Mistä tuntee kesän?

32 posts, 2 pages, 4,770 views

#21 • • funkyboy Guest

Originally posted by CM:
Kesän tunnistaa siitä, että lokit paskantaa auton katolle joka aamu.

Tai niinku mulle on käyny et kun enää ei ole autoa niin ne paskoo kuteille kun käveleskelee liian onnellisen näköisenä . Mua on tänä kesänä onnistanu kahesti.

Ja tietenkin aina yhtä sympaattiset kärpäiset, niitä ei sovi unohtaa.
¡ Previous post a couple of years ago !
#22 • • djkopernikus Guest
Onhan tämä suomen kesä mainitsemisen arvoinen. Yöllä ei tule pimeä, ja linnut lauleskelee miltei 24/7. On mahtavaa lähteä yöllä kavelylle vaikka veden rantaa pitkin, kuunnellen mielenkiintoisia äänia, ja harvoja tähtiä tuijotellen. Oma lisämauste on vielä aikamoinen rauhallisuus, ja kiittää siitä saan oman asuinpaikkani sijaintia. Vielä kun tulee ne jännittävä ukkoset, niin saa videokamerakin kyytiä...
#23 • • LindaGP Guest
Moottoripyöristä! :heart:
#24 • • Juki54 Guest

Moottoripyöristä! :heart:

Joo, valitettavasti.
Eilen taas tuli herättyy keskellä yötä kun joku päästeli menemään viereisellä kadulla.
Pahimpii on ne semmoset jonkun sortin harrikkaälämölömopedit, jotka pitää aivan jäätävää meteliä vaiks kulkis kadulla jtn kahtakymppiä :panic: Meinaa sydän pompata kurkusta ku tommonen pääsee yllättään. Noh, kaipa se kova meteli on sit niin siistii :roll:
#25 • • pie Guest
Mulle kesä alkaa siitä, että käyn uimassa. Viikko sitten kävin Hietsussa uimassa, ei ollut tungosta :) Tänään saattais jo olla.
#26 • • drS Guest
kesän tunnistaa lomasta, jota mulla ei tänä vuonna oo ekaa kertaa käytännössä ollenkaan :sad:
#27 • • Loopy Guest

kesän tunnistaa lomasta, jota mulla ei tänä vuonna oo ekaa kertaa käytännössä ollenkaan :sad:

+1

Tosin ennen kun ei oo ollut lomaa, se ei ole haitannut. Nyt kiristää vanne päätä. Onneksi on selkä ikkunaan päin, niin ei ahdista niin paljoo.

Yksi huomio lisää: kesän tunnistaa Koskipuiston pussikaljoittelijoista.
#28 • • Salla Guest
sen tunnistaa kadun valtausbileistä, missä yleensä ekaa kertaa poltan nahkani edes semipahasti, muttei se ees ikinä vituta.
Kesän tuntee myös siitä, että Alpparissa päivää viettäessä voi käydä pissillä SUOJASSA kun on lehdet kasvanut puihin.
#29 • • akir0 Guest
Voi pitää shortseja jalassa!
#30 • • sixtus Guest
Tytöt näyttää yhtäkkkiä paljon kauniimmilta.
#31 • • jarier Guest
auton sisälämpötila on noin 130 astetta kun sinne kohta istuudun.
#32 • • J Raninen Guest
Palaneet nenänvarsi ja silmänympärykset, kun heität nenälle auton kojelaudalla koko päivän muhineet mustat metallisankaset aurinkolasit..