nyt en pääse enää koskaan.
tiesinhän minä
että tälle tielle tulisi lähtö
vaan eilen en tiennyt
että jo tänään
lähtisin
-akihito
toivoisin ennenkuin
lähden, nähdä kasvosi
painaisin ne mieleeni
ja veisin mukanani
ikuisuuteen
-saigyo
- -
2,024 posts, 102 pages, 728,895 views
nyt en pääse enää koskaan.
Mua vituttaa kun jätän (yleensä aina) asiat viime tinkaan. Sit aina vaan valitan siitä, mut ikinä ei tuu kuitenkaan tehtyä asialle mitään. Ajattelee vaan et "mä teen sen sit huomenna" tai "teen sen sit ens viikolla" :(
juuri tällä hetkellä mikään ei vituta, ainkaan niin paljon, että siitä pitäis kuuluttaa täällä.
elämä hymyilee :D
Täysin toimintakykyinen 17 vuotta ( about ) vanha matkatelevisioni ei enää tänä aamuna suostunut lähtemään käyntiin, prkl!
Nyt täytyy varmaan yrittää ostaa uusi telkkari, mutta kuiteski viikonloppu eletään nyt ilman töllöä...( Koen jo vieroitusoireita...
:( :eek: )
Noh, pitänee yrittää lukea THS loppuun...
T:Tero
ny vaa vituttaaa....
torstaina oli syntärit, istuin kotona ja luin ruotsii..., eilen istuin kotona ja join teetä telkkarin eessä.... vittu... ja tänää samaa... vittu mä oon säälittävä... :( voi saman tien hyppää parvekkeelt, vittu.. mähän asun toisel kerroksel.....=(
Täysin toimintakykyinen 17 vuotta ( about ) vanha matkatelevisioni ei enää tänä aamuna suostunut lähtemään käyntiin, prkl!
Nyt täytyy varmaan yrittää ostaa uusi telkkari, mutta kuiteski viikonloppu eletään nyt ilman töllöä...( Koen jo vieroitusoireita...
:( :eek: )
Noh, pitänee yrittää lukea THS loppuun...
Hei Mikrokokoinen-Dj... Älä välitä. Mä asun ensimmäisessä kerroksessa. Nilkka saattaisi vain murtua, jos joskus saisin päähän itsemurhaa yrittää.
Sori, unohdin synttärisi kokonaan. Onneksi olkoon. Enää kaksi vuotta niin täytät 18 :p
Onneksi olkoon, Anton!
Noh, juhlit niitä sitten keskiviikkona...vaikka...
No idioottimaista olisi ollut ostaa IDE pohjainen järjestelmä tai sitten SCSI järjestelmä ilman RAIDia... Ei mutta hei... Tuohan on SCSI-levy, ei -levyt...
oli sentään SCSI-levy siis serveriksi.