Pariisin levy- ja vaatekaupat ?

8 posts, 1 page, 2,390 views

Avatar
#1 • • Tachyon Guest
hiihtolomalla ilmeisesti lähössä Pariisiin.. tietääkö joku levykauppoja sieltä.. musatyylit kaikkee ihan kiksusta hardcoreen.
ja jos jotain vaatekauppoja tiedätte mistä sais bilekuiteita nii kertokaa!!
Avatar
#2 • • aniik Guest
itsekin oon hiihtolomalla sinne suuntaamassa...
ns. bilevaatekauppoja pariisista tuskin löytää, porukka on jakautunut enimmäkseen jetsetpaikkojen ja freepartyjen välille ja karvatossuista sun muista ei onneksi o tietoakaan.
offtopic mutta suosittelen freepartyjen etsimistä vaikka löytäminen vaikeeta voi ollakkin. niitä järjestetään yleensä lauantaisin vähän péripheriquen ulkopuolella ja kun itse kävin niin porukkaa oli yli 8000 eivätkä poliisit uskaltaneet bileisiin tulla.

[ 18 January 2002: Message edited by: aniik ]
Avatar
#3 • • Tachyon Guest
ai niin ja saa muuten kertoa jos tietää jonkun hyvän pariisin bile-skene sivuston netistä
itte en ainakaan äsken oikeen järkeviä sivuja löytäny..
Avatar
#4 • • yana Guest

Originally posted by aniik:
itsekin oon hiihtolomalla sinne suuntaamassa...



et saa ikinä anteeks josset tuu takas
Avatar
#5 • • edn Guest
vuosi sitten pariisin bilesaitteja oli useampikin, nyt arkistoimistani linkeista ei toiminut enaa kuin yksi: http://www.atome.asso.fr/

klubeista kannattaa tsekata ainakin klassikko le rex club (5, bld poissonniere) ja levykaupoista techno import (16, rue des taillandiers). tuolta pitaisi myos loytya kattava valikoima flaikkuja, ja myyjasedilta voi kysella vahemman virallisistakin bileista.

edit: typo.

-edn

[ 21 January 2002: Message edited by: edn ]
Avatar
#6 • • Tachyon Guest
löysin itse hyvän sivun (tosin en tiedä kuinka vanhaa tietoa se oli), jossa oli listattu pariisin levykauppoja.. eli
tässä osote
Avatar
#7 • • Anonymous Guest
Totuuden sanaa tuli jo tuossa edellä, eli tuskin löydät Pariisista mitään Cyberdogia vastaavaa, kun jengi menee bileisiin paljonkaan panostamatta, mut itse ainakin tykkäsin pyörii kovasti Les Halles'n alueella, niin maanalaisessa ostarissa itsessään kuin etenkin ulkopuolella olevissa pikkushopeissa. Sellaista katuuskottavaa vaatetta ja hyvällä tsägällä jotain erikoisempaakin.

Levykaupoista saatavista flaboista pääset tosiaan helposti bileiden jäljille, mutta ainakin jokunen vuosi sitten oli olemassa erityinen bilepuhelinpalvelukin, jonne pysty soittaa ja kysyy mitä millonkin oli up. Kandee ehkä kysellä sitäkin.

Laittomia raveja on varmaan vieläkin, ja ne on aika hyvin piilotettu erityisen systeemin avulla, mut flaboilla pääsee niittenkin jäljille siten, että niissä on ilmotettu rendez-vous paikka, josta sit saa lisäinfoo.

Rex on tosiaan legenda, mutta paljolti illasta kiinni. Itse satuin sinne supertappavanmonotoonisen perusteknon soiréehen...
Avatar
#8 • • Gimpi Guest
Pariisissa on mielestäni parhaat vaatteet varsinkin jos sattuu pitämään enemmän muusta kuin karvakengistä jne...

Les Halles on yleispätevästi hyvä paikka ostoksille mutta on muutama muukin, en muista ilman karttaa.

Se Rex oli mielestäni ainakin 4 vuotta sitten alle keskinkertaisen. Yhdessä kerroksessa vanhoja hittejä, toisessa heviä ja kolmannessa jonkinlaista teknoa.
Les bainsissa on menoa joka päivä tai ainakin 4 vuotta sitten oli. Varaudu kuitenkin mulkkuihin ranskalaisiin, varsinkin jos olet jätkä ja blondi. Kokemusta on.
http://www.pariscope.fr/
Tuo lehti maksoi tuolloin n.6 frangia tai jotain sinnepäin. Se kattaa klubeja, nettilinkki ei näyttänyt toimivan. Se on vähän kuin MixMag tai TNT Lontoossa.

Saattoi olla sellainen osoite kuin [url=http://www.techno.de,]www.techno.de,[/url] mistä löysi myös bileitä Ranskasta. En jaksa nyt odottaa sivun latautumista, joten tarkista itse.

tv:
Gimpi


Ps: Pidä Michelinin tai vastaavan kartta (ei mitään vitun turistikarttaa, sillä et löydä minnekään) mukanasi, niin et päädy harhailemaan usvaiseen Pariisiin niin kuin sinua varoittanut joskus...