#7 • • Dj Swiss Guest

...ja toisen (CD:n) tätini lähetti mulle tossa viime vuonna (Cubes '99 - mixed by Snowman) wink.gif Jiee...



It's CUBIK'99 ...I was there with Dj Neon =)=)=)
Avatar
#8 • • 029 Guest

Originally posted by Dj Swiss:
It's CUBIK'99 ...I was there with Dj Neon =)=)=)



Sberkee.. niin olikin Cubik '99 jes wink.gif
Avatar
#9 • • hiski Guest

Originally posted by Dj Swiss:
Kysymys kuuluu : Onko teistä armaksista Platinumeista / muista bilettäjistä kukaan käynyt Sveitsissä..esim Zürichissä kokemassa kemua / musaa ?!


muutaman kerran on pientä klupikierrosta keski-sveitsissä tullut tehtyä (Luzern ja lähialueet), ihan kivoja klubeja, saundi omiin korviin skidisti kaupallista (on varmaan toki bilekohtaista). ihmiset on vähän samantapaisia sveitsissä kuin suomessa, juroja aluksi mutta juttua löytyy kun jää murretaan; todella sydämmellistä porukkaa. sveitsiläisten kundien tanssityyli voi kuitenkin olla hienoinen yllätys suomesta sinne meneville; lanteet keinuu ja jalat sipsuttaa...
Avatar
#10 • • Dj Swiss Guest

sveitsiläisten kundien tanssityyli voi kuitenkin olla hienoinen yllätys suomesta sinne meneville; lanteet keinuu ja jalat sipsuttaa...



Toi on hyvin hyvin true...oikeesti, välillä on siit tanssi tyylistä tullu kelattua et onks se joku vitsi..ei se pelkästään poikien jutska oo, kyl ne misutki hytkyy ja sipsuttaa nii et jees jees.Me oltiin kymmenhenkisellä porukalla uusvuos 99-00 Energy Millenniumissa ja arvatkaahan minkä verran ne katto meitä..voi voi..siel tultiin oikeen taakse matkii ja nauraa...se vähän ihmetytti..

No..eipä mua se tanssi style siel ookaan mua sinne vieny vaan se täydellisyys musiikin ja bileitten kanssa 25.gif
Avatar
#11 • • 029 Guest

Originally posted by Dj Swiss:

No..eipä mua se tanssi style siel ookaan mua sinne vieny vaan se täydellisyys musiikin ja bileitten kanssa 25.gif



joo, Sweitsi on muutenkin sellanen puhtoinen (oikeesti ihan kipeen puhdas) "unimaa", et bileet kans onneks seuraa sitä linjaa...

Ei perkele jäin koukkuun Sveitsiin, kun kävin vaan pari kertaa bileissä + olin siellä 1. kesän duunissa.. ärr =)=)
Avatar
#12 • • hiski Guest

Originally posted by 029:
joo, Sweitsi on muutenkin sellanen puhtoinen (oikeesti ihan kipeen puhdas) "unimaa", et bileet kans onneks seuraa sitä linjaa...

Ei perkele jäin koukkuun Sveitsiin, kun kävin vaan pari kertaa bileissä + olin siellä 1. kesän duunissa.. ärr =)=)


todella puhdasta! joka aamu kun meni kouluun niin kaupungin duunarit olivat siivomassa jalkakäytäviä ja kadunvarsia - tehokasta!
jep, siihen maahan jää helposti koukkuun...
Avatar
#13 • • gurney Guest

Originally posted by Hiski:


todella puhdasta! joka aamu kun meni kouluun niin kaupungin duunarit olivat siivomassa jalkakäytäviä ja kadunvarsia - tehokasta!
jep, siihen maahan jää helposti koukkuun...



Ihan uskomatonta, että jossain huoltsikoiden vessoisssa on kangas pyyhkeet, jotka käytön jälkeen laitetaan pesukoppaan. Kertakäyttöisiä kangaspyyhkeitä...kipeetä
20.gif

[This message has been edited by gurney (edited 17 February 2001).]
Avatar
#14 • • 029 Guest

Originally posted by gurney:
Ihan uskomatonta, että jossain huoltsikoiden vessoisssa on kangas pyyhkeet, jotka käytön jälkeen laitetaan pesukoppaan. Kertakäyttöisiä kangaspyyhkeitä...kipeetä
20.gif

[This message has been edited by gurney (edited 17 February 2001).]



Joo muistan, kun oltiin yhtenä aamuna lähdössä duuniin ja jengi hääräs pihamaalla ja naapurustossa kävi ihme vilske ja jengi oli tod. "k"-otsassa ulkona ja liimaili jotain lappuja tolppiin.

Kävi ilmi, että joku oli kävellyt koiran kanssa ja koiran ulostetta oli yhdellä kylän kaduista keskellä katua. Jengi otti ton kunnianloukkauksena ja "rauhanrikkojaa" etsittiin kissojen ja koirien kanssa... Ihan jees systeemi sinänsä, kun kaikki kunnoittaa toisten puhtaanapitoa ja pitää siks itsekin paikat puhtaana, kun tietää, että muutkin arvostaa sitä...
Avatar
#15 • • Luka Guest
jee jee täällä on ihmisillä hyvä maku!!! eiköhän lähetä joukolla hakemaan ne sydämenpalaset sieltä jotka sinne viime visiitiltä jäi??!? Kyllä se on mesta jossa bileet on isolla B:llä.

Süisse=der beste 13.gif
Avatar
#16 • • Dj Swiss Guest

Originally posted by luka:
jee jee täällä on ihmisillä hyvä maku!!! eiköhän lähetä joukolla hakemaan ne sydämenpalaset sieltä jotka sinne viime visiitiltä jäi??!? Kyllä se on mesta jossa bileet on isolla B:llä.

Süisse=der beste 13.gif



...mites ois uusinta viime kesältä joskus...

people.jpg

fans.jpg

Jees Jees ja Jeeees !!!!!!!!!!!!!!!