Jukeboxissa jopa Mauro Picottoa ja jees snackseja.
312 posts, 16 pages, 57,781 views
Originally posted by Dani Cior:
Meitsi on päätynyt Tallinnassa erääseen bordelliin kaksi kertaa dokaamaan,
Originally posted by Mrrshan:
Löysin tuossa pari viikkoa sitten audiogalaxylla Jonnan 1983 laulamat biisit "Minttu sekä Ville" ja "Hyvännäköinen" ja kuuntelin ne moneen kertaan ihan fiiliksissä...
Sanoituksia lukuunottamatta ne kuulostivat melkein yhtä hyvältä kuin silloin 6-vuotiaana.
Originally posted by Mrrshan:
Löysin tuossa pari viikkoa sitten audiogalaxylla Jonnan 1983 laulamat biisit "Minttu sekä Ville" ja "Hyvännäköinen" ja kuuntelin ne moneen kertaan ihan fiiliksissä...
Sanoituksia lukuunottamatta ne kuulostivat melkein yhtä hyvältä kuin silloin 6-vuotiaana.
Originally posted by *Ce*:
tämähän on hienoa. ja siis Jonnan muita biisejä kun ei taho sieltä oikein löytyä, niin mä kuuntelen sitten siskon kasettia mille se onne nauhottanut, kun jollain sen kaverilla on niitä vinyylillä.. Tykkään susta on aivan paras.
Originally posted by djmiksu:
Maalasin 2,5 vuotta graffiteja ja oikeudenkäyntien jälkeen maksoin niistä 1600,- korvauksia ja sakkoja (summa oli tosin 7600,- ennen sovitteluja).
Originally posted by WolDe:
psst... brooke ja thorne kuksii keskenään mutta pikku bridget ei tykkää siitä ja spectran suku syyttää brookea macyn kuolemasta.
en kerro yksityiskohtia enempää. jos ymmärtää niin tietää kuinka posket punastuu.
Originally posted by djmiksu:
[QB]Olen suudellut melko tunnettua suomalais-mies-djtä suulle.
hoho. poika se on, eikä mikään mies.
mä en osaa kuoria banaaneja.