Töihin Espanjaan...

7 posts, 1 page, 2,270 views

Avatar
#1 • • Anonymous Guest
Onko kukaan lähdössä espanjaan töihin kesäks? jos on niin mihin ja milloin....?
Avatar
#2 • • Bisse Guest
jos sulla on mulle duunipaikka ja kämppä niin lähen ihan millon vaan
Avatar
#3 • • unknown user Guest
heh, eiköhän lähdetä kolmestaan sitten!
Avatar
#4 • • JussiS Guest
Paras tapa päästä "bilepummiks" espanjaan, eli siis työskennellä paskapaikoissa ja bailata, on lähtee sinne, ja mennä kierteleen kaikki baarit/golfkentät sun muut missä luulis tarviivan enemmän englantia kuin espanjaa. Ne ottaa sinne minimipalkalla orjaks ihan mielellään, ja välillä saa jopa asunnon jostain takahuoneesta.

BTW, jostain kumman syystä ne luulee kaikkia vaaleehiuksisia DJ:ksi, mua kysyttiin ainakin kolmeen paikkaan soittaan "juomapalkalla", vaikken muuta tehnyt kuin istuin ja ryystin (halpaa) viinaa. Nojoo, voi tietty johtua siitä että paikkana oli Costa del Sol ja aikana offseason (tammikuu).
Avatar
#5 • • Anonymous Guest

Originally posted by JZZ:
Paras tapa päästä "bilepummiks" espanjaan, eli siis työskennellä paskapaikoissa ja bailata, on lähtee sinne, ja mennä kierteleen kaikki baarit/golfkentät sun muut missä luulis tarviivan enemmän englantia kuin espanjaa. Ne ottaa sinne minimipalkalla orjaks ihan mielellään, ja välillä saa jopa asunnon jostain takahuoneesta.

BTW, jostain kumman syystä ne luulee kaikkia vaaleehiuksisia DJ:ksi, mua kysyttiin ainakin kolmeen paikkaan soittaan "juomapalkalla", vaikken muuta tehnyt kuin istuin ja ryystin (halpaa) viinaa. Nojoo, voi tietty johtua siitä että paikkana oli Costa del Sol ja aikana offseason (tammikuu).



Hip Ja hei... mutta on sullahan hyvä asenne ulkomailla työskentelyyn... Mallorcalla ollaan ja hyvin pyyhkii!
ps. en oo vielä joutunu orjaks...
BTW: lukeeko sun otsassa "DJ" kun tod.näk kertomatta että olet dj, niin sua jo rukoiltiin töihin... vai huusitko sitä
täyteen ääneen megafonilla....?



...täältä tähän...

[ 12 June 2001: Message edited by: Dj Peter Light ]
Avatar
#6 • • Jones Guest

Originally posted by Dj Peter Light:

BTW: lukeeko sun otsassa "DJ" kun tod.näk kertomatta että olet dj, niin sua jo rukoiltiin töihin... vai huusitko sitä
täyteen ääneen megafonilla....?



Hei mies, lue ennen kuin kommentoit!
Juurihan JZZ pääsi kertomasta, että "Jostain kumman syystä ne luulee kaikkia vaaleehiuksisisia DJ:ksi..."
Vai oletko katkera, ettei sinua kysytty levynpyörittäjäksi levynpyörittäjän paikalle ?
Avatar
#7 • • JussiS Guest
Mä epäilen että siinä on joku vaaleahiuksinen -> Suomalainen -> Darude tms. juttu, kun ensimmäiseks kysyttiin aina et oleks Suomesta ja sit alettiin puhuun Darudesta. Hiukka meni hermot.

Peter: En huutanut megafonilla, vaan päälläni oli T-paita jossa luki: "I'm an unemployed DJ from Finland, looking for a gig in here just to get brag on 'bout it back to Finland".
Ja sillä minimipalkalla ja orjuudella tarkotin sitä et jos tosissaan menee sinne vaan pummiks eikä siis tee "oikeita töitä". Bilepummailuhan olis hauskaa, jos vaan rahapussi antais myöten.