moninpelit verkossa/netissä

31 posts, 2 pages, 6,456 views

#21 • • Mrrshan Guest
Löytyisiköhän verkkopeleistä joku hyvä faqqi tavalliselle tietämättömälle kaduntallaajalle?
#22 • • Anonymous Guest
Meikällä kun on yksityislentolupakirja hankittu ja Flight Simulator 2002 peli kotona niin lentelen sillä sitten muiden virtuaalilentäjien kanssa netissä.

Lentäminen on sen verran vakiintunut harrastus mulle, että innostuin jopa väsäämään virtuaalilentäjän FS2002 sivut.

[ 05 August 2002: Message edited by: Spaze ]
#23 • • TfO Guest
Day of Defeatia on tullut nyt jonkun verran pelaltua
#24 • • Secur Guest
Muhahah, meikä oli joskus koukus toho. mut sit ku oli taukoo ku ei ollu konetta ni pääsin eroon.

Tuleehan viellä pelattua joskus enimmäkseen:

Halflifemodia: Firearms

Awp2

Quake 1

Mut hyvin harvoin ja vain vähän aikaa noin ½ tuntia kerralla.
#25 • • Sampson Guest
Pakko oli kaivaa tämä topicci esiin ja tunnustaa, että tää moninpelaaminen on vienyt minut nyt mukanaan. Aloitin Medal of Honour:Allied Assaultin kanssa ja sen jälkeen olen lähinnä pelannut uutta demoa Black Hawk Down joka löytyy ainakin Peliplaneetta.net sivuilta. Auttakaa mua! :(
#26 • • Sampson Guest
Onks kukaan muuten koittanu tota/pelailee aktiivisesti Delta Force:Black Hawk Down moninpeli demoa? Vinkkinä en suosittele jos haluatte, että elämää on vielä ens vuonnakin...
#27 • • xybo Guest
Anarchy Online on vieläkin mutta sitä tulee
pelattua noin 3-5 kertaa kuussa puoltuntia ;)

Eikä saa toki unohtaa ZombieMud:ia..
BatMud taas meni vituiks sen yhen isomman
conversion takia vuonna x (ei voi muistaa) ;)

-- xybo
#28 • • anna S. Guest

Onks kukaan muuten koittanu tota/pelailee aktiivisesti Delta Force:Black Hawk Down moninpeli demoa? Vinkkinä en suosittele jos haluatte, että elämää on vielä ens vuonnakin...

Mä en ole itse pelannut,mutta katsonut vierestä kun yksi pahasti retkahtanut jaksaa tahkota tunnista toiseen...
nimin.pitkästynyt tyttöystävä
#29 • • Edited Sampson Guest
Mun likkafrendi löytäis varmaan sun kanssa heti yhteyden Anna ;)

edit.typo
#30 • • Orange Guest
dod, ja cs.

tosin cs:ssä olen Oldschool heebo (beta 2. lähtien... mitä olisiko jo 4 vuotta.... :D ) mutta nykyään se peli on ihan pilalla ettei sitä pysty pelaamaan miettimättä menneitä aikoja kun peeloja ei ollut ja p90 ruletti
#31 • • akir0 Guest

Anarchy Online on vieläkin mutta sitä tulee
pelattua noin 3-5 kertaa kuussa puoltuntia ;)

saatiinkos tämä toimimaan pelattavaksi asti jossain vaiheessa? ja riittääkö tuolla pelaajia, eikä ole cheattaajia? Projekti on kiinnostanu mua jo pitkään, mutta kokeileminen on jäänyt.

Black Hawk Downista en ite tykännyt, Rogue Spear/Ghost Recon/Operation Flashpoint vie pisteet.

Viime aikoina olen jäänyt totaalisesti kiinni Battlefield 1942:seen ja loppuyö menee Renegadea hakatessa. Unreal Tournament 2003 jaksoi innostaa noin viikon verran, nyt odotellaan, että siihen tulisi kunnon modeja.

Doom 3-alpha "demo" veti kyllä pisteet kotiin. Lähes liiankin hieno peli, ja jopa pyöri laitteistollani ihan kivasti, joutuupi sitä odottamaan kuin puuroa lautaselleen.