Originally posted by Taedium:
Miehet kun on taas yksinkertaisempia pääkopasta, niin ovat myös spontaanimpia. (onkohan tuo oikein kirjoitettu sana?)
Eli jos keksii vaikka kello kaksi iltapäivällä, että tänään mennään risteilylle, joka lähtee neljältä, niin miespuolinen kaveri kyllä lähtee helpommin, kuin nainen.
Hmm...musta taas spontaanius on ehkä enemmän persoonasta riippuva ominaisuus. Meinaan mulle kävi kerran niin et istuttiin kaverin (tyttö) kanssa Sokoksen Coffee Shopissa, kello oli 13. Ruettiin miettimään että mitäs kivaa keksittäis ja sitten jompi kumpi ehdotti no että entäs jos lähdettäis risteileen Ruotsiin . No, sinne mentiin saman päivän laivalla, päivystettiin Stokiksessa päivä ja tultiin takas.
Parasta koko reissussta oli Södermalmilta löytynyt iso ja hieno leikkipuisto (ja se, että sai puhua ruotsia, mä oikeesti tykkään puhua sitä, vaikka siis ihan normi suomi-koulu -aksentilla väännänkin...)
Mutta toi että pojat on tietyssä suhteessa spontaanimpia, johtuu varmaan siitä että tytöillä on meikit+ jutut joita tarvii esim. jos menee yöks jonnekin. Mulla on kyllä välttämättömimmät tarvikkeet (hammarharja, puuteri)aina mukana missä ikinä liikunkin, mutta en voi esim. mennä vieraassa paikassa saunaan ellei siellä olo hoitoainetta, koska mun (vaalennettu) tukka menee ilman sitä ihan järkyttävään takkuun, useimmilla kundeilla ei tätä ongelmaa ole sillä hiusten pituus on paljon lyhyempi.
Yks juttu on muuten vielä sanottava. Mä pidän ihan mielettömästi siitä kun joku on "vanhanaikaisella" tavalla kohtelias, avaa oven, antaa paikan jne. Hyväkäytöksisissä kundeissa (esim oma mies) on se hyvä puoli että saan sitten naisena nauttia tällaisesta.
Naiset on sinänsä ihanampia koskettaa kun miehet, kun naiset on niin pehmeitä (siks tytöt varmaan haliin niin paljon)
[ 05 June 2002: Message edited by: Saskia ]