Voama festival (Kreikka)

7 posts, 1 page, 1,953 views

Avatar
#1 • • Kiulu Guest
Onkohan täältä plattarista ketään lähdössä tuonne Kreikkaan psy festareille? Itse olen kaverin kanssa lähdössä ja olisi hienoa ainakin tietää jos sinne muitakin suomalaisia on tulossa.

Eli kyseessä siis viisipäiväiset festarit järjettömän hienossa paikassa. Liput maksavat 75e ja ainakin Lineup on vakuuttava.
www.voama.gr
Avatar
#3 • • Jény Guest
No mutta Jere!! WAU!
Avatar
#4 • • Kiulu Guest
hiihoo!

Tää topikki oli näköjään haihtunut joten nostan sen pinnalle, koska H-hetki lähenee! Enää 8 päivää!
Pyydänpä siis uudestaan kaikkia paikalle saapuvia nostamaan käden ylös!

Itse olen kuolemaisillani odotukseen.
Avatar
#5 • • Kiulu Guest
Huuh... Nyt festari onkin sitten yhtäkkiä peruttu. Uutiset tulivat neljä päivää ennen bileitä. Kiva, että taskussa on lentolippu jota ei saa edes peruutettua.
Avatar
#6 • • Eiko Guest


Huuh... Nyt festari onkin sitten yhtäkkiä peruttu. Uutiset tulivat neljä päivää ennen bileitä. Kiva, että taskussa on lentolippu jota ei saa edes peruutettua.



Taidan nyt vähän jälkiviisastella omalla kesän kohokohdallani (vaikkakin toi bileiden peruuntuminen oli varmasti *piip* nihkeä sattuma :( , paljon myötatuntoa teille!! )

Cha cha chaa, elokuussa oli myös Portugalissa BOOM (http://www.boomfestival2002.com/index2.htm). Valokuvia boomin sivuilla live-osion alla....

Voipa sanoa, että vietettiin aika mielenkiintoiset, psykedeeliset (keskustelupaneelit psykedeelisen kulttuurin eri aspekteista olivat myös aika mielenkiintoisia), visuaalisesti hengästyttävät, hyvin organisoidut (chaishopit täynnä herkkuja ja ruoka hyvää, vessat siistittty joka aamu, jätehuolto pelasi suht hyvin, suihkutkin toimi, puhdasta juomavettäkin sai useasta pisteestä ilmaiseksi), rennot bileet joissa psyke jylisi viisi päivää ja neljä yötä.

Vähän oli suomalaiseen juhlimis- ja valvontakulttuuriin tottuneella ihmettelemistä. Ei yhtään järjestyshäiriötä (n 10000 kävijää/pvä, mutta tähän huomautuksena, että meidän porukkamme siis ei nähnyt mitään häiriöitä), eikä siis yhtään henkilökuntaa jonka pitäisi olla paikalla pitämässä reuharit ja lainrikkojat kurissa niinkuin joissain maissa on pakko olla... Kaksi poliisia nuokkui auringon poltteessa jeepissään sisääntuloportilla, joka oli muutaman kilsan päässä festarialueelta.

Muihin ihmisiin oli helppo ottaa kontaktia (jutskailtiin mm Alex Greyn kanssa http://www.alexgrey.com/ ), hipit chillaili pitkin järven rantaa ja kahviloissa lapsineen ja koirineen.

Toipumiseen menikin useampi päivä (ei ihan muutama riittänyt) nukkumisen merkeissä. Mut heti tahtois lähteä uudelleen.... tahtoo, tahtoo!

eiko
Avatar
#7 • • Kiulu Guest


...



Hnnng... Alkaa ärsyttämään enemmän ja enemmän kun lukee kaikkia hehkutuksia kesän festareista. Katselin juuri kuvia ja videoita Boomista ja tuli kyllä tippa linssiin, koska sekin oli yksi vaihtoehto jonne meinasimme matkata.
Nyt pitää odotella taas vuosi, että seuraava mahdollisuus tulee lähteä...
Pakonomainen ateenanmatkamme oli ns. "ihan kiva", mutta ihan mitkä tahansa festarit olisivat olleet ehkä 6000x paremmat.
ääääääähhh... *viil, viil* :)