...pistää miettimään.
/unik/
>
490 posts, 25 pages, 88,738 views
Originally posted by Phaze:
Jos Osama sun muut, tai kuka tuon nyt suunnittelikaan, omaisivat yhtään Bushia sun muita enempää selkärankaa, he olisivat lentäneet koneita itse.
Originally posted by Dani Cior:
Kuten mekaanikko kirjoitti ja mediassakin on sanottu Al Qaida on löyhä autonomisesti toimivien ryhmien liittouma, Bin Laden ei ole pääkalloasemassa verkon keskustassa, vain yksi osa verkkoa, joten ei sen tarvitsisi lentää mitään.
Tämä on vain mielikuva, mikä on asiasta. Täydellä vauhdilla sanotaan 20-30 asteen kulmassa
Wall Streetiin aluelle pamautettuna olisi ollut enemmän uhreja. Taloissa oli sillä hetkellä yhdeksältä aamulla yhteensä noin 20 000 ihmistä, kaikkein murhaavin aika olisi mielestäni ollut 12.00-15.00 välissä, ja ehkä olisi pitänyt iskeä alemmaksi taloon, jotta ihmiset ei olisi päässyt ulos ja talo olisi silti melko varmasti romahtanut. Kaikki talot Etelä-Manhattanillakaan ei ole niin isoja, väitän että yli 5 tuhatta kuollutta olisi tullut helposti jos olisi pamautettu koneet keskustaan täydessä vauhdissa.
Originally posted by peppi:
kolmannen maailmansodan visioihin.. yksi juttu mikä omaa nuppia on mietityttänyt on se, että mistä me voidaan olla varmoja ettei tässä ja nyt vedellä ensiaskelia (tai vaikkapa kuudensia askeleita) mitä tulee maailmansotaan...
pelottaa nykyinen meno joka enemminkin suosii asevarustelua ja sodankäyntiä kuin idealismia rauhasta
olisi ihan yes juttu jos voisi ajatella että luon maailmaa tässä ja nyt tuleville sukupolville enkä vain omalle ikäluokalle.
oma mielipide on se, että kosto ei ole koskaan tuottanut mitään hyvää ihmiskunnalle pidemmälllä tähtäimellä ja kehittynyt ihmiskunta löytää muitakin tapoja olla sekä elää.
Täydessä vauhdissa 15-30 asteen kulmassa keskelle isoa katua wall streetilla niin olisi mennyt monia kortteleita, bensaa olisi lentänyt ympärilleen, talot olisivat syttyneet palamaan, varmasti olisi kuollut enemmän kuin nyt. Mielestäni tarkoitus olikin romahduttaa ne talot eikä vain tappaa mahdollisimman monta ihmistä.
Originally posted by Jay.Logic:
Dani ja Phaze,
Mitä jos tekisitte käytännön testin, ja pistäisitte pari finnairia Broadwaylle.
Ei sitä tuhovoimaa voi oikein varmuudella tietää.
Noi olikin vain mun arvioita, ja myönsikin sen, en ole asiantuntija lentotuhojen tai terrorismin alalla. Ei voi luottaa kuin omiin arvioihin ja mun arviot on hieman erilaisia kuin phazen...mutta vain vähän. phaze väittää että koneiden tuhovoima ei ole kovin suuri ja mä väitän että se tappaisi helvetisti jengiä jos olis osunut keskelle ihmisruuhkaa. Siinä se ero...
Originally posted by R24:
Mitä tapahtuu seuraavaksi?
Ei juuri mitään sanon minä.