Originally posted by *PingU*:
1. Olen itkenyt kaikissa disney-klassikoissa (...ja itken yhä...)
2.Itken samu sirkan joulutervehdyksessä (joka ikinen joulu) kun pieni poika myy aasinsa joosefille...
*noloo*
6.Joku mainitsi korvien putsaamisen vanupuikoilla; mulla sama. Se rituaali on pakko tehdä vähintään kerran päivässä, muuten on tosi synkkä ja paskanen olo.
* Siis voiko olla totta että joku on kaikki nää vuodet pillittänyt omassa joulunviettopaikassaan täsmälleen samaan aikaan kun mä omassani? Puhe on siis Pikku aasista -- ja ennen kaikkea siitä kohdasta, kun aasi vielä Joosefin matkaan lähtiessään puskee poikaa päällään leikkisän kissatyylisesti... Huhhuh miten heviä staffia, nyyh!
* Korvien putsaaminen vanupuikolla on kyllä kivaa, mutta vielä paljon mahtavampaa on kaivella niitä ns. perusmallisen hiuspinnin "mutkapäällä", AAAH! Kyllä muuten irtoo vaikku! Siskoltani kuultu kuuma vinkki: jos kutiava vaikku ei tunnu millään irtoavan puikko- eikä pinnimetodilla, niin auttaa kun painaa toisen korvansa seinää vasten ja sitten kaivaa vapaata korvaa. Muuten hellin korviani kovaäänisellä teknomusiikilla...
* Katson tv:tä 4-5 tuntia päivässä, eli katson KAIKKIA saippuasarjoja paitsi Vain yhtä elämää ja Hotelli Segeriä. Rakastan myös katsoa mäkihyppyä, joskin Adam Malyszin jatkuva hyppy-ylivoima risoo... Viettelysten saari oli myös pakko nähdä.
* Kauniissa ja rohkeissa kaikilla paitsi Sallyllä, Darlalla ja Steppiksellä on mun mielestä tv:n parhaannäköiset vaatteet! Ei nyt bilekamaa mut kuitenkin.
* Miinanraivauksen jouduin deletoimaan jo ammoisesta 386:stani elämäni _keskityttyä_ sen ympärille. Hyvä etten kusihädän iskiessä vaan antanut lorista alleni. Samaan malliin sujui tetris... ei parane koskea ollenkaan. Tän topicin vastausten perusteella AA-kerhon pitäis muuten perustaa oma CGGAA-osastonsa (Computer Game Addicts Anonymous).
* Haaveilen kehittäväni itselleni kunnolla bodatun naisvartalon (olen siis jo valmiiksi nainen). Olisin oudolla tavalla kinky kuin Kike Elomaa!
* Olen pitemmän aikaa ällönnyt korstojätkiä ja preferoinut itseäni pienempikokoisia kundeja. Siis seksuaalimielessä, kavereina voin toki pitää myös sinänsä epäilyttäviä korstoja. (Tää nolous johtuu varmaan siitä, että olen itse 180 cm enkä ymmärrä, mitä kivaa on olla iso ja kömpelö, aina itseään kolauttelemassa.)
* Suuri osa mun itsetuntoa perustuu kaikessa hiljaisuudessa sille, että näytän kuulemma poikkeuksellisen paljon kalenterivuosiani nuoremmalta. Kuinka ihanaa on elää ikuisen nuoruuden valheessa!
* Otin talvitakin kaapista käyttöön, löysin sen taskusta WTC-näköalatasanteelle helmikuussa ostamani lipun -- ja olen viime viikot esitellyt sitä "sopiville ihmisille sopivissa tilanteissa" puolihuolimattomasti. On sitä ehditty maailmaakin nähdä juu
Nyt taitaa olla pakko lopettaa, tai mut diskataan koko plattarista.