827 posts, 42 pages, 186,359 views
029 sanoo:
Mun mielipide on et toi selkeys riippuu joka softassa ihan siitä mihin on tottunut ja mihin itse päättää paneutua.
bulk aka. electro lt väittää että:
Ja Cake 9:ssä saa VST-plugarit toimimaan erinäisilläkin DX-VST muuntajilla, tosin VST2 -tukea en ole ainakaan freewareohjelmilla saanut toimimaan, joskaan en liiemmin ole jaksanut etsiä.
Originally posted by 029:
Kannattaa myös huomioida sellanen puoli et esim. Cubase VST on juuri niin kevyt käyttää kun käyttäjä tahtoo... käyttistä on aika iisi keventää noissa raskaammissa softissa... jos et tarvii softasynaa tai monsteriplugaria ni miksi turhaan sit pitää sitä päällä tms ?
Mun mielipide on et toi selkeys riippuu joka softassa ihan siitä mihin on tottunut ja mihin itse päättää paneutua.
quote:
bulk aka. electro lt väittää että:
Ja Cake 9:ssä saa VST-plugarit toimimaan erinäisilläkin DX-VST muuntajilla, tosin VST2 -tukea en ole ainakaan freewareohjelmilla saanut toimimaan, joskaan en liiemmin ole jaksanut etsiä.
Ihan tosi? Jos jaksat ja viitsit niin voisit kertoilla tarkemmin mistä noita löytyy ja miten ne saa workkimaan.
"Logic 5:sta alkaa pikkuhiljaa löytyyn studioista, onkos herkut vienyt muita mennessään??
Originally posted by pakana:
mut kerropa tosta Logiikan Environment-ominaisuudesta; graafinen rautastudion piuhastomelskan mallinnus :) onko ollut iloa?
Kantsii kurkistaa sellanen rgcAudion ilmanen! softasyna ku Triangle II, jos ei oo jo tuttu... mm. opetettavat knobit ja softaks sangen sähäkät filtterit.
Originally posted by Fat Abbot:
- VST system link, joka mahdollistaa useamman koneen (PC/MAC) ja useamman softan (Cubase/Nuendo) synkkaamisen samplen tarkkuudella vain yhtä audiokanavaa pitkin. Ja tämähän mahdollistaa aika jykevät modulaarisysteemit esim. Yksi kone voi pyörittää räkkikaupalla virtuali-instrumentteja, toinen kone luukuttaa audiota+efektejä ja kolmas vaikka miksaa koko mällin masterointipluggareilla... Hmmm.
wööd[/QB]
Originally posted by CosmicMan:
Kuulin että Logic Audio Platinum 5 ois alunperin tarkoitettu
elektronisen tanssimusiikin tuottamista silmällä pitäen.
Ohjelma on vain järjettömän kallis!
Tekeekö niillä halvemmilla (esim. Gold & Silver) mitään?
Mitä Platinumissa on sellaista jotai noissa halvemmissa ei
ole.. hintaero Silveriin taitaa olla melkein 500e!!
Originally posted by Dewil:
Mulla on alkuperänen cubase itselläni, mut mä käytän silti cräkkiä. Se on näes vakaampi, ja vähän nopeempi.
Poijaat on poistaneet parit bugit cräkätessään.
Niin, ja se myös käynnistyy nopeemmin, kun sen ei tarvii haistella sitä dongelii vähän väliä.
Originally posted by CosmicMan:
Coma: sattuuks toi ekasivun Atari-screenshotti olee
vastaavasta kottaraispönttö-atarista mikä lojuu esim JS:n
studion nurkassa pölyn peitossa? ;)