...Huomenna pitäisi mennä katsomaan isompaa asumusta Taka-Töölössä. Mahdollisesti siis voi olla muutto edessä hyvinkin pian. Mutta sitä ei vielä tässä vaiheessa tiedä.
145 posts, 8 pages, 37,077 views
tku 10 rules!
NOT! :D
et oo sitte ironiasta kuullu? :)
en, etkä säkään vissiin huomannut hymynaamaa... :003:
yksityiskohtana mainittakoon että jääkaappi kun ei mahtunut keittiöön ni se on fiksusti sijoitettu keskelle "olkkarin" seinää.. tosin tietokone on sijoitettu siihen nähden hyvin että kesken ct-matsia voi hyvinkin kaivaa pullon Karhua, eikä tarvitse edes nousta penkiltä :D
olen kovan linjan turku-nurkkapatriootti! :D
toivottavasti emme koskaan tapaa, koska mä oon kovan linjan "suomi vapaaksi turusta"-aktivisti! :D
Originally posted by hexasonik
sehän on mahtavaa! ollaan ihan samoilla linjoilla sitten, koska allekirjoittaneen suuri haave on tehdä turun seudusta mussta suomesta eronnut voimakkaan aggressiivinen ja laajentumispainotteinen totalitaristrinen ydinasevalta!
Mutta eikös me lahjoitettu Turku Ahvenanmaan kanssa samaan aikaan Ruotsille? :003:
Ideaali tilanne olisi omakotitalo jonkin kaupungin laitamilla, minne taksi ei maksa maltaita, mutta on hiukan omaa rauhaa.
Ehdottomasti huonoin vaihtoehto on ollut omakotitalo, jonka pihassa riittää aina hommaa enemmän kun on aikaa. Lisäksi lähes poikkeuksetta omakotitaloalueet ovat liian kaukana kaikesta (julkiset ei kulje, palvelut ovat kaukana ja autoja pitäisi olla kaksi) tai sitten niin lähellä (kaikki tarpeellinen löytyy), että hintataso on tavallisen palkansaajan ulottumattomissa.
[ 26 July 2002: Message edited by: ville ]