Kokemuksia Kreetalta(Haniasta)?

6 posts, 1 page, 2,067 views

Avatar
#1 • • Anonymous Guest
Mulla olis suunnitelmissa lähtä Kreetalla ja ajattelin tiedutella onko siellä mitään menopaikkoja?!?!?
Kaikki joilla on vähänkin kokemusia paikasta Voi pistää kokemuksia/tuntemuksia Kreetalta tänne...tai jotaa...
Avatar
#2 • • lobster Guest
en suosittelis Kreetaa missään tapauksessa, mut jos oot jo matkan varannut niin Hanian lähikylästä (Platanias) löytyy pari isompaa klubia.. ainakin Privilege ja olisko toinen ollut nimeltään Mylos. Vaisu turistidiskotunnelma ja paikalliset alkuasukkaat eivät nostattaneet ainakaan mun lomatunnelmia. Alkoholi oli ainakin muutama vuosi sitten ainoa ilman kohtuutonta vaivannäköä saatavissa oleva päihde.
Avatar
#3 • • Anonymous Guest

Originally posted by Sigi:
Mulla olis suunnitelmissa lähtä Kreetalla ja ajattelin tiedutella onko siellä mitään menopaikkoja?!?!?
Kaikki joilla on vähänkin kokemusia paikasta Voi pistää kokemuksia/tuntemuksia Kreetalta tänne...tai jotaa...



Kiitos tiedosta...menee sitten vissiin lomat viinan juonnin puolelle koitan pitää silmät kyllä auki jos löytyisi joku hämy mesta...

Pitää mennä kumminkin tsekkaamaan noi sun vihjaamat paikat...
Avatar
#4 • • Anonymous Guest
Siitä paikasta sen verran kokemuksia että vuokrasin moottoripyörän toisesta paikasta (joku rhetnynmhon tai muu sekava ), ja se on kiva paikka noin liikenteen puolesta. Ei mitään sääntöjä, sen ku menee vaan ja kovaa ja lopettaa sen henkensä puolesta pelkäämisen, suosittelen



ps. ota reppu mukaan, sillä turistien on pakko käyttää kypärää, joten voit sen tunkea sinne heti vuokrauksen jälkeisen nurkan takana (tip) .
Avatar
#5 • • cam0flage Guest
Kävin Haniassa pari vuotta sitten, ranta/baarikadulla ei ole juuri mitään muita kuin halpoja baareja, klubeista ei ole tietoakaan.

Eräs ukko kuitenkin väitti n. 10 kilometrin päässä Naton tukikohdan lähellä olevan jonkinsorttinen astetta kovempi menomesta.

Kannattaa kysellä

-cf
Avatar
#6 • • Anonymous Guest

Originally posted by cam0flage:
Kävin Haniassa pari vuotta sitten, ranta/baarikadulla ei ole juuri mitään muita kuin halpoja baareja, klubeista ei ole tietoakaan.

Eräs ukko kuitenkin väitti n. 10 kilometrin päässä Naton tukikohdan lähellä olevan jonkinsorttinen astetta kovempi menomesta.

Kannattaa kysellä

-cf



Ai,että Naton tukikohdan lähel...pitääkin kaivaa jo sanakirja...