Originally posted by Jeny:
herra taitaa olla katkera vaan omista epäonnistuneista suorituksista ja yrittää vakuutella,ettei kukaan muukaan muka osaisi laulaa
Asianosaisia tai heidän laulutaitojaan sen enempää tuntematta voin hyvällä omallatunnolla sanoa, että KUNPA SE VAAN OLISIKIN SITÄ.
Ja Jan Johnstonin "karaoke-esityksestä" siedettävän (ja minulle hyväksyttävämmän) teki se tosiasia et kyseinen tyty sentään lauloi omia biisejään. Sellaisen karaoken kestäisin minäkin, jossa jokainen laulaisi omia (kiksu)karaokebiisejään hyvällä maulla ja hyvällä laulutaidolla. Vihani ja yököttävän olon sisimmässäni aikaansaavat ajatukseni johtuvat vain ja ainoastaan siitä tosiasiasta, että aina kun karaokea (eli a-i-n-a) jossain esitetään, asialla ovat henkilöt jotka laulavat muiden lauluja (mikä tietysti sinällään tuntuu mukavalta itse laulajasta) ja valitettavasti lähestulkoon aina kyseiset henkilöt ovat lisäksi päihdeaineden vaikutuksen alaisina, joka vain korostaa sitä tosiasiaa, että kyseiset henkilöt eivät todellakaan osaa laulaa ja esityksestä tulee ällöttävän näköistä vielä sen lisäksi että se kuulostaa etovalta. Esitystä EI (välttämättä) paranna se, että Liisa Keravalta on ottanut laulutunteja 10v ja esiintyy selvinpäin. Hänen tyylinsä tai äänensä tai jokin muu kymmenistä esiintymisen miellyttävyyteen vaikuttavista asioista ei vaan osu kohdalleen, jolloin esityksestä tulee korni ja kamala. Näin on tosiasiat.
Kaikki eivät varmasti ole samaa mieltä kanssani näistä asioista, eikä kaikilla varmasti ole yhtä tiukkoja kriteerejä kuin minulla, mutta ehkä tämä selventää hieman ehdotonta näkökantaani. Musiikki on minulle liian suuri ja tärkeä osa elämää, että haluaisin vapaaehtoisesti "raiskata" korviani sillä.