TV sarjat jotka on pakko katsoa...

176 posts, 9 pages, 31,872 views

#101 • • Felis Guest

mutta kaikesta kritiikistä huolimatta jos näihin ns. sivuseikkoihin ei kiinnitä huomiota ja nauttii kokonaisuudesta niin mun mielestä yks parhaimpia sarjoja... varsinkin nyt kun on nähnyt koko kauden ;)

Yep, minä en edes moisia pikkuasioita huomannut ;) On kyllä aika addiktiivinen, seuraavaa osaa ei vaan voi jättää katsomatta.
#102 • • J Raninen Guest
Juu, eihän ne jutut oikeesti haittaa, hyvä sarja se on.
Tuli lisää sarjoja mieleen: Tunarin päiväkirja ja Paritellen. Toista rundiaan jo vetävät, mutta on ne vaan niin loistavia. Molemmissa ihan uskomattoman hyviä juonikehitelmiä ja nasevaa sanailua.
#103 • • yana Guest

Joo, ne on tosi kovasti yrittänyt saada siitä reaaliaikaista, mutta aina välillä se ei taida taipua sopivaan draamaan... Toisaalta suurin osa television katsojista ei varmaan huomaa mitään outoa, koska leikkauksiin ja aikahyppyihin on niin totuttu. Mä ainakin missasin noi, kunnes huomautit.

sama homma :D

tota tuli ahmittua keväällä viikossa 16 ekaa jaksoa.
kun ois vaan aikaa tsekkaa noi loput 8 tuntia...
#104 • • anna S. Guest
Monty Pythoneiden lentävä sirkus on kestosuosikki!
#105 • • R24 Guest

sama homma :D

tota tuli ahmittua keväällä viikossa 16 ekaa jaksoa.
kun ois vaan aikaa tsekkaa noi loput 8 tuntia...

Mistä ne löytyy?
Vois joskus yrittää väijyy koko hoito putkeen.
#106 • • ^petra Guest
- oz (yksinkertaisesti paras.)
- grim & evil
- queer as folk
- salatut elämät (x
- csi (se vaan aina tulee katottua)
- coupling

ja sit jotain muita mitä ei nyt vaa tuu mieleen.. (:
#107 • • emilia Guest
...kahta en vaihda!!
#108 • • R24 Guest

- csi (se vaan aina tulee katottua)
- coupling

CSI on ehkä paskin sarja tv:ssä, silti se tulee jostain syystä katottua :confused:

Coupling kyllä hauskin sitcom mitä tulee :D
#109 • • Jukka I Guest
Karpolla on ase.
#110 • • ville Guest
sinkkuelämää (ja kaikki muu on turhaa)

ainoa ohjelma, jonka takia jaksaa töllön avata :)
#111 • • Felis Guest

sinkkuelämää (ja kaikki muu on turhaa)

No ohhoh! Sä oot ensimmäinen miespuolinen ihminen joka ei oo huutanu YYÄÄÄÄHHH! kun toi ohjelma mainitaan. Ooksä varma että sussa ei oo mitään vikaa? :eek:
Vai oliko teillä taas jäänyt tunnarit vaihtamatta? ;)
#112 • • vaavu Guest

No ohhoh! Sä oot ensimmäinen miespuolinen ihminen joka ei oo huutanu YYÄÄÄÄHHH! kun toi ohjelma mainitaan. Ooksä varma että sussa ei oo mitään vikaa? :eek:
Vai oliko teillä taas jäänyt tunnarit vaihtamatta?

Ei oo jäänyt tunnarit vaihtamatta, itse asiassa ville opetti mut katsomaan Sinkkuelämää alunperin. Sitäpaitsi mä luulen että useampikin poika pitää siitä sarjasta, ne ei vaan kehtaa myöntää koska muutenhan muut pojat alkaisivat lällättelemään piilofeministeiksi... (:

Siitä sarjasta kuitenkin irtoaa lohkaisu jos toinenkin sekä nais- että miessukupuolta kohtaan. Sitäpaitsi niiden jutuista saa aika hyvin yhtymäkohtia omaan elämään ja parisuhteeseen, varsinkin kun asioista puhutaan hyvinkin niiden oikeilla nimillä. Ehkä se on sellasta parisuhdeterapiaa kun me katotaan sitä yhdessä.
#113 • • Edited yana Guest

Vai oliko teillä taas jäänyt tunnarit vaihtamatta? ;)

whooot! mä tunnen useita. tuotakin on tullut otettua netistä gigoittain ja ahmittua monta tuntia putkeen :)

loistosarja. oon vaan kattonut noi jaksot niin monta kertaa ettei telkkarista oikein tule seurattua
#114 • • Edited yana Guest

Mistä ne löytyy?
Vois joskus yrittää väijyy koko hoito putkeen.

mä hyödynnän kaverin serveriä. ei voi tietää mistä se ne hankkii.

nyt on suuri ilo kun futuraman vitoskausi alkoi ja southparkin+simpsonien upouusia jaksoja on tuolla myös :)

kai noita jostain soulseekistä saa?
#115 • • okiru Guest

whooot! mä tunnen useita. tuotakin on tullut otettua netistä gigoittain ja ahmittua monta tuntia putkeen :)

loistosarja. oon vaan kattonut noi jaksot niin monta kertaa ettei telkkarista oikein tule seurattua

Kuin myös minä kuulun kyseisen sarjan katselijakuntaan. Hyvä "miehekkäämpien" sarjojen vastapainoksi, joita katselen. Jassåå Taitaa alkaa frendit ja sen jälkeen Sinkut :D
#116 • • Sampson Guest
tai sitten DVD:ltä tilattuna jostain ulkomailta ;)
#117 • • Jokke Guest
HUOMENNA KOKO SUOMEN TEKNONUORISO VIRITTÄYTYY KANAVAN 3 TAAJUUDELLE KELLO 19.30!!! Ja laittakaa ne videot nauhoittamaan...

Barbara Streisandin sanoja lainatakseni: "A Star Is Born"

Diiiizzzeiiiii Mmmegggaaaaahhh!!!!! :eek: :mad: :) :002: :016:

Casting by Jokke :D
#118 • • Felis Guest

OK, mä tunnen sitten varmaan vain luolamiehiä :p

Diiiizzzeiiiii Mmmegggaaaaahhh!!!!!

Jes! Tätä ollaan venattu, kiitos Jokke! :D
#119 • • okiru Guest

HUOMENNA KOKO SUOMEN TEKNONUORISO VIRITTÄYTYY KANAVAN 3 TAAJUUDELLE KELLO 19.30!!! Ja laittakaa ne videot nauhoittamaan...

Barbara Streisandin sanoja lainatakseni: "A Star Is Born"

Casting by Jokke :D

Must must salatut-episodi :D
#120 • • olliS Guest

DJ Mega (Salatut Elämät) :D diz iz de moment we'iz all been waitin'4!