Paras "löylytys" / iskulause?

635 posts, 32 pages, 204,929 views

#581 • • anton Guest

No Panic, Drama! :D
#582 • • Bio Guest
Respect my authoritaa!! (Cartman)
#583 • • Sirius Guest

Oli ilmeisesti kyseisen sloganin keksineellä instanssilla ennen käytössä sellainen kuin "Kaikki irti huumeista". Niin no :rolleyes: niin... Ehkä se toimi¿

Onks tää sama järjestö ku se 'Irti mun huumeista ry'!?

Buahhahaa!! huono vai häh!? I'll get m coat..
#584 • • Lilla Guest
Ehdottomasti paras on: "Lisää viinaa, silmät liikkuu!"
#585 • • LindaGP Guest
Kai minunkin on kannettava korteni kekoon:

-Speedlimits are for pussies
-Nähdään jos ei sokeiksi tulla
-Puhtaat huumeet lapselle
-Meitä on moneen junaan, monet jää laiturille, ja kaikkein hulluimmat tulevat resiinalla perässä
-Vahinko kiertämään, sanoi isä kun lapsensa karuselliin pisti
-Ja Jumala sanoi: Tulkoon valkeus, ja silloin sähkömiehellä oli jo kaikki valmiina
-Vituttaa niin ettei veri kierrä
-Lapsihan on isänsä näköinen, mutta pääasia että terve
-Mikä maksaa? Kahvileipäni kuivuu!
-Ota riski, rakastu suomenruotsalaiseen
-Smaken är som baken; delad.
-Eihän teistä nykyajan nuorista ole mihinkään! Silloin kun minä olin teidän iässä, viiltelin itseäni ja palvoin Saatanaa.
#586 • • Taedium Guest

-Speedlimits are for pussies

AA-kerho on luovuttajille.

Ni Blondie on suomenruotsalainen? Ex-kämppis soitteli sellaisessa yhtyeessä, jonka nimi oli "Sheet". Hauska oli olla keikalla, kun jengi huusi encorea sanoin:

"Mera Sheet! Mera Sheet!" :001:
#587 • • LindaGP Guest

Ni Blondie on suomenruotsalainen?

Ja det är jag ju nog. Näin lauantain Hufvudstadsbladetissa mainoksen, että sellaisia 'Ota riski- rakastu suomenruotsalaiseen'-t-paitoja on myynnissä. Sellainen on ihan pakko saada!!!
#588 • • Tapi T Guest
Georgen W. Bushin velipoika Jeb (Floridan osavaltion kuvernööri) puhui pari päivää sitten NRA:n vuosikokouksessa. Herran suusta pääsi paras kuulemani iskulause pitkään aikaan:

The sound of our guns is the sound of freedom

Koko juttu -> http://www.cnn.com/2003/US/South/04/27/bush.nra.reut/index.html
#589 • • Orange Guest
ajattelin, mutten sanonut. Sanoin mutten ajatellut.
#590 • • Bobsony Guest

Respect my authoritaa!! (Cartman)

Näin Suomessa se kuuluu: Respect my autorata!
#591 • • happosepi Guest
Totesin ko. lauseen eräillä jatkoilla tuhannen päissäni. Joko unohdin lauseen jatkon tai sitten se oli jotain sellaista, mitä en nauramatta pystynyt sanomaan, mutta jokatapauksessa yritin sanoa tuota varmaan 10 kertaa ja joka kerta sovi-sanan jälkeen nauroin suunnilleen lattialla kippurassa. Juttu jäi noiden jatkojen jälkeen elämään inside-heittona. Ymmärrän kyllä erittäin hyvin jos ulkopuolinen ei tästä mitään huumoria saa irti ;)
#592 • • Mrrshan Guest

Ota riski, rakastu suomenruotsalaiseen

Sitä en ole vielä tajunnut mikä siitä tekee riskin...
#593 • • LindaGP Guest

Sitä en ole vielä tajunnut mikä siitä tekee riskin...

Husis maksaa paljon.
#594 • • taro Guest
"moi, läheks joraa?"
:001::001::001::001:
#595 • • Figure Guest
"Askel pitenee tai elämä lyhenee"

- Kaveri toteaa tämän aina kun on ratin takana ja joku jalankulkija ylittää tietä :)
En sit tosin tiedä, onko tää ollut täällä jo aiemmin.
#596 • • oksutin Guest
"Mie oon jumala!"

"Jos tarttee puhua, ni älkää puhuko."

"En se mie ollu... Se oli miun alter-ego."

"Tiiätsie ku maailma pyörii tähä suuntaa ja mie pyörin tähä suuntaa?"

Tommosia legendoja olen suustani päästellyt. :P
#597 • • setae Guest

Juttu jäi noiden jatkojen jälkeen elämään inside-heittona.

Jollakin muullakin on siis fiksaatio kahviin.
Erään kauniin kesäpäivän ja enemmän tai vähemmän onnistuneen aamiaismetsästyksen tuloksena "kahvii pitäis saada" lausahdus on jäänyt voimakkaana elämään. Se on myös ensimmäinen lause suomea, jota koitan opettaa ulkomaalaisille työkavereille.
Heti sen jälkeen tuleekin "pykii". Aiheuttavat hysteerisiä kohtauksia palavereissa projektipäällikön kysellessä, missä mennään.
#598 • • Nadifa Guest
Taannoin ystävääni tultiin iskemään ehkä huonoimmalla ikinä kuulemallani repliikillä..

"Sä et oo kaunis, etkä hyvännäkönen. Sä oot jotain aivan muuta"

Hmm. Ehkä jotenkin muutoin muunneltuna tosta olisi voinut vielä saada jotain painokelpoista.. Harvemminpa ne usein teennäiset iskulauseet muutenkaan toimivat. Mutta löytyy poikkeuksiakin :)
#599 • • keisha Guest
"kun peruuttaa itään pääsee länteen"
-suuri ajattelija
ps. ei se oo niin svimban päälle
#600 • • Remotion Guest

Heti sen jälkeen tuleekin "pykii". Aiheuttavat hysteerisiä kohtauksia palavereissa projektipäällikön kysellessä, missä mennään.

Seonoikeen!!!!! Nyt sulla on asiat oikealla mallilla, jos mä opettaisin jollekkin suomee ni saletisti sana "pykiä" ois 5 ensimmäisen joukossa! :D

Mun äiti on kovanluokan mamma (eli siis vanhoollinen jne blaablaablaa) mut silti se on ruvennu käyttää sellasii sanontoja kuin esim. "lisempää" kun oikeen kovasti on opettanut...

..ttuuks apari pyit siin?!