mLan ei myöskään ole (tietääkseni) tähän sotkettu juttu.
Odotetaan vielä hieman...
649 posts, 33 pages, 90,209 views
Tässä ei tietääkseni haeta mitään vastinetta millekään. Konkreettista tavaraa on odotettavissa vasta loppuvuodesta.
mLan ei myöskään ole (tietääkseni) tähän sotkettu juttu.
Odotetaan vielä hieman...
Tää vaatii meinaan ton alkuperäsen Cubasen CD:n asennukses ja sehän on tietty jossakin aivan muualla kun musasetupin lähettyvillä.
Tää vaatii meinaan ton alkuperäsen Cubasen CD:n asennukses ja sehän on tietty jossakin aivan muualla kun musasetupin lähettyvillä.
Outoo, ei se mulla vaan mitään ceedeetä kysellyt, sarjanumeroa tosin, mutta sekin oli jo valmiina siinä kentässä. Tosin mä päivitin SL:n enkä SX:ää.
Noi synat onkin se syy miks se tota CD:tä kysyy koska osa niist synien rakenteesta on ilmeisesti jotenkin ollu mukana cubasessa jo alusta lähtien.
hmm... käytitkö noita foflown laittamia linkkejä? Asensit siis Cubasesta 2.2:n eikä 2.031 tms...
Todellakin ois outoo jollei SL:ssä tuu mukana samat synat.
Jep, on se 2.2 versio ja ihan oikeesta paikasta pitäs olla ladattu.. eipä tullu synia ei. Mut ei myöskään ole niistä mainintaa version historyssä, kun taas SX:n kyseisessä ne on mainittu..
no kai ne on sit niitä bonareita mitä saa ku maksaa sen 400euroo lisää..
Hmm, merkillistä. Mulla on toiminu ihan ok ja käytän aina realtime exporttia, koska dsp-kortti käytännössä vaatii sen toimiakseen oikein exporttia tehdessä.
SX3: http://www.steinberg.net/ProductPage_sb.asp?Product_ID=2442&Langue_ID=2