Biletys vaatteita/erikoisuuksia MISTÄ????

91 posts, 5 pages, 27,234 views

#21 • • mekaanikko Guest

Originally posted by Esa:
Jos joku kertoisi nyt vaikka aluksi että mistä päin Helsinkiä löytää alaspäin leveneviä vyötäröltä sopivan snadeja miesten huosuja.. siis sellaisia, mitä ilkeää pitää ihan päälläkin. Minusta alkaa tuntua ettei oikein mistään..

Tsekkaapa Play It Again Sam -niminen putiikki, muistaakseni Meritullinkadulla (Kruununhaassa kumminkin). Myyvät retrohenkistä vaatetusta (tai tarkemmin sanottuna ei retroa vaan nimenomaan sitä itseään, käytettynä), ja diskotyyliin leveneviä housuja löytyy paljonkin, jos se on se tyyli mitä haet.
#22 • • Hydro Guest

Jos joku kertoisi nyt vaikka aluksi että mistä päin Helsinkiä löytää alaspäin leveneviä vyötäröltä sopivan snadeja miesten huosuja.. siis sellaisia, mitä ilkeää pitää ihan päälläkin. Minusta alkaa tuntua ettei oikein mistään..

Joo,suomessa on aika harvassa tuon malliset hyvät housut

Mutta jos on minkäännäköisiä kontakteja Lontooseen niin sieltä saa hyvin.Varsinkin Camdenin putiikeista ja pikkuliikkeistä (esim. siinä Cyberdogin ja Psychedelic Dream Templen ympäristössä on hyviä liikkeitä)
#23 • • --*LaURi*-- Guest
hei!

Mikäs on ihmisten mielestä paras tapa kantaa kameraa?
Oon ainakin nähnyt monella ihmisillä ns."vyölaukkuja"!
Mitäs niitä voisi saada tilattua?
#24 • • Ozie Guest
Kyllä katto kaikki frendeistä lähtien vähän kieroon ku kerroin niille ompelevani omia housuja. Kangaskaupanki täti kerto ku kävin ne housut jalassa ostaa jotain ettei koskaan uskonu et olisin saanu siitä kankaasta jotain aikaseks, eipä kyl tainnu kukaan muukaan uskoa itteni mukaanlukien
#25 • • Kaum Guest

Originally posted by --*LaURi*--:
hei!

Mikäs on ihmisten mielestä paras tapa kantaa kameraa?
Oon ainakin nähnyt monella ihmisillä ns."vyölaukkuja"!
Mitäs niitä voisi saada tilattua?

Mä tilasin äidiltä vyölaukun missä on paikka kameralle, filmeille, lompakolle, luurille, röökeille ja hyvin suljettava tasku esim. avaimille. Toimii hyvin eikä maksanut mitään. Kun pyytää perheenjäseniä tai kavereita tekemään pääsee paljon halvemmalla. (Tietenkin jos mahdollisuutta tähän on...)
#26 • • --*LaURi*-- Guest

Originally posted by Silentium:
Mä tilasin äidiltä vyölaukun missä on paikka kameralle, filmeille, lompakolle, luurille, röökeille ja hyvin suljettava tasku esim. avaimille. Toimii hyvin eikä maksanut mitään. Kun pyytää perheenjäseniä tai kavereita tekemään pääsee paljon halvemmalla. (Tietenkin jos mahdollisuutta tähän on...)

joo toi olis kyl huvä mutta kun ei ole iokein mahdollisuuksia siihen...
#27 • • Electricity Guest
itse en harrasta tällaisia "bilevaatteita" mutta satuin madridissa ollessani paaaaaljon näkemään pikku putiikkeja, joissa kovasti oli kaikkea erikoista ja teidän mielestänne ehkä hienoa.... eli jos ulkomaille satutte shoppaamaan, voisin suositella madridia
#28 • • kissa miau Guest
hep.

jos haluatte hyvännäköisiä vaatteeita kannattaa mennä bileissä nykimään hyvin pukeutuneita ihmisiä hihasta ja kyselemään ovatko he tehneet vaatteensa itse ja voisivatko he tehdä teillekkin..tällätavoin olen saanut liikaakin vaatetilauksia joita toteutan aina mahdollisuuksien mukaan.

..tai voihan aina meilaa mulle suoraan..
#29 • • diezel Guest
Pieni puolikaupallinen mainos, eli vaikka sivuilla gootti/larppi-kamaakin niin kivoja paitoja ainakin onnistuu saamaan bilekäyttöön.. kyllä Kata osaa..

Old Raven

tietty voi vaatii omien piirrosten tekoa, mut eihän kukaan halua samanlaista paitaa kun toisella...
#30 • • anco Guest

Jos joku kertoisi nyt vaikka aluksi että mistä päin Helsinkiä löytää alaspäin leveneviä vyötäröltä sopivan snadeja miesten huosuja.. siis sellaisia, mitä ilkeää pitää ihan päälläkin.

Itse kävin kääntymässä Forumin Jack&Jonesissa, josta löysin kuvausta vastaavat byysat. Ne olivat *mielestäni* sen näköiset, että olisin itsekin kehdannut pitää niitä päällä, mutta kun kokoja ei löydä pienelle teknopojalle, niin...
#31 • • Ezzy Guest

Originally posted by anco:
Itse kävin kääntymässä Forumin Jack&Jonesissa, josta löysin kuvausta vastaavat byysat. Ne olivat *mielestäni* sen näköiset, että olisin itsekin kehdannut pitää niitä päällä, mutta kun kokoja ei löydä pienelle teknopojalle, niin...

osta ja pyydä jotakuta muokkaamaan niistä sopivat
isommallekaan teknopojalle ei kans löydy mitään
#32 • • Karo Guest
Ovatko käytetyt vaatteet aivan out? Omaan makuun ja kokoon sopivia vaatteita löytänee helpoimmin kirpputoreilta ja esim. uffista. Myös niitä alaspäin leveneviä housuja... Itse käytän luovuutta ja yhdistelen vanhaa ja uutta että saan mieleiseni bilevarustuksen. Myös vaatteiden värjääminen käy jo rutiinilla.
#33 • • Star Guest
mielestäni sillä ei ole mitään väliä, mistä tai miten vaatteensa saa bileisiin. Se on iha sama, tekeekö itse, ostaako uusia tai vanhoja.. sillä ei ole merkitystä.

Mun mielestä pointti on siinä, että tuntee itsensä näyttävan hyvältä ja niissä vaatteissa tuntee olonsa hyväksi.
#34 • • Ezzy Guest

Originally posted by Star:
mielestäni sillä ei ole mitään väliä, mistä tai miten vaatteensa saa bileisiin. Se on iha sama, tekeekö itse, ostaako uusia tai vanhoja.. sillä ei ole merkitystä.

Mun mielestä pointti on siinä, että tuntee itsensä näyttävan hyvältä ja niissä vaatteissa tuntee olonsa hyväksi.

Aamen
#36 • • ville Guest
joku kyseli jo miten ton sweartilauksen kanssa kävi, joten laitetaan tänne lopputulos.

Alunperin swearin sivuilla ei ollut exterminator mallia, joten lähetin sinne sähköpostia ja kysyin löytyykö mallia. He vastasivat ja lähettivät sähköpostin liitteenä 8 kuvaa exterminatoreista. Valitsin näistä sopivan ja lähetin swearille postia. Jotta sain tilattua kengät niin mun piti valita sivulta ihan mikä tahansa tuote ja tilata se. Tällätavalla swearin henkilökunta sai visanumeron ja mun tilaustiedot järkevästi. He lupasivat lähettää tilaamani mallin (eli sen minkä valitsin sähköpostin kuvan perusteella) samalla viikolla.

Kengät saapuivat kuusi päivää myöhemmin fed-ex:llä kotiovelle. Avasin paketin ja sisällä oli väärän väriset ja malliset kengät. No ei se mitään, sillä saamani malli on paramman näköinen, kuin se minkä tilasin, joten olen vain tyytyväinen . Valitin swearille asiasta ja olisin saanut halutessani palauttaa kengät ilman kuluja. Tämän lisäksi he lupasivat 20% alennusta seuraavasta tilauksesta.

Jos joku miettii tilaamista, niin kannattaa miettiä vähän aikaa. Vaikka sivuilla annetaan ymmärtää, että kengät tulevat suoraan lontoosta, niin todellisuudessa ne tulevat portugalin tehtaalta. Tällä välillä saattaa nähtästi tapahtua mitä vaan. Toisaalta mun tilaus oli hieman erikoinen, sillä en valinnut kenkiä missään välissä websivulta, vaan päätös tapahtui kokonaan sähköpostissa lähetetyn kuvan perusteella ...

jokainen päättää itse uskaltaako tilata vai ei. Mä kyllä olen tilaamassa kunhan nämä kuluvat puhki, ei tuota 20% alennusta voi jättää käyttämättä (jos ne sen vaan muistaa)
#37 • • Ezzy Guest
laita kuvaa tilatusta ja saadusta mallista.
#38 • • Cloud Guest
Täytyy yhtyä ton crhis wickedin sanoihin...

Eli Tule ja ole missä vaateissa vain kunhan itse niistä nautit.. itselläni oli yhdet club.kuteet joista kaikki sano et ne on siistit etc.. Itseäni ne vaivas kutitti kuristi etc etc.. tuli ihottumaa muuta paskaa.. mitäs siinä sitten Polttoon vaan sellaset vaatteet..

Nyt oon mukavis musta hyvännäköisis kuteis.. ja hyvin on tähän asti mennyt.

Eiks se musa oo tärkein.. mulle se yleisesti on
#39 • • Ezzy Guest

Originally posted by Cloud:
Eiks se musa oo tärkein.. mulle se yleisesti on

10 pistettä ja papukaijanmerkki loisto signaturesta
#40 • • Gnizhak Guest
Joka kerta pippaloihin mennessäni, pidän suht tavallisia (farkut + college) vaatteita, koska pidän niistä päälläni. Ja joka ikinen kerta mietin, että jos haluan erottua joukosta, toivon sen tapahtuvan niin, että muilla on mitä disainimpaa, ja omituisempaa, ja olisin ainoa "tavallisissa vaatteissa" :>
Tosin voisi sitä laittaa jotain erikoisempaa, jos se minun päälleni istuisi. Kuulun kuitenkin siihen pieneen ja hintelään porukkaan, joten ei ole helppo löytää päälleni sopivia pukineita. Ei mulla kyllä enää rahaakaan ole mitään ostaa (ellen keksi töitä)