Tänään kun taas Turun Sanomat luki niin joka toinen sivu on täynnä Soneran ja Radiolinja sekä eri puhelinmyyjien mainoksia paremmista puhelimista ja katkeamattomista liittymistä!!!
Mua ei sinänsä Telian kortti uudistus haitannut kun kotona oon kokoajan ollut ja uusi Sim-kortti-kirje oli heti naaman edessä... eri asia sit jos oisin ollut kauan poissa kotoota vaikka matkoilla....
Mulla on jo valmiiksi kolme liittymää: Radiolinja, Dna ja Telia ja en aio todellakaan ottaa uutta Radiolinjaa vaan sulkea entisenkin.
HITON TÖRKEETÄ Radiolinjalta lähettää viestejä kännykkään et vaihtais heidän liittymäänsä... en ees heti hokannu ja lähetin niille sinne OK ja sit tuli tervetuloa-ilmoitus Suljen kyl sen tulevan Radiolinjan? hetikohta... ja pysyn ah niin lojaalina Telialle
Nyt on hyvä mahdollisuus vaihtaa kaapissa lojunut ykstaajuus puhelinkin pois kun on muutenkin tarvetta uuteen kännykkään kun entinen tuppaa lahoomaan.... Näytti puhelin olevan tänään tarjouksessa huimat 89e, joten lähdempä tästä puhelinkaupoille samantien...