Originally posted by Introvert:
Outo testi
Teenkö mä jotain väärin, kun mä en saa oikeeta vastausta mistään?
edit: ajatelmia tästä alaspän... (Omia pähkäilyjä.)
Tuli vain mieleeni. Kun noilla täytekysymyksillä resetoidaan aivot, niin mistä se punainen vasara tulee?
Punainen on ensimmäinen väri minkä vauva näkee, kunhan saa silmänsä auki ja totuttautuu valoon. Mikä on vauvan ensimmäinen työkalu? Mitä kaikki vauvat tekee, kunhan saavat peukalo-otteen? No lyövät helistimellä tai millä tahansa käteen osuvalla ihan kaikkea mihin yltää. Punainen värinä on myös sellainen, että esmes ihmismassasta jos näet henkilön jolla on keltainen tai punainen paita, hänen kasvonpiirteet jää helpommin mieleen. Joskus näin jonkun ihme dokkarin, missä laitettiin jo kuolleen apinan aivoihin näköhermoihin kiinni jotkut reseptorit ja niiden edessä heiluteltiin värejä. Mitään sähköistä impulssia ei tullut kuolleista aivoista muun värin kohdalla, kuin... arvaatteko? ...PUNAISEN!
Lehmä = Maitoa, juustoa, hampurilaisia... ja siksipä ilmeisesti ajatusmaailma käsittää kysymyksen: "Mitä lehmästä juodaan?", eikä "Mitä lehmä juo?".
Tämä kysymys, missä laskettiin plus laskuja. Ilmeisesti kun aivot laitetaan plus ja miinus lasku tasolle ja heitetään x+y kysymyksiä ja sen jälkeen nenän eteen 12 ja 5, niin 12+5=17, joka ei mahdu tähän joukkoon, mutta siinä ilmenee luku 7, joka tulee myös luvuista 12-5. Toisaalta tämän joukon 5 ... 12 kolmas luku on 7. Kolmehan on se luku jonka sanoisi, jos pyydetään sanomaan mikä tahansa luku.
Porkkana kysymykseen en osaa keksiä edes vastausta. Itse ajattelin tosin retiisiä, kun jostain syystä ajattelin testin aikana Fragleja. Ne oli pelottavia kun olin pieni.
[ 31 July 2002: Message edited by: Taedium ]