- oman matalan itsetunnon pönkittäminen kehumalla itseään tai haukkumalla muita ja heidän saavutuksiaan
- tekosyy: alkoholi (mut kun mä olin niin kännissä...)
- kaikenlainen/kaikenlaisilla arvonimillä ja statuksilla ylpeily
2,024 posts, 102 pages, 728,909 views
Originally posted by Pan:
Silloin kun itselle kasvaa major kyrpä otsaan niin kaikkein eniten vituttaa toisten ihmisten onnnellisuus. GRRRRRR!
Originally posted by M I:
Höh! Mä tuun ainaki onnelliseks kaverin puolesta jos sille on tapahtunu jotai ihanaa! Se onki hyvä lääke vitutukseen.
Originally posted by Wing:
Sanotaan, ettei raha tee ihmistä onnelliseksi, mutta siitähän "kaikki" on loppujen lopuksi kiinni...
Originally posted by Caro²:
No en minä ainakaan halua onnea, haluan rahaa...
Oman-navan ympärillä pyöriminen - omahyväisyys & itsekeskeisyys, lupauksien pettäminen, selkään puukottaminen, toisten (turha ja asioista tietämätön) arvostelu, epäreilu toiminta (yleensä omaksi hyväksi) ja päälimmäisenä Dissailu.
Siinä on asiat mitkä pistää vituttamaan oikein isolla kädellä.
Originally posted by Reverend_R:
Raha on suurin murheen aihe ihmisillä.
kyllä melko taitava tyyppi saa olla ja tosissaan yrittää, jos rikkaana ei ole onnellinen.
Minä ainakin valitsen rahan kaiken muun edeltä. Kyllä nykypäivän lääkäreiltä rahalla saa terveydenkin ostettua ja Aleksis Kiven kadulta rakkautta.
Originally posted by Sigi®:
Heinäkuun 8 18.00 Vekaranjärvi...
Originally posted by Fine':
Mitäh...?
Originally posted by mmm...:
Käsittääkseni muuten paikan nimeen _ei_ sisälly n-kirjainta
Originally posted by Tapi T:
Kyllä toi Vekaranjärvi kirjotetaan juuri nimenomaan tolla n:llä. TJEU
Raha voi ehkä olla se yleisin, "arkinen" murhe (rahan puutetta aina valitellaan). Mutta kyllä ne "ihmisen suuret murheet" on lähtöisin ihan jostain muualta kuin valuutan määrästä.
Monet rikkaat henkilöt on ihmisinä niin surkeita, keskeneräisiä ja "sisältä köyhiä", etteivät pysty olemaan onnellisia eivätkä edes tiedä mikä heidät tekisi onnelliseksi.
Originally posted by Reverend_R:
Meidän itänaapurissahan tossa joku kymmenen vuotta sitten päättyi kokeilu, jossa lähdettiin siitä olettamuksesta, että jokainen on tasa-arvoinen ja raha ei tee onnelliseksi... mites siinä kävi?
Originally posted by zumak:
Herätys klo0700 siihen, että kuulee autoon olevan murtauduttu.
*Ikkuna hajalla.
*CD/Radio-soitin pöllitty.
*Kaikki auto-cd:t pöllitty.
Neuvostoliitto ei ollut lähelläkään kommunismia. Suomikin on sosialistisempi maa kuin Neuvostoliitto oli koskaan.
Jos kaikki ihmiset jättäisivät omanedun tavoittelun ja välittäisivät oikeasti muista ihmisistä. Elämänlaatu nousisi huomattavasti maailmassa. Raha vaan jakaa ihmiset onnellisiin ja onnettomiin. Rikkaat ryöstävät kokoajan köyhiltä onnellisuutta, mutta eivät tule siitä yhtään onnellisemmiksi.
Originally posted by KuntaKinte:
Jos kaikki ihmiset jättäisivät omanedun tavoittelun ja välittäisivät oikeasti muista ihmisistä. Elämänlaatu nousisi huomattavasti maailmassa. Raha vaan jakaa ihmiset onnellisiin ja onnettomiin. Rikkaat ryöstävät kokoajan köyhiltä onnellisuutta, mutta eivät tule siitä yhtään onnellisemmiksi.
Originally posted by Fine':
SE pää juttu on etttä " MITÄ TEITÄ VITUTTAAA "
Originally posted by Sampson:
Tuli tässä mieleen, että joskus heikkona hetkenä SINÄ VITUTAT MINUA, APINA!!!