Viikon vitsi

389 posts, 20 pages, 163,591 views

Avatar
#381 • • J-P Guest


Aijoo. Pitää tosiaan olla äiti tai isä huomatakseen ettei lapselle saa syöttää partateriä. Yrittäkää ottaa huumori huumorina. Maailmassa ei minusta ole sellaista asiaa mistä ei SAISI vääntää vitsiä. Tietenkään ihan mistä tahansa ei kannata vitsailla ihan missä tahansa.



Jep, mutta muksuton ei voi tietää, paljonko se ipana oikeasti merkitsee...
nim. ei-vielä-mutta-ihan-kohta-89...
Avatar
#382 • • Peter Skogberg Guest
Njoo. Onhan tässä muutenkin mun mielestäni vapaus lukea. Laitoin ne vielä ihan tarkoituksella kronologiseen järjestykseen "laimeimmasta" sairaimpaan. Veikkaan, ettei ensimmäinen hauskuuttanut joitakuita sen enempää kuin viimeinenkään, joten sen lukemisen olisi voinut jättää siihenkin. Ja periaatteessa jokainen vitsi menee henkilökohtaiselle tasolle kun sen kertoo tietylle ihmiselle. Ja mielestäni en itse ollut se, joka tässä meni eniten henkilökohtaiselle tasolle. Vastauksena ensimmäiseen esittämäänne kysymykseen, kyllä, haistan vitun.

Enkä mä sitä kiistä, onhan noi vitun sairaita. Meidän porukassa kellään vaan ei ole lasta ja kaikilla on sairas huumorintaju :).

Mutta niitä ei nyt oo joten niistä keskustelun voi varmaan lopettaa. Forgive me :)?
Avatar
#383 • • _U Guest

Njoo. Onhan tässä muutenkin mun mielestäni vapaus lukea. Laitoin ne vielä ihan tarkoituksella kronologiseen järjestykseen "laimeimmasta" sairaimpaan. Veikkaan, ettei ensimmäinen hauskuuttanut joitakuita sen enempää kuin viimeinenkään, joten sen lukemisen olisi voinut jättää siihenkin. Ja periaatteessa jokainen vitsi menee henkilökohtaiselle tasolle kun sen kertoo tietylle ihmiselle. Ja mielestäni en itse ollut se, joka tässä meni eniten henkilökohtaiselle tasolle. Vastauksena ensimmäiseen esittämäänne kysymykseen, kyllä, haistan vitun.

Enkä mä sitä kiistä, onhan noi vitun sairaita. Meidän porukassa kellään vaan ei ole lasta ja kaikilla on sairas huumorintaju :).

Mutta niitä ei nyt oo joten niistä keskustelun voi varmaan lopettaa. Forgive me :)?



Pyydän anteeks hermostumistani ja haistattelua, se oli typerää multa. Ja mua ei tarvitse teititellä, Blondiella ei ollut osaa eikä arpaa mun lapselliseen haistatteluun! :)

Muuten olen kyl samaa mieltä, et tollaset vitsit ovat aivan vitun syvältä, ja se ei mielestäni ole tollasten postaamisessa mikään puolustus, et ensimmäisen luettuaan voi lukemisen lopettaa. Mut joo.
Avatar
#384 • • Peter Skogberg Guest

Pyydän anteeks hermostumistani ja haistattelua, se oli typerää multa. Ja mua ei tarvitse teititellä, Blondiella ei ollut osaa eikä arpaa mun lapselliseen haistatteluun! :)

Muuten olen kyl samaa mieltä, et tollaset vitsit ovat aivan vitun syvältä, ja se ei mielestäni ole tollasten postaamisessa mikään puolustus, et ensimmäisen luettuaan voi lukemisen lopettaa. Mut joo.



Niinno... Vielä nuorempana ja vielä tyhmempänä oon Platinumille heittänyt paljon, paljon tyhmempiäkin juttuja jotka ei ollu edes vitsejä :hah: . Onneksi se aika on ohi. Täytyy käryttää. Kuulin noi vitsit Jermainen Peteltä, joten sitten ko niistä tulee kuuluisia, niin Seiskan etusivullakin on juttua tästä :).

Ehkä tänne pitäisi perustaa erikseen Sairaiden Vitsien Topikki :happyroll: . Kellään vaan ei ois häpyä laittaa sellasta :scared: .



.........mutta mulla ois paljon matskua. :scared:
Avatar
#385 • • Taedium Guest
Olin menossa äsken röökille duunissa. (Työpäivä lähentelee jo loppuaan...)

Hyppäsin hissiin. Kerrosta alempana eräs naikkonen oli hyppäämässä samaan hissiin ja kysyi:

"Are you going down?"

Vastasin:

"Well, depends on a person."

Hän sanoi: "Ok." ja hyppäsi hissiin...

Ei ees tajunnu... Bwahahaha!
Avatar
#386 • • Tapsa Guest
^

:D
:D
Avatar
#387 • • bulk Guest
Mommy, where are you going every night?
-Shut up, you son of a bitch!
Avatar
#388 • • Taedium Guest
Why are fire engines red?




















There are 6 wheels in a fire engine and 6 firemen. That's 12 in total.
There's 12 inches in a ruler.
Queen Mary was a ruler.
Queen Mary was also a ship that sailed the ocean.
There are fish in the ocean.
Fish have fins.
The Finns fought the russians.
The russians were called The Reds.

That's why fire engines are russians... I mean red.
Avatar
#389 • • Hansu Guest
Hyvä ATK-tukihenkilö,
Viime vuonna päivitin Poikaystävä 5.0:n Aviomies 1.0:ksi ja huomasin, että kukka- ja koruohjelmassa alkoi heti ilmetä ongelmia. (Poikaystävä 5..0:ssa ne toimivat vielä moitteettomasti.)
Aviomies 1.0:n asennuksessa katosi myös koko joukko tärkeitä ohjelmia, kuten Romanssi 9.9, mutta sen sijaan Aviomies asensi automaattisesti Veikkaaja 5.0:n ja Penkkiurheilija 3.0:n. Keskustelu 8.0 ei enää toimi, ja jos yritän käyttää Siivous 2.6:tta, koko kone kaatuu.
Olen yrittänyt asentaa Jankutus 5.3:n korjatakseni ongelman, mutta siitä ei ole mitään apua. Miten minun pitäisi toimia?
Vastaustanne odottaen, Epätoivoinen....
_____________


Hyvä Epätoivoinen,
Teidän on ensinnäkin muistettava, että Poikaystävä 5.0 on vain ilmainen tutustumisversio, kun taas Aviomies 1.0 on kokonainen käyttöjärjestelmä.
Kokelkaa ensin komentoa C:/LUULIN, ETTÄ RAKASTAT MINUA ja asentakaa Kyyneleet 6.2. Silloin Aviomies 1.0 käynnistää automaattisesti ohjelmat Syyllisyydentunne 3.0 ja Ruusukimppu 7.0.
Älkää kuitenkaan toimiko näin kovin usein, muuten Aviomies 1.0 saattaa käynnistää edellisten sijaan Mykkäkoulu 2.5:n, Happy Hour 7.0:n ja Iso tuoppi 6.1:n. Nämä taas luovat Kuorsaa_kovaa.KROOH -tiedostoja.
Älkää myöskään MISSÄÄN TAPAUKSESSA asentako Anoppi 1.0:aa tai toista poikaystäväohjelmaa. Ne eivät tue Aviomies 1.0:aa vaan kaatavat sen..
Haluaisin painottaa, että Aviomies 1.0 toimii yleensä hyvin, mutta ohjelman muisti on rajallinen ja se omaksuu hitaasti uusia toimintoja. Voitte tietysti harkita lisävarusteiden hankintaa suorituskyvyn parantamiseksi. Henkilökohtaisesti suosittelisin Lämmin_ateria 3.0:aa ja Pitsialusvaate 6.9:ää.
Onnea matkaan! Mikrotuki