893 posts, 45 pages, 375,794 views
Oon ite liian laiska ottamaan asioista selvää, nyt kun lähden 12.7 armeijaan niin onko mulla mitään mahiksia päästä pe 27.8 kattomaan Oakieta?
Oon ite liian laiska ottamaan asioista selvää, nyt kun lähden 12.7 armeijaan niin onko mulla mitään mahiksia päästä pe 27.8 kattomaan Oakieta? Nyt kun paikkana on Maestro ja ikärajakin 18 niin olisi syntiä olla poissa mestoilta kun Oakenfold ainakin mix-cd:eitten perusteella on mun top-1 dj jaetulla paikalla Stuart Kingin kanssa :heart:
Tuolloin on näppärää pyytää yksikön päälliköltä esim. yövapaa tai HL joihinkin epämääräisiin synttäreihin tms vedoten...
Oon ite liian laiska ottamaan asioista selvää, nyt kun lähden 12.7 armeijaan niin onko mulla mitään mahiksia päästä pe 27.8 kattomaan Oakieta?
12.7 kutsuu Riihimäen viestirykmentti.. :hah: :confused:
"aamut" lisääntyi..
mjahas, "aamut" lisääntyi puolella vuodella :eek:
Jään sopimussoltuks :)
Hehe. Ei pitäs olla ainakaan turhan rankkaa. Voisin laskea yhden käden sormilla ne tilanteet, joissa meidän kompan sopimussoltut teki jotain muuta ku keitti kahvia.
Puuh. Pitihän tämäkin paperi sitten postista hakea.
Isosaari 12.07.04
Nähään sit siellä.
Antti kerros pikaset pros/cons Isosaaresta? Erityisenä kuriositeettina kysyttäköön, että kai tuoltakin pääsee jo toisena viikonloppuna alun jälkeen lomille? Pitäis bileitä järkkäillä sillon.
-TommyT-
Go with the flow!
Välttämättä et pääse, riippuu oletko virka-apuosastossa vai et, se on ihan
tuurista kiinni.
Lomaa voi toki anoa, mutta jos en ihan väärin muista niin
pari ekaa viikonloppua oltiin kiinni joka tapauksessa. Kannattaa kysellä
asiaa esim. kolmantena tai neljäntenä päivänä, et haluu olla se eka alo-
kas joka ryntää yksikköupseerin toimistoon lomaa ruinaamaan :)
Se alotus siellä on ihan hirveä shokki, tietenkin, mutta siihen menoon tot-
tuu yllättävän nopeasti mikäli huumorintaju kestää sen meiningin;
Itse tykkäsin yli kaiken lääkintämiehen
hommista nimenomaan isosaaressa, sai budjailla saikkutuvalla ja pela-
ta rauhassa xboxia pääosan päivästä, kunhan hommat hoidettiin hyvin ja
ajallaan.
Ja safkan kanssa kannattaa olla tarkkana. Itte lihoin 11 kiloa palveluskuukausina ihan vaan siksi, etten jaksanut liikkua mutta ruoka maistui. Isosaaressa nimittäin ruoka on hyvää ja sitä on tarpeeksi. Pääasiassa näin siis. Välillä syöntiaika vaan jää vähän vähiin, kannattaa syödä kunnon aamiainen.
Valitsit muuten aivan loistavan ajan mennä tonne, heinäkuun startti intissä
on erittäin hyvä ja lempeä.
Pro
- Pitemmät lomat (Pe 16:45 - Ma 08:00)
- RUK