Mitä opiskelet?

186 posts, 10 pages, 31,495 views

#141 • • Toma Guest
Teknillistä fysiikkaa TKK:lla, nyt alkaa kahdes ja puoles vuosi (intin jälkeen),
eli käytännössä toisen vuosikurssin opinnot. Fysiikka on aina ollut vähän
niin kuin "se juttu" mulle eikä kyllä ole tippaakaan kaduttanut opiskelupaikan
valinta.
#142 • • SAMi Guest
30 päivä alkaa Tuotantalouden opiskelu EVTEK:ssä. Luultavammin vaihdan linjaa Mediatekniikkaan, mut on tässä viel aikaa funtsia. Viime opiskelu kerrasta on kulunu aika tovi, menee kyllä hetki tottua tähän tilanteeseen. Eipä tartte hetkeen tehä hanttihommia vakkarina :)
#143 • • Ricke Guest
Teoreettisen fyssan puolella HY:llä avaruusfysiikkaa. Vielä olisi muutama laudatur- ja kielikurssi tekemättä.
#144 • • okiru Guest
TTY:llä Tuotantotaloutta. Eka vuosi käynnistyy 30. päivä virallisesti ja luvassa enemmän, kuin tarpeeksi luentoja (16 opintoviikkoo kertyis noista, mitä nyt on valittuna tän vuoden puolelle). Eiköhän se siitä ala sujumaan. Tosin tänään taas dokaan. Paha haitta tässä touhussa kyllä (ekalla viikolla 3:na päivänä dokaamista - tänään tiedossa pahin niistä, pubirundi! Mutta toimii kyllä ja tutustuu todella hyvin uusiin kurssikavereihin :) ). Onneksi rauhoittuu kohta ja itse opiskelukin saa jalansijaa.
#145 • • k1mm0 Guest
opiskelen yliopistossa englantia. toka vuosi alkamassa.

olen kyllä ajatellut vaihtaa jossain vaiheessa pääaineeksi
kansainvälisen markkinoinnin. motivaatio ja kiinnostus ei
oikein riitä loputtomalta tuntuvan kirjallisuuden lukemiseen
(tai varsinkaan sen analysoimiseen). markkinointi noin
yleensäkin taitaa houkuttaa mua enemmän.

... ja sit on se humanististen alojen opintoviikkokirous! :crybaby:
#146 • • Remotion Guest
tutustun nenänkaivuun saloihin

-verta on tullu välillä, yleensä vaan räkää :crybaby: :mad: :confused: :D :cool: :eek:

...anteeks lähti netti lapasesta...
#147 • • Hanzo Guest
S-joen amk:ssa bio- ja elintarviketekniikkaa.. olis päättötyön vääntö edessä :crybaby:
#148 • • D.Dekker Guest
Huomenna alkaa koulu HKKK:ssa!

Koulureppu ostamatta ja eikä kunnon penaalia yms!!! :crybaby:

Jännittää!! :eek:
#149 • • Ben Matlock Guest
Kauppatieteitä Vaasan yliopistossa.Keskiviikkona alkaa.
Jänskättää:)
#150 • • taro Guest
Huomenna alkaa! Teollista muotoilua Turun AMK:ssa. Kivaa.
Cutoff

#151 • • Cutoff
Näin siinä kävi lopulta, että Jyväskylä ei tahtonut mua ja orientoiva opintoviikko Virroilla on takana. Viestintää siis, tarkemmin digitaalinen ääni ja kaupallinen musiikki.
#152 • • Karo Guest
Olen muistaakseni tähänkin topicciin joskus vastannut, mutten nyt jaksa kaivaa vastaustani... Pitää kirjoittaa tänne hehkuttaakseen, että valmistun tänä syksynä Tampereen yliopistosta, paperit otan tosin ulos vasta keväällä. Eli minusta tulee Yhteiskuntatieteiden maisteri. :king:

Suunnitelmia jatko-opiskelustakin on, joskin töitäkin riittäisi. Olisi muuten (ollut) kiva perustaa plattariin gradu-topic, mutten tiedä riittäisikö sinne keskustelijoita...?

p.s. Mielestäni Freestyle -on lähes tuhonnut Platinumin hengen. Itkettää ja hävettää lukea niitä viestejä. Itsekin olen sinne pari kirjoittanut, mutta hyvin pärjäisin ilman koko aluettakin. Esim. nämä Postaa kun töissä on tylsää -topicit ovat melko tylsiä. Olen itsekin juuri nyt töissä, ja on lyhyt vapaahetki, joten kirjoitan tänne ihan OIKEAAN topicciin, ei siihen tarvita erillistä. :mad:
#153 • • Karo Guest
Olen muistaakseni tähänkin topicciin joskus vastannut, mutten nyt jaksa kaivaa vastaustani... Pitää kirjoittaa tänne hehkuttaakseen, että valmistun tänä syksynä Tampereen yliopistosta, paperit otan tosin ulos vasta keväällä. Eli minusta tulee Yhteiskuntatieteiden maisteri. :king:

Suunnitelmia jatko-opiskelusta on, joskin töitäkin riittäisi. Olisi muuten (ollut) kiva perustaa plattariin gradu-topic, mutten tiedä riittäisikö sinne keskustelijoita...?

p.s. Mielestäni Freestyle -on lähes tuhonnut Platinumin hengen. Itkettää ja hävettää lukea niitä viestejä. Itsekin olen sinne pari kirjoittanut, mutta hyvin pärjäisin ilman koko aluettakin. Esim. nämä Postaa kun töissä on tylsää -topicit ovat todella turhia. Olen itsekin juuri nyt töissä, ja on lyhyt vapaahetki, joten kirjoitan tänne ihan OIKEAAN topicciin, ei siihen tarvita erillistä. :mad:
#154 • • kapteeni säärikarva Guest

orientoiva opintoviikko Virroilla on takana. Viestintää siis, tarkemmin digitaalinen ääni ja kaupallinen musiikki.

Itsekkin olen ollut nyt kohta kolme viikkoa piramk:ssa virroilla. Tosin linja on markkinointi.
#155 • • Karo Guest
Hups.
#156 • • unknown Guest

orientoiva opintoviikko Virroilla on takana. Viestintää siis, tarkemmin digitaalinen ääni ja kaupallinen musiikki.

Itsekkin olen ollut nyt kohta kolme viikkoa piramk:ssa virroilla. Tosin linja on markkinointi.

Virrat ja taloushallinto :)
#157 • • kapteeni säärikarva Guest
Virrat nayttaa olevan suosittu :D
#158 • • Aulis_G Guest
Samk/Pori/Liiketalous/Yritysviestintä toinen vuosi menossa...lepiä touhua ja maakunnan kauneimmat naiset :heart:
#159 • • David_Tolstoi Guest
Lahden Taideinstituutissa kuvataiteilijaksi toista vuotta.
Lukiolla pyyhin takalistoni aikoinaan.
Yläasteen päästötodistuksella sitä kouluihin mennään. :happyroll:
#160 • • mark hamilton Guest
Opiskelen tietojenkäsittelyä..

Suunnitelmissa oppisopimus jos vain mahdollista: Tarvii mietti mikä on vain turhaa ahneutta, koska se tuo vain turhaa väsymistä jos alkaa liikaa tekeen kaiken maailman hommia ja lopputulos koko systeemin kanssa jää puuteliseksi kun ei suoritus kyky enää ritää hoitaan kaikkia asioita kotiin täydellä teholla.