517 posts, 26 pages, 117,230 views
Käykää ihmeessä katsomassa, SUOMALAISTA elokuvaa parhaimmillaan. Suosittelen kovasti!!
Kake:
Mahtava leffa. Upeet tissit.
Blade
Paras mättö ever.
Kannattaa tarkistaa mielipidettä One upon a time in Chinan tai etenkin Fist of Legendin jälkeen.
Jälkimmäinen oli se leffa, josta Wachowskin veljekset bongas Yuen Woo-Pingin Matrixiin koreografioimaan mätöt.
Mulla ei oo tohon sanottavana ku kolme sanaa: Drunken Master
Yuen Woo-Ping
Maanantain kotikatsomossa tullut Kari Hotakaisen KLASSIKKO elokuva oli suurta viihdettä!!
Näkikö kukaan??
Tesis
Espanjalainen jännityselokuva. Voitti 5 Goya-palkintoa 1997. Sattuu törmäämään ns. snuff videoon...
Tosin Tesis hakkaa monet Hw leffat 6-0.
-Taistelukala (Helevetin tyylikästä kuvausta ja hienoja oivalluksia, Stewart Copelandin musat skulaa kybällä ja loppukohtaus toimii)
no tällä nyt tuskin tippuu irtsareita hcfriikeiltä, mut näin kävi:
Blair Witch Project :D
- ainut kerta kun oon meinannu poistua kauhuleffasta kesken kaiken - pelkäsin ihan vitun hysteerisesti, en sit tiedä liittykö tohon kohtaukseen jotn omia traumoja metsistä ja suunnan totaalisesta katoamisesta... mut tärisin tunnin pätkän jälkeenkin :012:
Blair Witch Project :D
- ainut kerta kun oon meinannu poistua kauhuleffasta kesken kaiken - pelkäsin ihan vitun hysteerisesti, en sit tiedä liittykö tohon kohtaukseen jotn omia traumoja metsistä ja suunnan totaalisesta katoamisesta... mut tärisin tunnin pätkän jälkeenkin :012: