429 posts, 22 pages, 212,296 views
Asiaan auttais jos tietäisi minkälaiset neulat/äänirasiat on.
joissain on vikana voimakkaiden korkeiden taajuuksien kirkas toisto->säröytyminen
..olispa munkin FAIJJALLA house-levyjä. :(
Hei,
Olen lähdössä New Yorkiin uudeksi vuodeksi ja ajattelin hankkia samalla parit SL-1200M3D:t. Kysymys kuuluukin, että onko kyseissä laitteissa vakiona 110/230V virtalähde, kuten Husun sivuilla mainitaan? Eli riittääkö virtajohdon pään vaihtaminen (ja mahdollisesti jonkun 110/230 kytkimen kääntäminen)?
Kiitos!,
Tietääkseni on vakio. Kunhan olet saanut salakuljetettua ne Suomen tullin ohi niin riittää, että rukarilla väännät (voltage)ruuvin oikeaan asentoon. Johdon pään poikkaset saksilla ja asennat uuden, suomalaisen pään.
Ne verot - varaudu maksamaan 22% ostohinnasta veroja täällä Suomessa. Voit yrittää ostaa ne Nykistä verottomana, mutta siellä alv. on alempi kuin Suomessa. Kysy joltain kaverilta miten kierretään veroja.
Jos jotakuta nyt kiinnostaa:
Kuvia teknarin modauksesta.
Tämä lienee hieman typerä kysymys, mutta olen myynyt Saksaan nyt teknarin casen kanssa, ja mietin, että voiko levysoittimen pistää menemään sinne casessa, koska niin säästäisin postikuluissa, eikä siis tarvitsisi pakata casea ja levysoitinta erikseen... Eli voiko levysoitin (levylautanen ym.) rikkoutua helposti, kun se on casessa n. 3 päivää, ja sitä käännellään ja väännellään :happyroll: ?
Eli voiko levysoitin (levylautanen ym.) rikkoutua helposti, kun se on casessa n. 3 päivää, ja sitä käännellään ja väännellään :happyroll: ?
Lähinnä minua kiinnostaisi, että kuinka suuri vastus tarvitaan tracklightin väliin mikäli käytetään lediä? Kilonen vastus oli kai liian pieni, sillä ledi paloi iloisesti lampun ollessa painettuna alas.
Tattista.
Lähinnä minua kiinnostaisi, että kuinka suuri vastus tarvitaan tracklightin väliin mikäli käytetään lediä? Kilonen vastus oli kai liian pieni, sillä ledi paloi iloisesti lampun ollessa painettuna alas.
Tattista.
sulta on jääny se virtakytkin väärään asentoon sitten.. siinä on nimittäin sellainenkin. Kun painaa lampun alas, kyrkin katkoo virrat.
Itte ku vaihdoin tuon träklaitin, niin se lanppu paloi kun paino sen alas, mutta sammui sitten seuraavalla alaspainamisella..