DJ mikserit (Pioneer, Vestax, Gemini jne.)

1,058 posts, 53 pages, 400,948 views

Avatar
#201 • • Homegrove Guest
Ounastelen kyllä että se hinta tippuu aika pian tuhanteenkin euroon kun nyt jaksaa vaikka puoli vuottakin odottaa. Myyntiin tulee tammikuussa.
Avatar
#202 • • da_chef Guest
999,99 / 0,70 = 1428.xxx

Niin siis punta EI ole 10 entisajan markkaa. Pitäkää mielessä :)
Avatar
#203 • • Samuel Guest

Potikkamiksereistä sen verran että tietääkö kukaan paljon xone:v6 maksaa, vasta esiteltiin i-dj:ssä.


ei paljo paskaakaan :)
mm. elektroni myy laitetta huokeaan n.6000 euron hintaa.
Avatar
#204 • • timoteus Guest

Potikkamiksereistä sen verran että tietääkö kukaan paljon xone:v6 maksaa, vasta esiteltiin i-dj:ssä.


ei paljo paskaakaan :)
mm. elektroni myy laitetta huokeaan n.6000 euron hintaa.



Ja ulkomailta sen voi saada varmaan viidellä tonnilla :eek:
Avatar
#205 • • timoteus Guest

999,99 puntaa oli jossain hintana tuolla. :hah:



Eli about 1400e. Saksassa tippunee 1200 ekin tienoille eli vastaavaa mitä xone 62:sta tällä hetkellä joutuu pulittamaan.

edit. hinnat



Pistäkääpäs hieman faktaa mistä noita tietoja on saatu....on nimittäin sopivasti mikserinvaihtoprosessi käynnnissä :excellent:
Avatar
#207 • • Homegrove Guest
Aika halvalla on lähdössä.
Avatar
#208 • • Rich Guest
Tässä kun on ollut potikkamiksereistä puhetta ni itselläni on ollut parisen vuotta Vestaxin PMC-46MKII potikkamikseri ( http://www.vestax.com/products/pmc46mkII.htm ), ja oon ollut erittäin tyytyväinen. Hyvä saundi, coolin näkönen :excellent: ja erittäin mukava käyttää. Mikään tekniikan riemuvoittohan toi ei oo, mut ei oo kai tarkoituskaan. :)
Jos pääasiallisesti kotikäyttöön hankkii potikkamikseriä ni tää on mun mielestä yksi hyvä vaihtoehto. Esim. saksasta voi löytää ihan kohtuuhintaan, sieltä itse ostin. Ei oo halpa, mut hintaeroa esim. Rane 2016:hin on aikas paljon.
Ainakaan toistaseksi ei oo ollut mitään teknistä häikkää.
2 alueen EQ voi aluksi tuntua hölmöltä, mutta on loppojenlopuksi ihan optimaalinen ainakin housen soittamiseen. Keskiääntähän voi tarvittaessa säätää equjen ja linjojen yhteispelillä.
Avatar
#209 • • Samuel Guest

Tässä kun on ollut potikkamiksereistä puhetta ni itselläni on ollut parisen vuotta Vestaxin PMC-46MKII potikkamikseri ( http://www.vestax.com/products/pmc46mkII.htm ), ja oon ollut erittäin tyytyväinen.


Jep, aika ideaali vehje himaan! tosin ei toikaan ihan ilmanen oo :)
Avatar
#210 • • Remotion Guest
Onko kukaan törmänny missään 2 kanavaista potikka mikseriä jossa ei oo crossia ollenkaan jossa ois kuitenkin prelisteniin crossi, 3 kanavaiset egut ja kanavakohtaisesti säädettävä (vase, oikee, molemmat) effect send return? Mulle kelpais semmonen! :excellent: :scared:
Avatar
#211 • • Rich Guest

Onko kukaan törmänny missään 2 kanavaista potikka mikseriä jossa ei oo crossia ollenkaan jossa ois kuitenkin prelisteniin crossi, 3 kanavaiset egut ja kanavakohtaisesti säädettävä (vase, oikee, molemmat) effect send return? Mulle kelpais semmonen! :excellent: :scared:



Ei oo kyllä tollasta vehjettä olemassa... Tuskinpa ees mitään tonnepäin olevaa. Harvassa potikkamikserissä on ylipäätänsä edes minkäänlaista "kuulokemiksausta", ja eihän sellaista mihinkään tarvitsekaan... Efektisendit taas on yleensä vaan monikanavaisissa malleissa.
Ainoo toivo on varmaan läytää joku tollanen linjafader mikseri johon voi vaihtaaa potikat. Mahtaisko joltain stantonilta löytyy (tuskin)?
Avatar
#212 • • Edited Quu Guest
Vestaxilla on tarjoilla potikkafadereita yllättävän moniin mixereihin. Sieltä kannattaa katsoa.
Avatar
#213 • • Rich Guest

Vestaxilla on tarjoilla potikkafadereita yllättävän moniin mixerimeihin. Sieltä kannattaa katsoa.



Totta.
Tosin noihin halvempiin vehkeisiin pitää ostaa koko etulevy uusiks...
Avatar
#214 • • RandomPLAY Guest

Potikkamiksereistä sen verran että tietääkö kukaan paljon xone:v6 maksaa, vasta esiteltiin i-dj:ssä.


ei paljo paskaakaan :)
mm. elektroni myy laitetta huokeaan n.6000 euron hintaa.



Ja ulkomailta sen voi saada varmaan viidellä tonnilla :eek:



..jess pelkän mixerin, mutta siihen sitten lisäksi vielä tuo crossfader ja EQ isolator -modulit.. niin hintaa tulee ihan kiitettävästi. Ja tietenkin sitten laitatte sen kiinni Hyppyhallista (Hobby Hall) tilaamaanne mini- tai midi "-stereoihin" ja sanotte, että kyllä on upee soundi. Niin varmaan kuulokkeissa, jos ne ovat sentään "laadukkaat".

Itse olen soitellut tässä jonkin aikaa tuollaisella V6:lla (en kylläkään omista kyseistä laitetta), jossa oli kylläkin ainoastaan tuo crossfader moduli asennettuna... noh soundista EI kyllä voi sanoa pahaa. Ja muutenkin unelma MIXERI, joka vaatii oheisekseen muutakin, kuin pelkät hima stereot.. tai saatikka sitten makuuhuoneen.

Kylmä totuus on se, että A&H Xone:92 alkaa olee kyllä "katto" noissa mixeri hankinnoissa.. jos nyt ei aleta keulimaan, että mulla kato on tällänen mixeri!!! Tuollakin miexerillä pitäisi hallita ihan jokatilanteessa tuollaiset 3 deckin ja 2 CD:n toiminta ja mixaus.. joka vaatii hieman harjoittelua, sekä aikaa!!! Turha hankkia tollastakaan ihan vaan levyjen kääntelyyn. Siihen toimii ihan hyvin nuo "pinohiiren" (Pioneer) pikkumalli DMJ-300. Ihan hyvä "vehe" tuonne makkari miksauksiin. Jaa miksi ei ne muut sitten???

Numark:
Tahtoo laueta tuosta crossista ihan tavallisessakin soitossa ihan kiitettävän nopeasti. Sekä noilla Numarkin insseillä on jotenkin tapana rakentaa jokainen helv*t*n mixeri siten, että kanava "vuotaa" juuri tuolla crossissa!!! Lisäksi nuo potikat on ajoittain ollut aika surkeaa laatua.. niissäkin hieman "vuotoa" ja mallikohtaista epätarkkuutta.

Gemini:
Vanhat 626 mixerit ihan tarpeeksi hyviä kotio... mutta ainut mikä ns. vi*u**aa noissa Geminin mixereissä on ne helv**in "disko" -valot, joista ei ole kuin haittaa niin aloittelijalle, kuin pidemmälle päässeelle. Joissakin malleissa EI VAIN tuo tuntuma mixeriin ole ollut mikää hyvä.

Omnitronic:
Lelu mikä lelu...

Vestax:
Pari mallia ihan kiinnostavia, mutta ei pitkään aikaan mitään todellista uutta!!! Joitakin ihan hyviä juttuja noissa keskiluokan mixereissä. Yläpäätä eli R-1 en ole päässyt vielä kokeilemaan ja nuo alapään mixerit olen suosiolla ohittanut. Battle käyttoon todella hyviä... niinku "raaputteluun".

Pioneer:
Ehkä laatu ja osat ei ole sitä parasta, mutta mielestäni kotikäyttoon ja moneen pikku clubiin ihan riittäviä mixereitä. Turha puhua mistään "peltipurkki" soundista, jos raapustelee joillain stantonin 500AL neuloilla ja hima reteoissa. MUISTAKAA heikoin lenkki!!!!

Stanton:
Soitto kokemusta jonkin verran.. EI oikein vakuuttanut!!! Tuntuma... ja mallikohtaiset huomattavat eroavaisuudet. Enemmänkin tuonne "raaputtelen" puolelle!!!

Omistuksessa ollut pari Geminin mixeriä ja yksi numark... lisäksi olen soitellut noilla yllä mainituilla merkeillä: Omnitronic, Pioneer, Stanton, A&H, Gemini, Numark, ja joitakin noita muita "leluja".

Lopuksi valintani kotio:
levyjen kääntelyyn - Pioneer DJM-300 tai vanha gemini PMX-7
soittamiseen (jos tarvitaan liittää muitakin laitteita) - Gemini 626 tai vastaava uudempi.
ja sitten jos tuota rahaa on vähän ylimääräistä - Pioneer DJM-600 tai A&H-62 tai A&H-92

Clubi valinta:
Pikku clubi: Pioneer DJM-600 tai A&H-62 tai (ehkä A&H-92)
Isompi clubi: A&H - V6 tai Rane ( ja varauksella tuo Vestax R-1) tai A&H-92 ...asiahan riippuu aika paljon clubin tyylistä (House tai techno tai muu rankempi osasto!!!!!).

...Tämä kaikki on vain omaa mielipidettä, joka perustuu omakohtaiseen kokemukseen.

Mutta tärkein sanoma on kuitenkin se, että jäitä hattuun ja opetelkaa miksaamaan "kunnolla" esimerkiksi parilla deckillä ja CD:llä aluksi, jonka jälkeen sitten voitte harkita niitä Carl Coxin "kikkoja"!!! ... Enkä tässä nyt väitä, että olisin mikään hyvä miksaamaan tai muutenkaan soittamaan levyjä. Vaan olen mielestäni tuollaista keskikastia, jolla on vielä pitkä matka huipulle!!!
Avatar
#215 • • Edited Samuel Guest
hianoa että joku kerto vihdoin lopullisen totuuden kaikesta :scared:



... Ja tietenkin sitten laitatte sen kiinni Hyppyhallista (Hobby Hall) tilaamaanne mini- tai midi "-stereoihin" ja sanotte, että kyllä on upee soundi. Niin varmaan kuulokkeissa, jos ne ovat sentään "laadukkaat"...
....joka vaatii oheisekseen muutakin, kuin pelkät hima stereot.. tai saatikka sitten makuuhuoneen.


ihanko totta


...Siihen toimii ihan hyvin nuo "pinohiiren" (Pioneer) pikkumalli DMJ-300. Ihan hyvä "vehe" tuonne makkari miksauksiin.


jep toihan on varsin hyvä peli jos haluu himaan saada potikka mikserin :confused:



Mutta tärkein sanoma on kuitenkin se, että jäitä hattuun ja opetelkaa miksaamaan "kunnolla" esimerkiksi parilla deckillä ja CD:llä aluksi, jonka jälkeen sitten voitte harkita niitä Carl Coxin "kikkoja"!!! ... Enkä tässä nyt väitä, että olisin mikään hyvä miksaamaan tai muutenkaan soittamaan levyjä. Vaan olen mielestäni tuollaista keskikastia, jolla on vielä pitkä matka huipulle!!!



mites tää nyt liittyy yhtään mihinkään? Potikka mikserithän on tunnetusti kikkailu mukserejä?! Jos haluaa hyvää äänenlaatua ja kestävän mikserin himaan niin täytyy olla Cox?
Avatar
#216 • • Faini Guest

Mutta tärkein sanoma on kuitenkin se, että jäitä hattuun ja opetelkaa miksaamaan "kunnolla" esimerkiksi parilla deckillä ja CD:llä aluksi, jonka jälkeen sitten voitte harkita niitä Carl Coxin "kikkoja"!!! ... Enkä tässä nyt väitä, että olisin mikään hyvä miksaamaan tai muutenkaan soittamaan levyjä. Vaan olen mielestäni tuollaista keskikastia, jolla on vielä pitkä matka huipulle!!!



Täytyy olla kyllä aikamoinen tunari jos pitäis oikein ajatella asiaa et "-jospa mä ensin opettelen tätä biitti-miksausta kunnolla ja sitte rupeen tekee henkee-salpaavia kikkoja" :D kannattaa vaan antaa olla ja tehdä sen mikä tuntuu hyvältä, eikä stressaa kokoajan ajatella et meneeks tää kikka niinkun pitäis..
Avatar
#217 • • RandomPLAY Guest

hianoa että joku kerto vihdoin lopullisen totuuden kaikesta :scared:



... Ja tietenkin sitten laitatte sen kiinni Hyppyhallista (Hobby Hall) tilaamaanne mini- tai midi "-stereoihin" ja sanotte, että kyllä on upee soundi. Niin varmaan kuulokkeissa, jos ne ovat sentään "laadukkaat"...
....joka vaatii oheisekseen muutakin, kuin pelkät hima stereot.. tai saatikka sitten makuuhuoneen.


ihanko totta


...Siihen toimii ihan hyvin nuo "pinohiiren" (Pioneer) pikkumalli DMJ-300. Ihan hyvä "vehe" tuonne makkari miksauksiin.


jep toihan on varsin hyvä peli jos haluu himaan saada potikka mikserin :confused:



Mutta tärkein sanoma on kuitenkin se, että jäitä hattuun ja opetelkaa miksaamaan "kunnolla" esimerkiksi parilla deckillä ja CD:llä aluksi, jonka jälkeen sitten voitte harkita niitä Carl Coxin "kikkoja"!!! ... Enkä tässä nyt väitä, että olisin mikään hyvä miksaamaan tai muutenkaan soittamaan levyjä. Vaan olen mielestäni tuollaista keskikastia, jolla on vielä pitkä matka huipulle!!!



mites tää nyt liittyy yhtään mihinkään? Potikka mikserithän on tunnetusti kikkailu mukserejä?! Jos haluaa hyvää äänenlaatua ja kestävän mikserin himaan niin täytyy olla Cox?



...No niin tässä en puhunut ainoastaan A&H V6 mikseristä... vaan yleisesti kaikista mixereistä. Olet luultavastikin CDR:n ja puheiden mukaan Houseen painottunut, joten potikkamikseriä arvostat. Puhuinkin jo noista Ranesta, V6 ja R-1 malleista kaikki nuo on potikka miksereitä!!! Ja on olemassa joitakin Vestaxin malleja lisäksi.. ja tuohon Pioneeriin DJM-3000 saa myös potikat jos haluaa!!! Itse jos valitsisin kotio potikka mikseriä niin se saattaisi olla tuo Pioneerin DJM-3000 potikoilla (onhan noilla efekteillä kuitenkin kiva soittaa välillä).

Kuinka monta kaksikanavaista potikkamikseriä on tällä hetkellä saatavilla??? Taitaa olla tuolla Vestaxilla nuo ainoat!!! Joten Pioneerin DJM-300 on mielestäni ihan hyvä tuonne makkarimiksauksiin, kun puhutaan kaksikanavaisista mixereistä (kylläkin ilman potikoita, mutta voittehan soittaa noilla Gaineilla... "ajaa melkein saman asian" -harjoittelu mielessä).

Haluaisinkin tietää että minkälaiset muut laitteet on teillä käytossä (äänen toisto, kaiuttimet, äänirasiat, jne. ja muutenkin tilat), jos olette V6 hankkimassa?? Itsellänikin on unelma tuosta V6 ja 3 deckiä
+ pari CDeetä + 3* EQ moduli (V6) + Crossfader moduli... Mutta mutta se vaatii omakotitalon hyvän paikan soittaa ja hyvällä PA:lla.

Ei tarvitse olla Cox!!! Mutta ihmettelen vain, että mitä te teette kotona tollassilla??? Kuinka montaa levyä/linjaa soitatte yhtäaikaan??? Tämä kysymys ainoastaan sen takia, että saan hieman kuvaa mihin tarkoitukseen mikserit!!! Itse Cox on sanonut moneen kertaan haastatteluissa, että ensin kahden soittimen kunnollinen hallinta ja sen jälkeen sitten voi aloittaa harjoittelemaan sitä kolmatta.

Lopuksi.. kaikki nuo mikseri arvostelut on oma kohtaisia kokemuksia kyseisistä malleista. Ja tuo V6 on kyllä todella hyväntuntuinen mixeri soittaa ja "kestävä".

Itsekkin kylläkin arvostan noita potikka mixereitä, mutta en ole vielä yhtään omistanut. Muistakaa sitten pitää kiinni tyylistä, kun soitatte niillä potikkamiksereillä. ;)

Nim. House forever :excellent:
Avatar
#218 • • RandomPLAY Guest

Mutta tärkein sanoma on kuitenkin se, että jäitä hattuun ja opetelkaa miksaamaan "kunnolla" esimerkiksi parilla deckillä ja CD:llä aluksi, jonka jälkeen sitten voitte harkita niitä Carl Coxin "kikkoja"!!! ... Enkä tässä nyt väitä, että olisin mikään hyvä miksaamaan tai muutenkaan soittamaan levyjä. Vaan olen mielestäni tuollaista keskikastia, jolla on vielä pitkä matka huipulle!!!



Täytyy olla kyllä aikamoinen tunari jos pitäis oikein ajatella asiaa et "-jospa mä ensin opettelen tätä biitti-miksausta kunnolla ja sitte rupeen tekee henkee-salpaavia kikkoja" :D kannattaa vaan antaa olla ja tehdä sen mikä tuntuu hyvältä, eikä stressaa kokoajan ajatella et meneeks tää kikka niinkun pitäis..



Jep samaa mieltä sun kanssa, mutta mielestäni tuo beat mixaus on noita ihan ehdottoman tärkeitä peruspilareita tuossa levyjen soitossa.

Dj on mielestäni silloin parhaimmillaan, kun se on rento, soitto on kekseliästä ja iloista... kikkoja kaihtamatta. Jos tuntuu hyvältä laittaa rahaa turhaan menemään... niin voittehan aina antaa ne mulle. ;)
Avatar
#219 • • Samuel Guest


...No niin tässä en puhunut ainoastaan A&H V6 mikseristä... vaan yleisesti kaikista mixereistä. Olet luultavastikin CDR:n ja puheiden mukaan Houseen painottunut, joten potikkamikseriä arvostat. Puhuinkin jo noista Ranesta, V6 ja R-1 malleista kaikki nuo on potikka miksereitä!!! Ja on olemassa joitakin Vestaxin malleja lisäksi.. ja tuohon Pioneeriin DJM-3000 saa myös potikat jos haluaa!!! Itse jos valitsisin kotio potikka mikseriä niin se saattaisi olla tuo Pioneerin DJM-3000 potikoilla (onhan noilla efekteillä kuitenkin kiva soittaa välillä).

Kuinka monta kaksikanavaista potikkamikseriä on tällä hetkellä saatavilla??? Taitaa olla tuolla Vestaxilla nuo ainoat!!! Joten Pioneerin DJM-300 on mielestäni ihan hyvä tuonne makkarimiksauksiin, kun puhutaan kaksikanavaisista mixereistä (kylläkin ilman potikoita, mutta voittehan soittaa noilla Gaineilla... "ajaa melkein saman asian" -harjoittelu mielessä).

Haluaisinkin tietää että minkälaiset muut laitteet on teillä käytossä (äänen toisto, kaiuttimet, äänirasiat, jne. ja muutenkin tilat), jos olette V6 hankkimassa?? Itsellänikin on unelma tuosta V6 ja 3 deckiä
+ pari CDeetä + 3* EQ moduli (V6) + Crossfader moduli... Mutta mutta se vaatii omakotitalon hyvän paikan soittaa ja hyvällä PA:lla.

Ei tarvitse olla Cox!!! Mutta ihmettelen vain, että mitä te teette kotona tollassilla??? Kuinka montaa levyä/linjaa soitatte yhtäaikaan??? Tämä kysymys ainoastaan sen takia, että saan hieman kuvaa mihin tarkoitukseen mikserit!!! Itse Cox on sanonut moneen kertaan haastatteluissa, että ensin kahden soittimen kunnollinen hallinta ja sen jälkeen sitten voi aloittaa harjoittelemaan sitä kolmatta.

Lopuksi.. kaikki nuo mikseri arvostelut on oma kohtaisia kokemuksia kyseisistä malleista. Ja tuo V6 on kyllä todella hyväntuntuinen mixeri soittaa ja "kestävä".

Itsekkin kylläkin arvostan noita potikka mixereitä, mutta en ole vielä yhtään omistanut. Muistakaa sitten pitää kiinni tyylistä, kun soitatte niillä potikkamiksereillä. ;)

Nim. House forever :excellent:



a) joo,itse en oo ostamassa minkäänlaista mikseriä himaan...

b) tuolla aikasemmin mainitsin (ennen tätä keskustelua) et JOS sais valita niin toi vestaxin 46 olis aika ideaali vehje...ja mitä tulee kaksi kanavaisiin potikka miksereihin niin pmc-25 taitaa olla ainut (ja hyvä) vaihtoehto

c)ja tuskinpa täällä kukaan tota v6 himaaan on ostamassa ja, niin kuin sanoit jos on, niin saa olla AIKA hyvät pelit ja vehkeet, että siitä mitään hyötyä on :) ja tuskin sittenkään
tosin en ymmärrä sun pointtias siitä että pitäis olla joku iso klubi ennen kuin V6 olisi mitään hyötyä :confused:
kyllä se mun pienemässäkin mestassa varmasti ajaa asiansa! (siis jos äänentoistoon on panostettu ja resursseja löytyy)

d)ja mitä tulee ylipäätään noihin pioneereihin niin..paska mikä paska...no ei vaan mut mun mielestä niiden suurin ongelma on kestävyys, eli eivät oo niin pitkä ikäsiä joten en ostais siksi sellasta edes himaan (kun ottaa huomioon myös niiden hinnan niin...parempiakin löytyy)

peace!
Avatar
#220 • • RandomPLAY Guest



a) joo,itse en oo ostamassa minkäänlaista mikseriä himaan...

b) tuolla aikasemmin mainitsin (ennen tätä keskustelua) et JOS sais valita niin toi vestaxin 46 olis aika ideaali vehje...ja mitä tulee kaksi kanavaisiin potikka miksereihin niin pmc-25 taitaa olla ainut (ja hyvä) vaihtoehto



..Jep en lukenut koko keskustelua (6 sivua) läpi, koska olin hieman laiska ja "uusi" täällä plattarilla. Ja taitaa nykyisin tuo pmc-25 olla pmc-250.. jos en ole väärässä vai onko Jenkeissä eri mallinumero, kuin euroopassa.. en tiedä. Itsekkin tutkailin tuota mixeriä, mutta sen hinta asettuu juuri niin tuohon väliin.. Pioneer DJM300 ja Pioneer DJM600 tai A&H xone62.


c)ja tuskinpa täällä kukaan tota v6 himaaan on ostamassa ja, niin kuin sanoit jos on, niin saa olla AIKA hyvät pelit ja vehkeet, että siitä mitään hyötyä on :) ja tuskin sittenkään
tosin en ymmärrä sun pointtias siitä että pitäis olla joku iso klubi ennen kuin V6 olisi mitään hyötyä :confused:
kyllä se mun pienemässäkin mestassa varmasti ajaa asiansa! (siis jos äänentoistoon on panostettu ja resursseja löytyy)



..Jes olet oikeassa, jos rahapuoli on kunnossa. Alussa otin huomioon juuri tuon rahan, jonka takia sitten lokeroin sen tuonne suurempaan clubiin. Harvemmin rahaa on liikaa, kun puhutaan esim. 100-200 hengen klubista.
Olen ollu parissa pikkuclubissa, jossa oli todellakin pasnostettu tuohon äänipuoleen ja asiakaspaikkojan ehkä juuri tuon 100. Ja kyllä ajoi asiansa... se oli niin "lämmin" ja puhdas soundi. Ja ei tosiaankaan näkynyt noita Pioneerin mixereitä lähimainkaan. :D


d)ja mitä tulee ylipäätään noihin pioneereihin niin..paska mikä paska...no ei vaan mut mun mielestä niiden suurin ongelma on kestävyys, eli eivät oo niin pitkä ikäsiä joten en ostais siksi sellasta edes himaan (kun ottaa huomioon myös niiden hinnan niin...parempiakin löytyy)

peace!



..Noh ajattelinkin noita Pioneereita juuri kotikäyttöön tai pikkuclubille. Mutta varteen otettavana vaihtoehtona kylläkin A&H Xone-62. Taitaa olla aikalailla samaa hintaluokkaa, kuin Pioneer.. kylläkin ilman efektejä. Onhan siinä se Filter "härveli". Mullekin on tullu vastaan Pioneereita joissa on nupit kadonnu tai jotain muuta pikkuvikaa ollu, mutta olen kylläkin myös nähnyt kuinka niitä kohdellaan. Jotkui soittajat kyllä vois opetella aluksin ennen Dj koppiin menoa kunnioittamaan laitteita!!

Lopuksi tuo Pioneerin DJM-300 kylläkin päihittää ainakin mun mielestä kaikki omnitronicit, numarkit, jne. jne. "kotikääntelyssä". Vestaxin miksereistä ei mulla ole niin hirveesti kokemusta, joten niistä en ala puhumaan ja vertailemaan. Mutta mites tuo hinta??? Onko samaa luokkaa Pioneerin (jos puhutaan DJM-300) kanssa vai paljonkin kalliimpi?

Mun mielestä noissa joissakin Vestaxin "pikku" mixereissä on kummallisia ratkaisuja niin, kuin A&H Xone-32 :ssa. Mutta se taitaa selittyä sillä, että ne on suunniteltu enemmänkin tuonne "raaputtelu" ja battle puolelle. Siinä yksi syy, jonka takia ei ole tullut niin paljon tutustuttua niihin. Ja huippu malleihin ei rahat riitä. :crybaby:

:) jeh peace! :)