2,024 posts, 102 pages, 729,995 views
tätä mursua vedettiin eilen henkisesti haarukalla vasempaan kivekseen ja sahalla silmään kun muija ilmoitti ettei meistä tuu mitään ja se haluu pistää poikki. :( :sad:
Ootko sä ihan varmasti Kiinassa? Toi kuulostaa ihan Irlannilta.Ja miksi tästä ei kerrottu missään? No koska ollaan Kiinassa, eikä täällä kerrota.
Ootko sä ihan varmasti Kiinassa? Toi kuulostaa ihan Irlannilta.
Löytysköhän duunia mulle Kiinasta?
Mulla läks yks hollantilainen kaveri Changchuniin (tjsp) opettamaan englantia pari kuukautta sitten. On kovasti kyselly koska mä tuun sinne duuniin, mutta taitaapi olla, että jos rahaa saan kerättyä, niin vain käyn kyläilemässä. Haluan pysyä IT-alalla, enkä mihinkään kielen opetukseen sortua.No varmasti, voit vaikka opettaa englantia niin kuin kaikki muutkin,
Mulla läks yks hollantilainen kaveri Changchuniin (tjsp) opettamaan englantia pari kuukautta sitten. On kovasti kyselly koska mä tuun sinne duuniin, mutta taitaapi olla, että jos rahaa saan kerättyä, niin vain käyn kyläilemässä. Haluan pysyä IT-alalla, enkä mihinkään kielen opetukseen sortua.
- Täällä on xxxx hyvää päivää!
- Päivää.
- Taas te olette laskuttaneet minua väärin!!
- Mitä laskussa on väärää?
- No siinä on ne kuukausimaksut... kun minulla on tuo teidän puhelimenne...
- Niin...?
- No odotas, minä käyn hakemassa sen laskun.
- ....
- En minä sitä perkeleen laskua löydä.
- No mitä puhelinnumeroa lasku koskee?
- No en minä sitä numeroa muista!
- Katsotaan jos löydän teidät henkilötunnuksenne perusteella. Voitteko antaa sen?
- No ei se ole minun nimissäni. Ja en minä mitään henkilötunnuksia rupea teille antamaan!
- No sitten on varmaankin parasta, että liittymän omistaja soittaa meille, niin katsotaan mikä laskussa on epäselvää.
- No niin kai. Sanon tuolle emännälle, että hoitaa asian sitten itse, koska tämä teidän asiakaspalvelunne on näin huonoa.
- Selvä.
- Selvä. Kiitos hei!
Voi elämä! :angry: :angry: :angry:
:eek: Hä? Voi vai? Pakko siis koittaa tilailla lippui.lipun hinta voi olla kolminkertainen lahella lahtoa
Saa mua sinutellakkin. :Dtoivottavasti teil on asunto jo?
Sellanen juustohampurilaisen kokonen se Big Mac.