Innercity 2001 - A'dam

23 posts, 2 pages, 5,833 views

#21 • • yana Guest

Originally posted by tonppa:
Saatiin sit liput pe 28.12 Tieston soloon Now&Wow:hun R'damiin. Sattui vaan "ikävä" kömmähdys paikallisella lippupalvelulla, kun lähettivät meille 4 lippua kahden sijasta ja kahden hinnalla...jiihaa!

siinä ois aika oiva joululahja joillekin...
#22 • • Anonymous Guest
Se on siis ROOSA, joka kirjoittaa Ellun tunnuksella, koska en ole vielakaan saanut uutta salasanaani. Joka tapauksessa...

Viime yo meni Innercityssa, joka oli jopa sen verran rankka, etta nousimme ylos vasta klo 19. Nahtavaa ja koettavaa oli paljon. Bileet alkoi klo 21 ja saavuimme paikalle klo 21.30, joka olikin viimeisimpia aikoja valttaa jonot. Koko paikan kiertamiseen meni alkuhuumassa toista tuntia. Kaikki oli niin massiivisen isoa!! Seteista jai paljon kuulematta, kun ei millaan voinut olla joka paikassa. Daam!!!! Paasalista toiseen siirtyminen (ja toisinpain) oli turhan pitkan kavelymatkan takana, ettei aina lahtenyt matkaan. Kallista energiaa kuluikin paljon naihin kavelyihin.
Juomat ja ruuat maksettiin poleteilla, joita -ainakin mina- kerailin lattioilta ja sain ostettua ilmaiseksi mahan taytetta. Vessoihin oli tunkua, joten pojat kusi nurkkiin. Lattiat oli muutenkin taynna paskaa taynna, joten taa paiva menee vaatteita pestessa.
Musalinjauksesta sen verran, etta joka salissa tuli todella hyvia setteja. Hieman yllattaen MTV:n sponsoroimassa earth-huoneessa, jossa oli jopa tilaa tanssia, James Holden seka Lucien Foorth soittivat mielestani todella onnistuneet kokonaisuudet. Teknohuoneessa Sir Jamez ja T-quest paukuttivat tosi hyvaa teknoa, ja illan kruunasikin itse mestari Sven Vath paa-areenalla. Polkka olikin jatettty Talent roomin tuleville "staroille"...
Nyt voi enaa vain huokailla ja odottaa uuden vuoden Eindhovenin Humanite-bileita. Toissa yo menikin Tiesto-solossa Tonppan ja Miian kanssa, joten tamppaamista on riittanyt kaupungilla juoksemisen lisaksi!!

-sielunsa myynyt Roosa-
#23 • • Anonymous Guest
Joo, hieman kommenttia Innercitysta. Itse saavuin paikalle jossain 22.00 maissa ja silloin viela sisaanpaasy sujui kohtalaisen kivuttomasti. Paikan koko tosiaan pisti ihmettelemaan, reitit eri huoneisiin olisi voinut merkita paremminkin ja ainakin itse olin alussa valilla melko hukassa. Samalla myos selvisi etta kaikkea mita olisin halunnut nahda ei kaytannossa ollut mahdollista nahda.
Valitettavasti tuo proge huone jai sitten multa James Holdenia lukuunottamatta kokematta ja paadyin laukkaamaan main ja tekno huoneen valilla. Onneksi molemmissa soi loistavaa musaa. Tekno huoneessa tuntui olevan hieman ahdasta (ainakin Dave Clarken ja Chris Liebing settien aikaan) mutta main puolelle kylla mahtui ihan kohtalaisesti hyppimaan ja tunnelma oli aika katossa.
Kaiken kaikkiaan oli kylla hienot bileet, niin loistavaa musikkia ja mukavia ihmisia etta ne peittosivat huonot puolet jota tuollaisessa mega tapahtumassa on.
Oli muuten hauskaa kavella musan loputtua kohti narikkaa kun huomasi kavelevansa noin 10 cm jate kerroksen paalla jossa muovilasien palaset sanoivat nirsk, narks
Sattusiko muuten kukaan paikalla olleista tunnistamaan Sven Vath:n viimeista biisia? On meinaan kiusannut mua kohta jo yli viikon, (siis kyllahan ma tuon biisin tiedan, mutta... )

[ 08 January 2002: Message edited by: Insane ]