Sulla se Virus-multi-instassi-lisenssi? (vidu mikä sanahirviö)
Joko jostain löytyy multi-out versio Virus PowerCoresta?
Ainakaan mulla ei toimi tuo yhden instanssin versio kuin stereona, eli 4-parttisuudesta ei käytännössä mitään hyötyä... (vaikka saakin soitettua 4 parttia, niin output on sama kanava kaikille, eli hyöty läks livohkaan saman tien, ei voi prosessoida/efektoida partteja erikseen)
V/D
Ps. Character ROKKAA!
Joo mulla on se multi-lisenssi, eli ns. virus unlimited - lisenssi. Logicissa tosiaankaan ei toistaiseksi pysty tuota plugaria käyttämään aidosti multikanavaisena. Cubasessa onnistuu. Logicissahan on ollut se ongelma, että siinä ei ole kunnollista multikanava-tukea plugineille löytynyt ennen, minkä takia monet firmat jättivät plugineidensa au-versioista multi-outit kokonaan pois. Nyt seiskassa on jonkinasteinen multi-out tuki ja access / TC ovat luvanneet muokata wrapperiaan tai tuota virus pluginia siten, että siitä on tulossa versio, jossa toimii nuo multi-outit niinkuin pitääkin. Toisaalta Accessilla on nyt hieman kiire uuden virus TI:n kanssa, joten tuollainen päivitys menee ensi kevääseen.
Ajattelin ottaa asian rennosti ja käyttää multilisenssiä, jolloin jokaiselle ladatulle stereo-virukselle saa ne omat insert-efut tietenkin. Tällöin menetetään ne 3 parttia / plugin, mutta sille ei mahda mitään tässä vaiheessa. Mulla on tarkoitus hommata toinen powercore ihan lähiaikoina juuri sen takia, että voisi latailla noita viruksia suht. huoletta ja silti jäisi dsp-tehoa parille reverbille, 01:lle, kompuroille ja sonyn eq:lle.
Characteria testailin kun mulla vielä oli poco firewire. TC ei vain jostain syystä ole vieläkään saanut firewire-versiota toimimaan kaatuilematta pc:llä uudella 1.9.3-os:llä, missä noi uudet plugarit ovat. Ihan hyvä plugini kyllä, mutta ei mielestäni ollut perus eq:ta ihmeellisempi. Onhan characterissa tosin muutakin juttua kuin eq, mutta en kokenut sitä välttämättömäksi.