Ei mene sitten laittomaksi rahankeruuksi!
[ 29 May 2002: Message edited by: Haitari ]
37 posts, 2 pages, 6,909 views
Originally posted by CM:
Rahankeruu pitäis toteuttaa sitten jollain muulla tavalla,
ettei verottaja sitä tajua
Esim ostamalla pHazen mixcd:itä hintaan 30e/kpl =) ja mielellään salassa,
tai phaze istuu tiilenpäitä lukemassa =)
[ 29 May 2002: Message edited by: CM ]
Originally posted by CM:
Rahankeruu pitäis toteuttaa sitten jollain muulla tavalla,
ettei verottaja sitä tajua
Esim ostamalla pHazen mixcd:itä hintaan 30e/kpl =) ja mielellään salassa,
tai phaze istuu tiilenpäitä lukemassa =)
Originally posted by Quu:
Täytyy muistaa laittaa kaikki nämä esiin tulleet ideat tälle julkiselle foorumille. exje?
JZZ:
Tai sit mä voisin vaan lahjoittaa Cosmicmanin I love yousta polttamistani ja myymistäni laittomista piraattikopioista saamani rahat Devotionille. Kyllä niillä rahoilla järkkäis paritkin CG:t
Originally posted by CM:
Mä voisin taasen myydä mun kannabispellon ja lahjoittaa
siitä saamani diilausrahat Devotionille.
Originally posted by pHaze:
Kerrotaan nyt sen verran, että olemme porukalla suunnitelleet ainakin eräänlaisen memorial-paketin tekemistä, johon kuuluisi tupla-cd sisältönään pari miksausta, kuvia bileistä yms juttuja, sekä Devotion-paita. Mutta tuosta enemmän kunhan saamme kaiken valmiiksi.
Originally posted by Haitari:
Järjestetään arpajaiset. Alle 500 arvan arpajaiset on kait luvallista järjestää ilman, että menee arpaveroa. Eli arpajaiset: tyyliin mikään arpa ei voita hinta 10e tai jos voittoja on pakko olla, niin yks arpa voittaa tikkarin
Ei mene sitten laittomaksi rahankeruuksi!
[ 29 May 2002: Message edited by: Haitari ]
Originally posted by RA:
Tollanen arpajaiskikkailu muuten toimii oikeesti. Toimii muuhunkin kuin rahankeräykseen. Itse olen ollut kekkereissä mihin ei syystä tai toisesta saatu hankittua alkoholin myyntilupaa. Siellä oli sitten arpajaiset. Tiskiltä sai ostaa arpoja, ja jokaisella arvalla voitti bissen. Kalliimmilla arvoilla voitti sitten kalliimpia paukkuja.
Originally posted by mekaanikko:
Tuo muuten EI ole laillista, vaikka moni niin kuvittelee ja ko. systeemiä usein käytetään. Suomen laki on siitä metka, että pääsääntöisesti tulkitaan lain henkeä eikä pilkuntarkasti kirjainta. Eli tervettä järkeä käytetään kohtuullisessa määrin kun lakeja sovelletaan. Siten esimerkiksi jos ei ole lupaa myydä viinaa, niin tilanne ei muutu miksikään siitä, että myy poletteja (tai arpoja tai mitä hyvänsä), joilla saa viinaa. Viinan myyntiä se silti on jos asiaa joudutaan oikeudessa puimaan.
Originally posted by Coma:
No tavallaanhan se nimenomaan ei ole, jos puhutaan miksauksesta taiteenlajina/showceissaamassa dj:n taitoja. Kyseenalainen se taas sitten on, koska toi on tollainen keskittymä sitä tavaraa.
Jos sä oot Teostossa, rikot säkin sitä lakia julkaisemalla demopuolella biisejä
Originally posted by tenor:
Anteeks mitä? Eihän kaiken tuotannon tekijänoikeuksia luovuteta Teostolle vaikka sen jäsen olisikin?
Originally posted by samppa:
kyllä tuo noilla perusteilla aika
totaaliselta oikeuksien luovuttamiselta
mielestäni vaikuttaa.