SUN DANCE MUSIC FESTIVAL 2002 (Tallinn)

74 posts, 4 pages, 13,127 views

Avatar
#41 • • Dj Vertigo Guest

Originally posted by Sampson:
Ei kyl voi ymmärtää miksi Sundance järkätään Loveparaden kanssa päällekkäin?



siksi koska porukkaa riittää kumpaankin - ja virolaiset on maauskollista väkeä
Avatar
#42 • • tez Guest
..tänään hotellin varaus..jee!

se on menoa nyt!!!!!

bailabaila baila.....
Avatar
#43 • • tkp Guest
Suosittelen seuraamaan seuraavaa saittia:

Sun Dance Music Festival 2002 Official Website

Sinne on alkanut pikku hiljaa tipumaan infoa ja line-uppeja.

Ja allekirjoittanut edustaa Suomi-Teknoa kyseisessä tapahtumassa.

[ 27 June 2002: Message edited by: tkp ]
Avatar
#44 • • Jény Guest
En ole nyt ihan varma, kun mun eestinkielen taito on päässyt vähän ruostumaan ( ) mutta niistä lippujen hinnoista, että käsittääkseni ne on 50 EEK /pvä... Korjatkaa jos olen väärässä.
Avatar
#45 • • pinkkikissa Guest
uskaltaako tonne oikeasti lähteä?

kuulemani mukaan paikalliset pirijyrät ovat väkivaltaisia
lipun hintakin on niin halpa ettei edes se rajoita kävijöitä..

ei o kiva jos joutuu koko ajan pelkäämään että joutuu raiskatuksi/hakatuksi/ryöstetyksi..
Avatar
#46 • • *Linda* Guest

Originally posted by pinkkikissa:
uskaltaako tonne oikeasti lähteä?

kuulemani mukaan paikalliset pirijyrät ovat väkivaltaisia
lipun hintakin on niin halpa ettei edes se rajoita kävijöitä..

ei o kiva jos joutuu koko ajan pelkäämään että joutuu raiskatuksi/hakatuksi/ryöstetyksi..



jep, jos tollasii on kuullut ja uskoo niihin vahvasti niin ei kannata lähtee. kotosuomessa pirijyräthän ovat todella lepposia ja mukavia...
Avatar
#47 • • HardS Guest

Originally posted by pinkkikissa:
uskaltaako tonne oikeasti lähteä?

kuulemani mukaan paikalliset pirijyrät ovat väkivaltaisia
lipun hintakin on niin halpa ettei edes se rajoita kävijöitä..

ei o kiva jos joutuu koko ajan pelkäämään että joutuu raiskatuksi/hakatuksi/ryöstetyksi..



vituttaa tollaset ihme ennakkoluulot..
muakin kannattaa varoa sil oon aika tyypillinen virolainen.

nyt kun alkaa tää angiina helpottamaan ja pystyn jopa puhumaan niin huomenna varaan sen hotellin..
Avatar
#48 • • Lachesis Guest

Originally posted by pinkkikissa:
uskaltaako tonne oikeasti lähteä?

kuulemani mukaan paikalliset pirijyrät ovat väkivaltaisia
lipun hintakin on niin halpa ettei edes se rajoita kävijöitä..

ei o kiva jos joutuu koko ajan pelkäämään että joutuu raiskatuksi/hakatuksi/ryöstetyksi..



Järki käteen hetkeksi.
Jos ennakkoluulot olisivat molemminpuolisia suomalaisille ei myytäisi tuonne lippuja.
Oletko sä oikeasti niin naiivi, että uskot kaikkeen paskaan ja huhuihin, mitä sulle syötetään?
Avatar
#49 • • Quu Guest

Originally posted by pinkkikissa:
uskaltaako tonne oikeasti lähteä?

kuulemani mukaan paikalliset pirijyrät ovat väkivaltaisia
lipun hintakin on niin halpa ettei edes se rajoita kävijöitä..

ei o kiva jos joutuu koko ajan pelkäämään että joutuu raiskatuksi/hakatuksi/ryöstetyksi..




Siis sehän on fakta että kaikki virolaiset on ihan skitsopäitä (varsinkin ne jotka dokaa pirii) ja Virossa joutuu aina raiskatuksi/hakatuksi/ryöstetyksi.
Avatar
#50 • • Mikko Pee Guest
Siis joo sehän on varma et kaikki joutuu hakatuks/raiskatuks/ryöstetyx kun kuulemma toi Dj Mayhem lähtee mukaan..
Avatar
#51 • • ovv Guest
voipi olla että oon missannu pahanlaatuisesti jotan informeisshönii, mutta ei ainakaan missään ole kummemin _paikkaa_ mainostettu saatika mistä lipui saa. eli missäs nuo kemut on? kun kovaa vauhtia tuonne menossa, mut ois kiva tietää minne.

-ovv
Avatar
#52 • • Jény Guest

Originally posted by Mitä Vittuu???:
Siis joo sehän on varma et kaikki joutuu hakatuks/raiskatuks/ryöstetyx kun kuulemma toi Dj Mayhem lähtee mukaan..



Hei pliis,oikeesti.. Siitä ripakinttu,pikku peipposesta ei ole kuin piipittämään viron pienimmän pensaan oksille.. No ei, mutta tosissaan jos dj mayhem lähtee mukaan,ni on se sen verran sankari jätkä, että kaikki voi tulla mukaan turvallisin mielin! Ketään ei varmaan hakata/ryöstetä,eikä taatusti... No enää ei muuta voi mennä lupailee..


Nähkäämme siis siellä...
Avatar
#53 • • tez Guest
onko kenelläkään tietoa tarkasta locationista?

...en tiedä oonko niin juustis etten löytänyt sitä heti ensi näkemältä noiden saitilta
Avatar
#54 • • *Linda* Guest

Originally posted by tez:
onko kenelläkään tietoa tarkasta locationista?

...en tiedä oonko niin juustis etten löytänyt sitä heti ensi näkemältä noiden saitilta



kyllä kai se paikka on ilmoiettu... mut en ole ihan varma. edellisinä vuosina se on ollut Kadriorg nimisessä (entisessä) huvipuistossa, joten luulen et tänä vuonna paikka on sama
Avatar
#55 • • HardS Guest
pois. pox.

[ 02 July 2002: Message edited by: HardS ]
Avatar
#56 • • d Guest

Originally posted by Jeny:
Hei pliis,oikeesti.. Siitä ripakinttu,pikku peipposesta ei ole kuin piipittämään viron pienimmän pensaan oksille..



-Totta viserrät kultasein!

Originally posted by tez:
onko kenelläkään tietoa tarkasta locationista?



-Meillä ei taida sellasta ollakaan
Avatar
#57 • • Kalle Karvanen Guest
Viime vuoteen nojaten:

Paikka on aivan keskustan lähettyvillä, kävelymatkan päässä, siis jos ovat edelleen Kadrioru Tivolissa. Matkalla voi ihastella hylättyjä tehdashalleja joissa olisi aivan loisteliaat puitteet bileille. Kateeksi käy. Tosin kannattaa hieman katsoa mihin päänsä työntää, iloinen seurueemme osui keskelle hylättyä ja ränsistynyttä valtavaa hallia, jonka pihassa kökötti upouusi mersu jossa kaksi miestä hoisivat bisneksiä.

Lippuja sai ostaa portilta, josta niitä tuntui olevan saatavilla ihan hyvin molempina päivinä.

Noista tappeluista yms. sen verran että kahden päivän aikana en itse ollut todistamassa yhtäkään nujakkaa, hyvin leppoisa fiilis tuntui olevan. Muutama muu ihminen meidän seurueesta oli nähnyt itse festivaalialueella yhden tappelun, jossa ilmeisesti venäläiset olivat potkineet ja hakanneet virolaista. Toinen joka kantautui korviini oli joku pahoinpitelyhäsmäkkä erään hostellin ulkopuolella. Tästä on varmaan Kvantilla enemmän tietoa kun yöpyi kyseisessä paikassa, jos tätä sattuu lukemaan.

Kaiken kaikkiaan ei pitäisi viljellä niitä ennakkoluuloja. Kaikki virolaiset joita tapasin olivat erittäin ystävällisiä ja mukavia heppuja. Tietenkin tämän kokoisessa tapahtumassa on aina myöskin näitä lieveilmiöitä ja varovaisuutta on ihan hyvä pitää mukana. Kyllähän siellä portin ulkopuolella liikkui jos jonkinlaista DX Toyota jengiä.

Mutta ei voi muuta kuin suositella kyseistä tapahtumaa!

...pitäisiköhän itsekin lähteä
Avatar
#58 • • lelle Guest

Originally posted by HardS:
Nyt taitaa olla viimeisiä aikoja kun mulle voi lähettää privoja,sillä muutamat huonepaikat olis vielä vapaana.. *vink*



klisto, mä nukun sun vieressä!
koska, kuten tiedät, olen sun tulkki etkä pärjää ilman.
-kus on kass? if you know what i mean...?
Avatar
#59 • • Jény Guest
[ 28 June 2002: Message edited by: Jeny ]
Avatar
#60 • • Jény Guest
[ 28 June 2002: Message edited by: Jeny ]