Originally posted by Apo:
Eiköhän toi ole ihan BIOS-asetuksista riippuvainen.
Siis vaikka kuinka yritin....
Tietenkin BIOS-asetuksista.
65 posts, 4 pages, 9,098 views
Originally posted by Apo:
Eiköhän toi ole ihan BIOS-asetuksista riippuvainen.
mietityttää se että monelta deejiiltä jää pikku hiljaa lailliset äänitteet ostamatta. Ja onhan se selvä että löytyy kiekon pyörittäjiä joita ei kiinnosta ostaa vinyyleitä kun biisejä on netti pullollaan, mutta toivotaan että se jää vaan ns koti deejiiden ongelmaksi. Itse en ainakaan uskalla lähteä keikkaa mp3:silla heittämään kun tietää mitkä rangaistukset siitä SAATTAA koitua!
1 vinyyli = 4 kappaletta
1 kpl = 6 minuuttia
1 rippaus = 9 minuuttia
900 x 4 x 9 = 32400 minuuttia joka on 540 tuntia joka on 22,5 päivää
ja tuossa on oletettuna, että kaikki vinyylit on sinkkuja, mitä ne todellakaan eivät ole.
ei sinäänsä että tuossa nyt hirveetä vaivaa.. laittaa aina koneen
nauhottamaan kun kuuntele pari levyä.. aikaa siinä
kuitenkin menee..
..ja kun vielä normalisoi, ja/tai equttaa kuluneet raidat.. tai korjailee jotenkin muuten (leikkaa tyhjät pätkät jne). Saa aikaa kulumaan jonnin verran enemmän :rolleyes:
IMO FS vain täydentää deejiin settiä, sillä esim. demot, promot ym. on helppo roudata mp3:na paikan päälle. Silti uskon vinyylin jatkavan voittokulkuaan. Sillä esim. minä en koskaan tule jaksamaan ripata kaikkia vinyyleitä mp3:siksi...
:001: :001:
täytyy tähän hulluun soppaan vielä sanoa että itse henk.koht. kanniskelisin mukanani paljon mielummin FS:ää kuin niitä miljoonaa levyä, varsinkin kun mulla on aina tapa ottaa keikalle mukaan levyjä _paljon_ enemän kuin mihin ois tarvis.
adam beyeriä haastatellessani mies totesi, ettei itse aio ainakaan vielä ottaa sitä käyttöön koska pitää vinyylien raahaamisesta (hullu).
äh, sulla ei alke vaan oo sitä tatsia, kyllä levyjen kantamisessa on oma glamourinsa jota ei läppärin kanniskelulla saavuta. Läppäriä kantamalla näyttää vaan tusinakonsultilta :p